Діагностувальна робота з інформатики для 2 класу НУШ. Ця робота допоможить оцінюванню знань учнів, набутих протягом ІІ семестру.
Підсумкова діагностувальна робота з інформатики
А. Б. В. Г.
2. Програма Paint запускається в такий спосіб:
А. Пуск - Програми - Стандартні - Графічний редактор Paint
Б. Пуск - Програми - Графічний редактор Paint
В. Програми - Пуск - Стандартні - Графічний редактор Paint
3. За допомогою графічного редактора Paint можна:
А. обчислювати вирази Б. малювати В. обробляти фотографії
4. Який елемент вікна Paint зображений на малюнку?
А. палітра кольорів Б. робоча область В. рядок заголовку
5. Який з інструментів програми Paint допомагає витерти зображення?
А. Б. В. Г.
6. Вкажи інструменти для малювання
А. Б. В. Г.
7. Для чого призначений даний інструмент?
А. для створення тексту Б. для малювання В. для вставки зображення
8. Який інструмент використовують для зафарбовування замкнутої області?
А. розпилювач Б. пензлі В. заливку
9. Речення, яке спонукає нас до дії – це . . . ?
А. розповідь Б. побажання В. команда Г. прохання
10. Об’єкт, який розуміє та виконує команди називається… ?
А. інформація Б. виконавець В. гравець Г. команда
11. Як називається послідовність команд, спрямованих на досягнення певного
результату?
А. рівняння Б. праця В. алгоритм Г. задача
12. Як називають виконавця у середовищі Скретч?
А. скрипт Б. Скретч В. спрайт
13. Чому кожна група команд у середовищі програмування Скретч має свій
колір?
А. щоб було красиво Б. просто так В. щоб було зручно
14. Місце, де реалізуються алгоритми у середовищі Скретч?
А. спрайт Б. скрипт В. бібліотека Г. сцена