Діагностувальна робота по темі « Енергія»
_______________________________________________________________
3. Невідновлювані джерела енергії це - __________________________________________________________________
4. Завдяки використанню цього ресурсу людство отримало можливість подорожувати, зрошувати поля, молоти зерно.
Про яке джерело енергії йдеться?
До яких джерел належить (відновлювальних чи не відновлювальних)?
5. Поміркуй! Звідки людина бере енергію для свого організму?
____________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Що означають:
ГЕС-___________________________________________________________
ВЕС-___________________________________________________________
СЕС-___________________________________________________________
АЕС-___________________________________________________________
Що є джерелом енергії кожної з них?
7. Іринка пригадала, як колись разом із однокласниками вивчала правила безпечної поведінки під час урагану. Відтоді дівчинка знає, як себе вести під час стихійного лиха. Запиши, а що робитимеш ти під час урагану.
_____________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Які ти знаєш атомні електростанції України?
____________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Оленка прокинулася від того, що у кімнаті багато диму. Дівчинка метушливо бігала по будинку, шукаючи телефон,щоб зателефонувати подрузі і розповісти,що сталося.
Чи правильно поводила себе дівчинка? Змоделюй правильну поведінку в описаній ситуації.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання.
Оціни свої досягнення. Постав кольорову позначку у відповідному кружечку.
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |