Діагностувальна робота
з курсу «Я досліджую світ
І варіант
1.Запиши предмети живої природи в перший стовпчик, а неживої - другий стовпчик ( 5 назв кожної групи )
2. Доповни речення.
3. Пронумеруй послідовність змін у неживій природі восени.
Промені сонця мало прогрівають землю
Ранком бувають приморозки
Висота сонця над землею зменшується
Холоднішає
4. Визнач будову квітки
1- квітка
2- листя
3- плід
4- стебло
5- корінь
5.З'єднай рослини з групою , до якої вони належать.
ТРАВ'ЯНИСТІ РОСЛИНИ КУЩІ ДЕРЕВА
ялина малина кульбаба липа кропива
шипшина чорнобривці береза
6. Визнач перелітних та зимуючих птахів ( по 4 назви у кожну групу )
ПЕРЕЛІТНІ ЗИМУЮЧІ
7. Познач +, яких правил потрібно дотримуватись у класі
Жую у класі жуйку
Вирішую суперечки бійкою
Уважно слухаю вчителя
Підтримую чистоту у класі
Розмовляю, коли пояснює вчитель
Бігаю по класі
Піднімаю руку, коли хочу запитати
8. Доповни речення
Для того, щоб у тебе було багато друзів потрібно ______________________________
_________________________________________________________________________
Результат діагностичної роботи
Як тобі було виконувати завдання? Познач + |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ: + + - має значні успіхи; + - демонструє помітний результат; V - досягає результату з допомогою вчителя; ! - потребує значної уваги і допомоги. |
|
Діагностувальна робота
з курсу «Я досліджую світ»
ІІ варіант
1.Познач + об'єкти, які належать до живої природи.
дерево озеро
сонце віник
мураха бурулька
дідусь хлопчик
озеро бегемот
пісок блискавка
2. Доповни речення.
3. Запиши назви осінніх місяців ______________________________________________________________________
4. Запиши, які природні явища ти спостерігав цього літа.
5. Пронумеруй послідовність змін у неживій природі взимку.
Стало холодно
Сонце рухається по небу низько
Дні стали коротші, ночі довші
Річки, ставки вкрилися льодом
Земля, дерева, будинки вкриті льодом
6. З’єднай лініями назву тварини і те, чим вона харчується взимку
Лось · · горішками, насінням шишок.
Снігур · · полює на зайців.
Вовк · · гілочками дерев та кущів.
Білка · · ягодами горобини та калини.
7. Розфарбуй зірочки з порадами, як вирішувати суперечки.
8. Напиши слова—ввічливості , які треба вживати в мовленні.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностичної роботи
Як тобі було виконувати завдання? Познач + |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ: + + - має значні успіхи; + - демонструє помітний результат; V - досягає результату з допомогою вчителя; ! - потребує значної уваги і допомоги. |
|