Діагностувальна робота з математики

Про матеріал
Діагностувальна робота розроблена згідно програми за підручником 2 класу Наталія Листопад.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

«І семестр»

І варіант

Прізвище, ім’я _________________________________      Дата _________________________

  1. Запиши вирази і обчисли їх значення.

Робочий зошит."Геометричні фігури" 

Від  45 відняти суму чисел 20 і 10;

До  37 додати різницю чисел 18 і 9;

Суму чисел 42 і 8 зменшити на 20.


 


  1. За скороченим записом скласти і розв’язати задачу.

Привезли – 11 ящ. і 9 ящ.

Продали – 8 ящ.

Залишилося - ?

Робочий зошит."Геометричні фігури"

  1. Виконати дії з іменованими числа.

16 кг – 8 кг =

80 кг – 10 кг =

36 л  + 10 л =

27 м – 8 м =

4 мм + 6 мм =

9 дм + 8 дм =


 

  1. Накреслити квадрат зі стороною 3 см і знайти його периметр.

 

Робочий зошит."Геометричні фігури"

РЕЗУЛЬТАТ діагностувальної роботи:

Самоаналіз

Познач V : Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко

 

 

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

Вчитель (   VV  має значні успіхи;  V  демонструє помітний прогрес ; ?   досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

Діагностувальна робота

«І семестр»

ІІ варіант

Прізвище, ім’я _________________________________      Дата _________________________

  1. Запиши вирази і обчисли їх значення.

Робочий зошит."Геометричні фігури" 

Від суму чисел 20 і 40 відняти число 7;

Різницю чисел 60 і 5 збільшити на 25;

До числа 36 додати різницю чисел  (18 і 9).


 


  1. За скороченим записом скласти і розв’язати задачу.

Ручка – 8 грн.

Зошит – 10 грн.             23 грн.

Гумка - ?

Робочий зошит."Геометричні фігури"

  1. Виконати дії з іменованими числа.

16 м + 12 м =

18 м – 12 м =

24 л  + 36 л =

7 мм + 9 мм =

24 дм + 4 дм =

48 кг – 36 кг =


 

  1. Накреслити прямокутника зі сторонами 6 см і 3 см. Знайти його периметр.

 

Робочий зошит."Геометричні фігури"

РЕЗУЛЬТАТ діагностувальної роботи:

Самоаналіз

Познач V : Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко

 

 

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

 

Вчитель (   VV  має значні успіхи;  V  демонструє помітний прогрес ; ?   досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 


 


 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
5 січня 2022
Переглядів
2460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку