Календарне планування з математики для 2 класу на І семестр за підручником О. Гісь, І. Філяк
Календарне планування з математики
За підручником Гісь О.М., Філяк І.В. «Математика» 2 клас
№ |
Тема уроку
|
Дата |
|
І семестр
|
|||
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|||
1 |
Числа першої сотні. С.6 |
|
|
2 |
Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розряди С.9 |
|
|
3 |
Порівняння чисел. С. 14 |
|
|
4 |
Додавання чисел. С. 16 |
|
|
5 |
Віднімання чисел. С. 17 |
|
|
6 |
Розрядні доданки. С. 19 |
|
|
7 |
Прості задачі. С. 20 |
|
|
8 |
Числові вирази. С. 22 |
|
|
9 |
Натуральні числа. Число 0. С. 24 |
|
|
10 |
Парні і непарні числа. С. 27 |
|
|
11 |
Круглі числа. С. 29 |
|
|
12 |
Діагностувальна робота |
|
|
Величини. |
|||
13 |
Довжина. С. 30 |
|
|
14 |
Час. Дні тижня. С. 34 |
|
|
15 |
Задачі на встановлення віку. С. 36 |
|
|
16 |
Вартість. С. 38 |
|
|
17 |
Маса, місткість. С. 40 |
|
|
Числа. Дії з числами. |
|||
18 |
Дія додавання. Невідомий доданок. С. 42 |
|
|
19 |
Дія віднімання. Компоненти дії віднімання. С. 45 |
|
|
20 |
Знаходження невідомого зменшуваного. С. 47 |
|
|
21 |
Знаходження невідомого від’ємника. С. 49 |
|
|
22 |
Знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. С. 51 |
|
|
23 |
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. С. 54 |
|
|
24 |
Діагностувальна робота |
|
|
№ |
Тема уроку
|
Дата |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури |
|||
25 |
Пряма. Відрізок. С. 56 |
|
|
26 |
Промінь. Кути. Прямий кут. С. 59 |
|
|
27 |
Прямі та криві лінії. Многокутники. С. 62 |
|
|
28 |
Геометричні тіла. С. 67 |
|
|
Величини |
|||
29 |
Одиниці довжини. Перетворення та порівняння. С. 69 |
|
|
30 |
Одиниці довжини. Додавання і віднімання. Перетворення С. 71 |
|
|
31 |
Сюжетні задачі. Стільки, скільки. С. 75 |
|
|
32 |
Задачі на знаходження суми трьох доданків. С. 77 |
|
|
33 |
Діагностувальна робота |
|
|
Числа. Дії з числами |
|||
34 |
Додавання чисел частинами. С. 79 |
|
|
35 |
Додавання до числа 9. С. 81 |
|
|
36 |
Додавання до числа 8. С. 83 |
|
|
37 |
Додавання до числа 7. Задачі з двома запитаннями. С. 86 |
|
|
39 |
Додавання до числа 6. С. 88 |
|
|
40 |
Складена задача. С. 91 |
|
|
41 |
Віднімання з переходом через десяток. С. 94 |
|
|
42 |
Віднімання від числа 11 з переходом через десяток. С. 96 |
|
|
43 |
Віднімання від числа 12 з переходом через десяток. С. 98 |
|
|
44 |
Віднімання від числа 13 з переходом через десяток. С. 100 |
|
|
45 |
Віднімання від числа 14 з переходом через десяток. С. 101 |
|
|
46 |
Діагностувальна робота |
|
|
47 |
Повторення вивченого |
|
|
48 |
Підсумковий урок |
|
|