Діагностувальна робота з математики

Про матеріал
Метою є перевірка знання дітьми вивчених випадків табличного множення, застосування їх знань під час розв'язування задач і вправ.Пропоную математичний диктант, розв'язати задачу, обчислити вирази, порівняти вирази, завдання з іменованими числами, накреслити відрізки.
Перегляд файлу

1.Математичний диктант

Чому дорівнює добуток чисел 6 і 7,  7 і 9 ?

Чому дорівнює частка чисел 18 і 6,    56 і 7 ?

У скільки разів 49 більше, ніж 7?

6 збільшити у 9 разів.

На скільки 36 більше, ніж 6?

І варіант

2. Задача

У їдальню завезли 7 кілограмів цибулі, а картоплі у 6 разів більше.

Скільки всього кілограмів овочів привезли в їдальню?

3. Обчисли: 

(35-28)*7=                               16+ 6*9=

4. Порівняй:

4*7  і 4+7                                   36::6 і 36+6

5.Запиши іменовані числа в порядку зростання::

3 дм,  5м, 6 см, 5дм 7 см,  9 дм

6. Побудуй один відрізок завдовжки 8 см, а другий у 4 рази коротший.

7.      Обчисли:

2*9:6+5*8-3*4= 

ІІ варіант

2. Задача

У Насті було 42 гривні, а в Катрусі у 6 разів менше . Скільки всього гривень було у дівчаток?

3. (17+25):6=                        80 – 7 * 8=

4. Порівняй:

54:6 і 54 +6                               7*9 і 7 +9

5. Випиши іменовані числа в порядку спадання:

8 см,  9м,   7дм 5 см, 1 дм,  4 см

6.Накресли  один відрізок завдовжки 3см, а другий у 2 рази довший.

7. Обчисли:

24:6*9-3*7+5*7

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
12 березня 2023
Переглядів
1766
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку