Урок "Порівняння чисел у межах 100"

Про матеріал
Конспект уроку математики ( дистанційно) з використання ІКТ у другому класі за підручником С.Скворцової,О.Онопрієнко
Перегляд файлу

Урок математики        2 кл.

Тема уроку: Порівняння чисел

Мета  уроку :

Дидактична (навчальна): вдосконалювати обчислювальні навички учнів у межах 100, удосконалювати вміння   учнів   порівнювати  числа, знання складу числа;

Розвиваюча: Розвивати увагу, математичне мовлення; усне мовлення, збагачувати словниковий запас. Формувати  предметні   та   соціальні компетентності . Розвивати можливість отримувати міцні знання, вміння і навички шляхом самостійної роботи з   математичним  матеріалом   ;   створювати емоційний настрій і збудити інтерес до засвоєння нових знань,  ситуації зацікавленості та позитивні емоції по відношенню до навчальної діяльності.

Виховна: Виховувати  творчу, працелюбну особистість; виховувати взаєморозуміння під час організації спільної діяльності ; виховання  відповідальності, любові  до рідного  краю  , бажання  досягти мети .

Очікувані  результати :  ( за державним  стандартом)

Уміння: здатність розвивати і застосовувати математичні знання та методи для розв’язання широкого спектра проблем у повсякденному житті; моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичного апарату; усвідомлення ролі математичних знань і вмінь в особистому та суспільному житті людини;

 Ставлення: повага до культурного розмаїття у глобальному суспільстві; відповідальність за спільну справу;   усвідомлення впливу окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства.

Перебіг уроку

 

Зміст   уроку

 

 І.

Організаційний  момент  .Психологічна  і практична підготовка  учнів до навчальної діяльності

«Від щирого серця» . Учні передають один одному усмішку  з побажанням всього найкращого .

Ми починаємо урок,

Що математикою зветься.

Вона нам допоможе

Таку розвити точність думки,

Щоб у нашому житті

Про все дізнатись,

Вимірять, збагнути.

Діти, сьогодні ми з вами будемо подорожувати водоймами . Що  ви знаєте  про водойми  ?

Які види водного  транспорту   ви знаєте ? ( скутер , катер , яхта , вітрильник )                                      

 

2 хв

ІІ.

1.

 

2.

 

 

 

 

3.

Актуалізація опорних знань.

Усний  рахунок

Перша наша зупинка — Причал . І наше завдання — рахунок. (відео)

Хвилинка каліграфії

-Діти, відкрийте зошити, запишіть число, класна робота. Напишіть каліграфічно  цифри  8,9.

-  Запишіть усі двоцифрові  числа ,які можна скласти з  цих цифр.

- Що  ви взнали  про  морських   жителів ?

Математичний диктант

- Відправляємось у подорож на  катері .

- А куди ми попливем ?  Розгляд карти - обговорення маршруту .

Дніпро- Запоріжжя — Херсон

 

А завдання називається «Математичний диктант». Вам потрібно швидко записати в зошити рішення завдань: Запишіть число, яке йде за числом 52. (53).  На скільки 35 більше 6? (на 29).  На скільки 7 менше 28?  (на 21).  Різниця чисел 13 і 7. (6).  Різниця чисел 75 і 20. (55).  Сума чисел 36 і 4. (40)  Сума чисел 10 і 14. (24)

 

ІІІ.

Повідомлення теми, мотивація діяльності

- Сьогодні на уроці будемо вдосконалювати знання і вміння, які набули в першому класі.

- На уроці буде йти мова про нумерацію чисел першої сотні, послідовність чисел і їх порівняння.

 

Маршрут  :        Дніпро     -                Запоріжжя  -                             Херсон 

 

 

I ІV.

 Актуалізація  опорних знань   і коригування опорних знань та уявлень учнів

 

-  Діти, ви не підкажете мені, як можна порівняти числа? (Місце в ряді, по розряду:

        Інтерактивна вправа .

    -  Порівнюємо числа десятків: більше те число, у якому десятків більше; менше те, у якому десятків менше.

 

 Якщо десятків порівну, то порівнюємо числа одиниць: більше те число, у якому одиниць більше; менше те, у якому одиниць менше.)

 

V.

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

4.

Сприймання  і  усвідомлення  нових знань

Робота з підручником (Вправа 2 с. 5)

- Продовжимо нашу  подорож на  яхті . 

-  Діти, відкрийте підручники на с. 5. Перегляньте пари чисел.

-Чим вони відрізняються? Що в них спільного? Яке з них більше? Чому?

Изображение выглядит как снимок экрана

Автоматически созданное описание

Діти, хто може допомогти назвати:найменше одноцифрове число; (1).   найменше двоцифрове число; (10).  найбільше одноцифрове число; (9).  найбільше двоцифрове число; (99).  трицифрове число.(100)

- Діти, відкрийте 2 форзац підручника. Знайдіть числа четвертого десятку. (31-40) Числа, які містять 7 десятків. На скільки кожне число більше за попереднє (на 1) Число яке має 4 десятка та 5 одиниць.(45) На скільки число 38 більше ніж 27? (на 11). А може на 10? (ні) Чому ви так вирішили?

Фізкульхвилинка .  Попірнаємо у  море . “Море хвилюється “- гра.  

-   Діти, в 4 вправі написаний ряд чисел. Прочитайте його. Скільки чисел в ньому? (4) Яке найменше? (44) Найбільше? (55) На скільки число 54 більше ніж 44 (на 10) Ці числа одно- чи двоцифрові? (двоцифрові)

Изображение выглядит как фотография, деревянный, стол, комната

Автоматически созданное описание

-  Діти, в парах чисел пропущені знаки. Підкажіть, який знак треба вставити. Скажіть, як ви міркували?

 

 

VІ.

Осмислення  нових знань  в процесі практичної діяльності

 

 

Інтерактивні  вправи:

 

 

 

Iнтерактивне навчання (ranok.com.ua)

Гра “Правильно/Неправильно”

І остання наша зупинка — наш Дніпро.

- Перегляньте числові пари. Назвіть де правильний знак, де неправильний.

38 < 45 (+)      19 > 24 (-)      68 > 60 (+)     79 < 90 (+)    90 < 8 (-)

 

VІІ.

Підбиття підсумків. Самооцінка .

Рефлексія

-  Що ми робили на уроці?

-  Які існують способи порівняння чисел? (по розрядам, місце в ряді)

- Назвіть двоцифрові числа, які менші за 25, більші за 13

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 березня 2023
Переглядів
922
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку