Урок математики 2 кл.
Тема уроку: Порівняння чисел
Мета уроку :
Дидактична (навчальна): вдосконалювати обчислювальні навички учнів у межах 100, удосконалювати вміння учнів порівнювати числа, знання складу числа;
Розвиваюча: Розвивати увагу, математичне мовлення; усне мовлення, збагачувати словниковий запас. Формувати предметні та соціальні компетентності . Розвивати можливість отримувати міцні знання, вміння і навички шляхом самостійної роботи з математичним матеріалом ; створювати емоційний настрій і збудити інтерес до засвоєння нових знань, ситуації зацікавленості та позитивні емоції по відношенню до навчальної діяльності.
Виховна: Виховувати творчу, працелюбну особистість; виховувати взаєморозуміння під час організації спільної діяльності ; виховання відповідальності, любові до рідного краю , бажання досягти мети .
Очікувані результати : ( за державним стандартом)
Уміння: здатність розвивати і застосовувати математичні знання та методи для розв’язання широкого спектра проблем у повсякденному житті; моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичного апарату; усвідомлення ролі математичних знань і вмінь в особистому та суспільному житті людини;
Ставлення: повага до культурного розмаїття у глобальному суспільстві; відповідальність за спільну справу; усвідомлення впливу окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства.
Перебіг уроку
|
Зміст уроку |
|
І. |
Організаційний момент .Психологічна і практична підготовка учнів до навчальної діяльності «Від щирого серця» . Учні передають один одному усмішку з побажанням всього найкращого . Ми починаємо урок, Що математикою зветься. Вона нам допоможе Таку розвити точність думки, Щоб у нашому житті Про все дізнатись, Вимірять, збагнути. Діти, сьогодні ми з вами будемо подорожувати водоймами . Що ви знаєте про водойми ? Які види водного транспорту ви знаєте ? ( скутер , катер , яхта , вітрильник )
|
2 хв |
ІІ. 1.
2.
3. |
Актуалізація опорних знань. Усний рахунок Перша наша зупинка — Причал . І наше завдання — рахунок. (відео) Хвилинка каліграфії -Діти, відкрийте зошити, запишіть число, класна робота. Напишіть каліграфічно цифри 8,9. - Запишіть усі двоцифрові числа ,які можна скласти з цих цифр. - Що ви взнали про морських жителів ? Математичний диктант - Відправляємось у подорож на катері . - А куди ми попливем ? Розгляд карти - обговорення маршруту .
Дніпро- Запоріжжя — Херсон
А завдання називається «Математичний диктант». Вам потрібно швидко записати в зошити рішення завдань: Запишіть число, яке йде за числом 52. (53). На скільки 35 більше 6? (на 29). На скільки 7 менше 28? (на 21). Різниця чисел 13 і 7. (6). Різниця чисел 75 і 20. (55). Сума чисел 36 і 4. (40) Сума чисел 10 і 14. (24) |
|
ІІІ. |
Повідомлення теми, мотивація діяльності - Сьогодні на уроці будемо вдосконалювати знання і вміння, які набули в першому класі. - На уроці буде йти мова про нумерацію чисел першої сотні, послідовність чисел і їх порівняння. |
|
|
Маршрут : Дніпро - Запоріжжя - Херсон
|
|
I ІV. |
Актуалізація опорних знань і коригування опорних знань та уявлень учнів
- Діти, ви не підкажете мені, як можна порівняти числа? (Місце в ряді, по розряду: Інтерактивна вправа . - Порівнюємо числа десятків: більше те число, у якому десятків більше; менше те, у якому десятків менше.
Якщо десятків порівну, то порівнюємо числа одиниць: більше те число, у якому одиниць більше; менше те, у якому одиниць менше.) |
|
V. 1.
2.
3. 4. |
Сприймання і усвідомлення нових знань Робота з підручником (Вправа 2 с. 5) - Продовжимо нашу подорож на яхті . - Діти, відкрийте підручники на с. 5. Перегляньте пари чисел. -Чим вони відрізняються? Що в них спільного? Яке з них більше? Чому?
Діти, хто може допомогти назвати:найменше одноцифрове число; (1). найменше двоцифрове число; (10). найбільше одноцифрове число; (9). найбільше двоцифрове число; (99). трицифрове число.(100) - Діти, відкрийте 2 форзац підручника. Знайдіть числа четвертого десятку. (31-40) Числа, які містять 7 десятків. На скільки кожне число більше за попереднє (на 1) Число яке має 4 десятка та 5 одиниць.(45) На скільки число 38 більше ніж 27? (на 11). А може на 10? (ні) Чому ви так вирішили?
Фізкульхвилинка . Попірнаємо у море . “Море хвилюється “- гра. - Діти, в 4 вправі написаний ряд чисел. Прочитайте його. Скільки чисел в ньому? (4) Яке найменше? (44) Найбільше? (55) На скільки число 54 більше ніж 44 (на 10) Ці числа одно- чи двоцифрові? (двоцифрові)
- Діти, в парах чисел пропущені знаки. Підкажіть, який знак треба вставити. Скажіть, як ви міркували?
|
|
VІ. |
Осмислення нових знань в процесі практичної діяльності
Інтерактивні вправи:
Iнтерактивне навчання (ranok.com.ua) Гра “Правильно/Неправильно” І остання наша зупинка — наш Дніпро. - Перегляньте числові пари. Назвіть де правильний знак, де неправильний. 38 < 45 (+) 19 > 24 (-) 68 > 60 (+) 79 < 90 (+) 90 < 8 (-) |
|
VІІ. |
Підбиття підсумків. Самооцінка . Рефлексія - Що ми робили на уроці? - Які існують способи порівняння чисел? (по розрядам, місце в ряді) - Назвіть двоцифрові числа, які менші за 25, більші за 13 |
|