Діагностувальна робота з математики
Вирази. Рівності і нерівності. Рівняння
Прізвище та ім’я __________________________________
Дата ____________________________________________
Оціни свій емоційний стан у цю мить за шкалою від 1 до 5.
1 – Радісно 2 – Добре/Цікаво 3 – Спокійно 4 – Нудно/Сумно 5 – Страшно
Скільки яблук на двох тарілках? ______________________________
Скільки яблук на всіх тарілках?_______________________________
На скільки більше яблук на 5 тарілках, ніж на 3 тарілках? __________________________________________________________
У скільки разів менше яблук на 2 тарілках, ніж на 6 тарілках? _________________________________________________________
2. Обчисли значення виразів.
80 – (32 + 7 * 6 ) 34 + (50 – 3 * 9)
8 * 5 + 3 * 7 6 * 8 – 9 * 4
3. Розв’яжи задачу, попередньо склавши скорочений запис до неї. Склади вираз до задачі.
Під час спортивних змагань в естафеті з м’ячем взяли участь 3 команди по 8 дітей в кожній, а в естафеті зі скакалкою – 2 команди по 2 дітей у кожній. У скільки разів більше дітей взяло участь в естафеті з м’ячем, ніж в естафеті зі скакалкою?
Задача
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розв’язання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вираз
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Склади рівняння, знайди їх корінь та виконай перевірку.
До числа 87 додали невідоме число і одержали 34.
До невідомого числа додали 27 і одержали 40.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Добери по два значення змінної, щоб справдилися нерівності.
а * 4 > 25
а = ……. а = ……
с – 12 < 30
c = ….. с = …..
6. Побудуй два прямокутники:
перший зі стороною 3 см,
другий – зі сторонами 2 см і 4 см.
Знайди периметр кожного прямокутника.
Завдання виконай на аркуші в клітинку.
7. Підпиши назви тільки об’ємних геометричних фігур.
А) Б) В) Г) Д) Е) Є)
Оціни, будь ласка, якими ці завдання були для тебе:
А) дуже легкими
Б) легкими
В) ані легкими, ані складними
Г) складними
Ґ) дуже складними