Діагностувальна робота з математики "Вирази. Рівності і нерівності. Рівняння".

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики "Вирази. Рівності і нерівності. Рівняння" для учнів, які навчаються за програмою Р.Шияна. Підручник «Математика. З клас». Частина перша Автори: Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська, Ольга Комар.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з математики

Вирази. Рівності і нерівності. Рівняння

Прізвище та ім’я __________________________________

Дата ____________________________________________

 

Оціни свій емоційний стан у цю мить за шкалою від 1 до 5.

1 – Радісно   2 – Добре/Цікаво    3 – Спокійно   4 – Нудно/Сумно  5 – Страшно

 

  1. Склади вирази та обчисли їх значення.

Яблука Складені Один Одного Тарілці Мармуровому Фоні Високоякісна  Фотографія — Стокове фото © azerbaijan_stockers #454101674

Скільки яблук на двох тарілках? ______________________________

Скільки яблук на всіх тарілках?_______­________________________

На скільки більше яблук на 5 тарілках, ніж на 3 тарілках? __________________________________________________________

У скільки разів менше яблук на 2 тарілках, ніж на 6 тарілках? _________________________________________________________

 

2. Обчисли значення виразів.

 

80 – (32 + 7 * 6 )            34 + (50 – 3 * 9)

8 * 5 + 3 * 7                    6 * 8 – 9 * 4

 

3. Розв’яжи задачу, попередньо склавши скорочений запис до неї. Склади вираз до задачі.

Під час спортивних змагань в естафеті з м’ячем  взяли участь 3 команди по 8 дітей в кожній, а в естафеті зі скакалкою – 2 команди по 2 дітей у кожній. У скільки разів більше дітей взяло участь в естафеті з м’ячем, ніж в естафеті зі скакалкою?  

Задача

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв’язання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вираз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Склади рівняння, знайди їх корінь та виконай перевірку.

До числа 87 додали невідоме число і одержали 34.

До невідомого числа додали 27 і одержали 40.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Добери по два значення змінної, щоб справдилися нерівності.

а * 4 > 25

а = …….         а  = ……

 

с – 12 < 30

c = …..           с = …..

 

6. Побудуй два прямокутники:

перший зі стороною 3 см,

другий – зі сторонами 2 см і 4 см.

Знайди периметр кожного прямокутника.

Завдання виконай на аркуші в клітинку.

 

7.  Підпиши назви тільки об’ємних геометричних фігур.

       А)            Б)             В)           Г)            Д)               Е)             Є)

Визначення і характеристики пірамід. Властивості правильних пірамідПобудова правильного шестикутника та його властивості: кути, площа та  радіуси кіл; цікаві факти       Як обчислити площу поверхні та об'єм циліндра    Геометрія навколо нас: Коло, кругКуля, сфера — урок. Геометрія, 11 клас.      Как нарисовать конус - Мане       Куб – Бесплатные иконки: формы

 

Оціни, будь ласка, якими ці завдання були для тебе:

А) дуже легкими

Б) легкими

В) ані легкими, ані складними

Г) складними

Ґ) дуже складними

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
23 жовтня
Переглядів
1777
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку