Діагностувальна робота з математики за темою "Множення і ділення в межах 1000" (3 клас)
Варіант 1
Прізвище та ім'я учня/учениці: _________________________
Дата: _________________________
1. Обчисли: (6 балів)
2. Обчисли: (6 балів)
3. Знайди невідомий множник або дільник: (4 бали)
4. Порівняй вирази, поставивши знаки >, < або =: (4 бали)
5. Розв'яжи задачу: (4 бали)
У коробці лежить 8 рядів цукерок, по 9 цукерок у кожному ряду. Скільки всього цукерок у коробці?
Розв'язання:
Відповідь: ____________________________________________________
6. Розв'яжи задачу: (4 бали)
18 яблук розклали на 3 тарілки порівну. Скільки яблук на кожній тарілці?
Розв'язання:
Відповідь: ____________________________________________________
7. (Додаткове завдання)* У класі 5 столів. За кожним столом сидять по 2 учні. Скільки учнів навчається в класі, якщо ще 3 учні стоять біля дошки? (2 бали)
Розв'язання:
Відповідь: ____________________________________________________
Варіант 2
Прізвище та ім'я учня/учениці: _________________________
Дата: _________________________
1. Обчисли: (6 балів)
2. Обчисли: (6 балів)
3. Знайди невідомий множник або дільник: (4 бали)
4. Порівняй вирази, поставивши знаки >, < або =: (4 бали)
5. Розв'яжи задачу: (4 бали)
На одній полиці стоїть 7 книг. Скільки книг стоїть на 5 таких полицях?
Розв'язання:
Відповідь: ____________________________________________________
6. Розв'яжи задачу: (4 бали)
27 груш роздали трьом друзям порівну. Скільки груш отримав кожен друг?
Розв'язання:
Відповідь: ____________________________________________________
7. (Додаткове завдання)* Мама купила 4 пакети печива, по 10 штук у кожному пакеті. Вона дала дітям 15 штук печива. Скільки штук печива залишилося у мами? (2 бали)
Розв'язання:
Відповідь: ____________________________________________________
Ключ до оцінювання:
Максимальна кількість балів: 20 (без додаткового завдання), 22 (з додатковим завданням).
Орієнтовна шкала оцінювання:
Примітки для вчителя: