Діагностувальна робота з математики за темою "Множення і ділення в межах 1000" (3 клас)

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики за темою "Множення і ділення в межах 1000" (3 клас). 2 варіанти з ключами до оцінювання
Перегляд файлу

Діагностувальна  робота з математики за темою "Множення і ділення в межах 1000" (3 клас)

Варіант 1

Прізвище та ім'я учня/учениці: _________________________

Дата: _________________________

1. Обчисли: (6 балів)

  • 8 * 6 = ___________
  • 7 * 9 = ___________
  • 5 * 10 = ___________
  • 24 : 4 = ___________
  • 35 : 5 = ___________
  • 63 : 7 = ___________

2. Обчисли: (6 балів)

  • 12 * 3 = ___________
  • 21 * 4 = ___________
  • 30 * 2 = ___________
  • 48 : 2 = ___________
  • 69 : 3 = ___________
  • 84 : 4 = ___________

3. Знайди невідомий множник або дільник: (4 бали)

  • ____ * 5 = 40
  • 7 * ____ = 56
  • 28 : ____ = 4
  • ____ : 6 = 9

4. Порівняй вирази, поставивши знаки >, < або =: (4 бали)

  • 6 * 7 ____ 8 * 5
  • 42 : 6 ____ 36 : 9
  • 15 * 2 ____ 10 * 3
  • 54 : 9 ____ 49 : 7

5. Розв'яжи задачу: (4 бали)

У коробці лежить 8 рядів цукерок, по 9 цукерок у кожному ряду. Скільки всього цукерок у коробці?

Розв'язання:

 

 

 

Відповідь: ____________________________________________________

6. Розв'яжи задачу: (4 бали)

18 яблук розклали на 3 тарілки порівну. Скільки яблук на кожній тарілці?

Розв'язання:

 

 

 

 

Відповідь: ____________________________________________________

7. (Додаткове завдання)* У класі 5 столів. За кожним столом сидять по 2 учні. Скільки учнів навчається в класі, якщо ще 3 учні стоять біля дошки? (2 бали)

Розв'язання:

 

 

 

Відповідь: ____________________________________________________


Варіант 2

Прізвище та ім'я учня/учениці: _________________________

Дата: _________________________

1. Обчисли: (6 балів)

  • 9 * 4 = ___________
  • 6 * 8 = ___________
  • 4 * 10 = ___________
  • 18 : 3 = ___________
  • 45 : 9 = ___________
  • 56 : 8 = ___________

2. Обчисли: (6 балів)

  • 11 * 5 = ___________
  • 32 * 2 = ___________
  • 40 * 3 = ___________
  • 36 : 2 = ___________
  • 57 : 3 = ___________
  • 96 : 3 = ___________

3. Знайди невідомий множник або дільник: (4 бали)

  • ____ * 6 = 48
  • 8 * ____ = 72
  • 30 : ____ = 5
  • ____ : 7 = 8

4. Порівняй вирази, поставивши знаки >, < або =: (4 бали)

  • 5 * 9 ____ 7 * 6
  • 28 : 4 ____ 21 : 3
  • 12 * 4 ____ 16 * 3
  • 64 : 8 ____ 48 : 6

5. Розв'яжи задачу: (4 бали)

На одній полиці стоїть 7 книг. Скільки книг стоїть на 5 таких полицях?

Розв'язання:

 

 

 

 

Відповідь: ____________________________________________________

6. Розв'яжи задачу: (4 бали)

27 груш роздали трьом друзям порівну. Скільки груш отримав кожен друг?

Розв'язання:

 

 

 

 

Відповідь: ____________________________________________________

7. (Додаткове завдання)* Мама купила 4 пакети печива, по 10 штук у кожному пакеті. Вона дала дітям 15 штук печива. Скільки штук печива залишилося у мами? (2 бали)

Розв'язання:

 

 

 

 

Відповідь: ____________________________________________________


Ключ до оцінювання:

  • Кожне правильно виконане завдання 1-4 оцінюється в 1 бал.
  • Правильно розв'язана кожна задача (завдання 5 та 6) оцінюється в 4 бали.
  • Правильно виконане додаткове завдання (завдання 7) оцінюється в 2 бали.

Максимальна кількість балів: 20 (без додаткового завдання), 22 (з додатковим завданням).

Орієнтовна шкала оцінювання:

  • 18-22 балів: Відмінно
  • 15-17 балів: Добре
  • 11-14 балів: Задовільно
  • Менше 11 балів: Потребує покращення

Примітки для вчителя:

  • Завдання можна змінювати або доповнювати залежно від рівня підготовки учнів.
  • При оцінюванні слід враховувати не лише правильність відповіді, але й хід розв'язання задачі.
  • Додаткове завдання призначене для учнів, які успішно впоралися з основними завданнями.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Козлова Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
26 березня
Переглядів
2352
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку