Діагностувальна робота з мовної теми "Мова і мовлення" до підручника Большакової

Про матеріал
Діагностувальна робота з мовної теми "Мова і мовлення" до підручника Большакової
Перегляд файлу

______________________________________________________________________________

 

1.   Мова потрібна для того, щоб

  малювати 

  розуміти один одного

 

2.  Мовлення буває:

  усне і писемне

  класне і домашнє

 

3. Діалог – це

  розмова однієї особи

  розмова двох і більше осіб

 

4.  Визнач кількість реплік у діалозі.

- Мамо, а можна я подивлюся мультфільм?

- Звичайно, синку. Але спочатку зроби уроки.

- Добре, мамо.

             4            2             3

 

5. Запиши слова, що відповідають на питання

Хто?__________________________________

Що?___________________________________

Що робить?____________________________

6. Прочитай. Спиши лише речення.

Бабуся приготувала смачний обід.

До ходили лісу діти.

У мене є красива.

Учись робити добро.

_____________________________________________________________________________________________________________________

7. Зі слів кожного рядка склади й запиши речення.

Юля, у, красиво, пише, зошиті.

Жовте, з, листя, дерев, падає.

_____________________________________________________________________________________________________________________

8. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

Спочатку воно боялося всіх.

Денис приніс до школи зайченя.

Підросло зайченя і випустили його на волю.

Потім звірятко звикло до дітей. 

C:\Users\hp\Downloads\1726421820526865.jpg 

 

 

______________________________________________________________________________

 

1.   Мова потрібна для того, щоб

  розуміти один одного

  малювати 

 

2.  Мовлення буває:

  класне і домашнє

  усне і писемне

 

3. Монолог – це

  розмова однієї особи

  розмова двох і більше осіб

 

4.  Визнач кількість реплік у діалозі.

- Куди ти йдеш, дівчинко?

- Я до бабусі йду, пиріжки несу.

- А чи далеко живе твоя бабуся?

- Дуже далеко.

             2            3             4

5. Запиши слова, що відповідають на питання

Хто?__________________________________

Що?___________________________________

Що робить?____________________________

6. Прочитай. Спиши лише речення.

До ходили лісу діти.

Учись робити добро.

У мене є красива.

Бабуся приготувала смачний обід.

_____________________________________________________________________________________________________________________

7. Зі слів кожного рядка склади й запиши речення.

Листя, з, жовте, дерев, падає.

Оля, у, красиво, пише, зошиті.

_____________________________________________________________________________________________________________________

8. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

Підросло зайченя і випустили його на волю.

Спочатку воно боялося всіх.

Потім звірятко звикло до дітей. 

Денис приніс до школи зайченя.

C:\Users\hp\Downloads\1726421820526865.jpg 

docx
Додано
24 вересня
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку