______________________________________________________________________________
1. Мова потрібна для того, щоб
малювати
розуміти один одного
2. Мовлення буває:
усне і писемне
класне і домашнє
3. Діалог – це
розмова однієї особи
розмова двох і більше осіб
4. Визнач кількість реплік у діалозі.
- Мамо, а можна я подивлюся мультфільм?
- Звичайно, синку. Але спочатку зроби уроки.
- Добре, мамо.
4 2 3
5. Запиши слова, що відповідають на питання
Хто?__________________________________
Що?___________________________________
Що робить?____________________________
6. Прочитай. Спиши лише речення.
Бабуся приготувала смачний обід.
До ходили лісу діти.
У мене є красива.
Учись робити добро.
_____________________________________________________________________________________________________________________
7. Зі слів кожного рядка склади й запиши речення.
Юля, у, красиво, пише, зошиті.
Жовте, з, листя, дерев, падає.
_____________________________________________________________________________________________________________________
8. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.
Спочатку воно боялося всіх.
Денис приніс до школи зайченя.
Підросло зайченя і випустили його на волю.
Потім звірятко звикло до дітей.
______________________________________________________________________________
1. Мова потрібна для того, щоб
розуміти один одного
малювати
2. Мовлення буває:
класне і домашнє
усне і писемне
3. Монолог – це
розмова однієї особи
розмова двох і більше осіб
4. Визнач кількість реплік у діалозі.
- Куди ти йдеш, дівчинко?
- Я до бабусі йду, пиріжки несу.
- А чи далеко живе твоя бабуся?
- Дуже далеко.
2 3 4
5. Запиши слова, що відповідають на питання
Хто?__________________________________
Що?___________________________________
Що робить?____________________________
6. Прочитай. Спиши лише речення.
До ходили лісу діти.
Учись робити добро.
У мене є красива.
Бабуся приготувала смачний обід.
_____________________________________________________________________________________________________________________
7. Зі слів кожного рядка склади й запиши речення.
Листя, з, жовте, дерев, падає.
Оля, у, красиво, пише, зошиті.
_____________________________________________________________________________________________________________________
8. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.
Підросло зайченя і випустили його на волю.
Спочатку воно боялося всіх.
Потім звірятко звикло до дітей.
Денис приніс до школи зайченя.