Діагностувальна робота з навколишнього світу №1
4 клас
І варіант
Тема: Рослини
1.За чим різняться рослини:
А) колір, форма
Б) колір, тривалість життя
В) органами, тривалістю життя, забарвленням
2. Береза за тривалістю життя:
А) однорічна
Б) багаторічна
В) дворічна
3. Які рослини називаються квітковими?
А) які постійно цвітуть
Б) які раз в житті цвітуть
В) які хоча б раз в житті цвітуть.
4. Наведи приклади хвойних та листяних дерев
(по 3)
5. З яких основних органів складається рослина?
6. Види плодів. Перелічи і наведи по одному прикладу
7. Яких правил слід дотримуватися, щоб зберегти природу?
Діагностувальна робота з навколишнього світу №1
4 клас
ІІ варіант
Тема: Рослини
1. За тривалістю життя рослини поділяються на:
А) багаторічні, короткотривалі, довготривалі
Б) короткотривалі, довготривалі, однорічні
В) багаторічні, однорічні, дворічні
2. Які є кореневі системи рослин?
А) мичкувата і додаткова
Б) стрижнева і коротка
В) мичкувата і стрижнева
3. Які рослини називаються квітковими?
А) які постійно цвітуть
Б) які раз в житті цвітуть
В) які хоча б раз в житті цвітуть.
4. Що таке орган?
5. Яка функція кореня рослини?
6. Запиши і намалюй основні частини квітки
7. Яких правил слід дотримуватися, щоб зберегти природу?