1. Дієслово - це частина мови, яка відповідає на питання: А) що робить?, що роблять?, що робити?, що зробити?. Б) хто?, що?. В) який?, яка?, яке?, які?.
Номер слайду 4
2. В якому рядку записані дієслова?А) літо, ящірка, град;Б) біжить, подає, сидить;В) велике, мілкий, сіра.
Номер слайду 5
3. Випиши з вірша 5 дієслів. Гроза проходила десь поруч. Було то блискавка, то грім. Дорога йшла кудись на Овруч в лісах і травах до колін. Латаття ніжилось в озерах, хитали ряску карасі. Черкнула блискавка по зелах, аж полягали вони всі. Над світом білим, світом білим хтось всі спіралі перегрів. А хмари бігли, хмари бігли і спотикалися об грім. Гроза погримувала грізно, були ми з нею тет-а-тет. Тремтіла річечка рогізна, човни ховала в очерет. (Ліна Костенко)
Номер слайду 6
4. Установи відповідність між словами, протилежними за значенням. Запиши через тире ці пари слів: Віддавати загубитисидіти ненавидітизнайти стоятилюбити забирати
Номер слайду 7
5. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей: Батько виховує - ___________. Пташка співає - ____________.
Номер слайду 8
6. Прочитай та впиши потрібні за змістом дієслова У лісі (що робить?)________ сосна. В класі (що роблять?)_______ діти.
Номер слайду 9
7. Добери дієслова, близькі за значенням.Іде -_________________. Бореться - ______________.
Номер слайду 10
8. Запиши речення, добираючи з дужок слова – назви дій, які найточніше виражають думку. Пишно (квітнуть, розпускаються) молоді черешні. Весело (щебечуть, каркають) птахи в парках і садах. У воді (хлюпаються, плавають) колючі окуні.