Конспект уроку з української мови для 3-го класу на тему: "Перенос слів із префіксами. Написання оголошення".

Про матеріал

вчити учнів дотримувати правил переносу слів із префіксами; перевірити вміння правильно писати речення під диктування; розвивати культуру писемного мовлення; виховувати охайність.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Перегляд файлу

      УРОК З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ           3 клас

      ПЕРЕНОС СЛІВ ІЗ ПРЕФІКСАМИ. НАПИСАННЯ ОГОЛОШЕННЯ.

      Мета: вчити учнів дотримувати правил переносу слів із префіксами; перевірити вміння правильно писати речення під диктування; розвивати культуру писемного мовлення; виховувати охайність.

Хід уроку

 І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 84, впр. 200)

— Прочитайте п'ять слів з апострофом, який пишуть у словах після пре­фіксів, із    словника.

2. Каліграфічна хвилинка

ЦцЦцЦеоцицці

цукерка цукор криниця

Кінець діло хвалить. .

3. Словникова робота

Гра «Склади слова-назви днів тижня»

Одеопнілк  иптняяц  роіввток

(Понеділок, п'ятниця, вівторок)

     4. Словниковий диктант

Розмова, безпека, розгадка, розкопка, безвусий, беззубий, розсада, безсильний, роз'їзд, розсмішити.

  • Позначте префікси у словах. Яке слово «зайве»? Поясніть чому?
  • Пригадайте правило вживання апострофа. Наведіть приклади.
  • Скільки звуків позначають букви я, ю, є, ї, що стоять перед апострофом?

     III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 Сьогодні на уроці ми будемо вчитися правильно переносити слова з

апострофом, який стоїть у слові після префікса.

      IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Робота за підручником (с. 85, впр. 202)

  • Прочитайте слова, уставляючи, де треба, апостроф.
  • Спишіть слова. Поділіть їх для переносу.
  • Запам'ятайте! Слова з апострофом після префікса переносяться, як і інші слова, по складах. Апостроф залишається з попереднім складом: під'їхав, без'-язи-кий, об'єм ний.

           2.Фізкультхвилинка

      Раз! Два! Час вставати –

      Будемо відпочивати.

      Три! Чотири! Присідайте,

      Швидко втому проганяйте.

      Пять! Шість! Засміялись,

      Кілька раз понахилялись.

      Сім! Вісім! Час настав

      Повернутися до справ.

      V.УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
           1. Робота над текстом (с. 86, впр. 203)

  • Прочитайте текст. Розгляньте малюнок. Про кого розповідається у тексті? Перекажіть його.
  • Спишіть текст. Прочитайте слова з апострофом. Поділіть їх на склади для переносу.
  • Поясніть написання префіксів у підкреслених словах.

      2. Вибіркове списування (с. 86, влр. 204)

  • Прочитайте текст.
  • До якого виду мовлення він належить?
  • Спишіть слова з апострофом після префікса, поділіть їх на склади для      пе  реносу.
  • Зробіть звуко-буквений аналіз підкресленого слова.

     3. Гра «Протилежності»

 Доберіть слова з протилежним значенням за допомогою префіксів. По­значте  префікси.

Від'їжджати — ... з'їхатися — ...

з'єднати —... приїхати — ...

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

  • Що вивчали на уроці?
  • Що для вас було новим?
  • Як переносяться слова з апострофом після префіксів? Наведіть при­клади.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 86, впр. 205.

docx
Додано
22 грудня 2017
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні

Отримайте безкоштовний сертифікат про публікацію авторської розробки

Кожна публікація гарантує участь у конкурсі для вчителів

Додати розробку