Діагностувальна робота з теми "Іменник"

Про матеріал
завдання,які можна використати для перевірки знань та вмінь учнів за темою "Іменник"
Перегляд файлу

І варіант

  1. Обери рядок, у якому правильно дібрано синоніми до іменника сміх

А регіт, стогін, хихотіння

Б хихотіння, регіт, усмішка

В усмішка, стогін, регіт

2.Визнач іменник, у якому відбулося чергування приголосного звуку в процесі словозміни

А князі               Б нозі              В мазі

3.  Обери рядок, у якому всі іменники в орудному відмінку однини записано правильно:

А вежою, мечем, краєм, мріїю

Б крайем, вежею, мечом, мрією

В мрією, краєм, вежею, мечем  

4.Обери рядок, у якому правильно вказані  іменники антоніми

             Правда солона, а брехня солодка.

А солона, солодка         Б правда, брехня     В правда, солодка

5. Провідміняй іменник земля і виділи закінчення.   

       Н.    земля______                        Р.______________

       Д.______________                      З.______________

       О.______________                    М. _____________

6   Прочитай слова.

Лінь, любов, чесність, якість, кров, гусінь.

Розподіли запропоновані іменники за трьома групами та впиши їх у відведеному місці

І – ті, які в орудному відмінку однини пишуться з апострофом:

 

 

 

ІІ – ті, які в орудному відмінку однини пишуться з подвоєними звуками

 

 

 

ІІІ – ті , у яких не відбувається подвоєння

 

 

 

7.Від іменників, що у дужках, утвори прикметники із суфіксами –ськ,-цьк,зьк.

(Україна)мова, (чумак)шлях, (Прага) торт

 

8. Спиши речення, розкриваючи дужки. Визнач відмінок прикметників.

(Барвистого) квітка росла на клумбі. (Веселий) щебетом зустрічають весну птахи. На (лісова) галявині гралось (маленький) зайченя. Серед ( пше-ничне) колосся зацвіли волошки. (Слухняна) донечці батьки подарували песика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1.Обери рядок, у якому правильно дібрано синоніми до іменника плач

А ридання, ревіння, скигління

Б скигління, регіт, ридання

В  ревіння, стогін, регіт

2.Визнач іменник, у якому відбулося чергування приголосного звуку в процесі словозміни

                   А росі               Б кожусі              В красі

3.  Обери рядок, у якому всі іменники в орудному відмінку однини записано правильно:

А надією, чижем, площею, театром

Б театром, надіїю, чижом, площею

В чижем, надією, театром, площою

4.Обери рядок, у якому правильно вказані  іменники антоніми

          Мала праця краща за велике безділля

А мала, велике        Б праця, безділля     В краща, велике

5. Провідміняй іменник лісник  і виділи закінчення.   

       Н.    лісник  _____                        Р.______________

       Д.______________                      З.______________

       О.______________                    М. _____________

6   Прочитай слова

Суміш, юність, матір, тінь, совість, любов

Розподіли запропоновані іменники за трьома групами та впиши їх у відведеному місці

І – ті, які в орудному відмінку однини пишуться з апострофом:

 

 

 

ІІ – ті, які в орудному відмінку однини пишуться з подвоєними звуками

 

 

 

ІІІ – ті , у яких не відбувається подвоєння

 

 

 

7.Від іменників, що у дужках, утвори прикметники із суфіксами –ськ,-цьк,зьк.

(Кавказ) гори, (море)берег, (Франція) духи

 

8. Спиши речення, розкриваючи дужки. Визнач відмінок прикметників.

(Зелене) листок тріпотить на  дереві. (Сухе) земля раділа (теплий) дощику. У (вишнева) саду щебетав соловейко. Біля (калинова) куща тече джерело. ((Маленький) котику налили молока.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Миронюк Руслана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 листопада 2023
Переглядів
967
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку