Діагностувальна робота «Помешкання»
Name _________________________________________________________
1. Look and write. in front of go into get out of go up go down behind
Make 3 sentences with in front of behind between
1.____________________________________________________________________________________
2._____________________________________________________________________________________
3._____________________________________________________________________________________
2. Look and write. There is There isn’t There are There aren’t
3. Read and circle, make your own dialogue.
1. A: Whose coat is this? B: It’s Tom / Tom's.
2. The armchair is next to / between the bed and the wardrobe.
3. A: Whose slippers are these? B: They’re Kim's / Kim.
4. The teddy bear is behind / between the door.
5. A: Whose____________________? B: It’s________________.
6. A: Whose____________________? B: They’re_____________.
4. Listen and tick (). Ask your questions.
5.Write this or these
1. ________are Anna’s trainers. 3._________is Sam’s coat.
2. ________is Bill’s T-shirt. 4._________are Sara’s jeans.
6.Read and fill in: desk rooms green bedroom computer big paintings chair
Tell about your favourite room.
I live in a _______house. There are 5 __________.My favourite room is ____________. It has got _________walls. There are three ____________on the wall. There is a ________________, a________________, a_______________in my room.
Бланк оцінювання результатів діагностичної роботи з англійської мови: «Помешкання»
Характеристика навчальної діяльності |
№ завдань |
Очікувані результати навчання по завданнях |
Очікувані результати учня |
Результат виконаних завдань |
Загальний рівень |
1 |
4 |
В |
|
|
|
2 |
2,3,6 |
СДВ |
|
|
|
3 |
4,6 |
ВВ |
|
|
|
4 |
1,2,3,5,6 |
ВСДСВ |
|
|
|
Характеристика результатів навчання
1 |
Сприймає з розумінням іноземну мову. |
2 |
Читає з розумінням іноземну мову. |
3 |
Висловлюється іноземною мовою. |
4 |
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
«В» - Високий, «Д» - достатній, «С» - Середній, «П» - початковий