Діагностувальна робота з української мови
«Звуки. Букви. Склад. Наголос »
Дата__________ І варіант
а) голосні і приголосні; б) тихі і гучні; в) мелодійні і шумні.
2. Яка буква не позначає звука:
а) й ; б) знак м’якшення; в) Ї ?
3. Зроби звуко- буквений аналіз слів.
Коріння, реп’ях, лялька.
4. Спиши, вставляючи потрібну букву. Постав наголос.
До(ш/щ), (г/ґ )анок, (дж/дз)инси, (дз/дж)еркало, (щ/ш)астя, (дж/дз)ем.
6. Запиши слова в алфавітному порядку.
Лялька, рюкзак, м’яч, кошеня, олівці.
а) по складах; б) по буквах; в) по звуках.
8. Поділи слова на склади для переносу.
Небо, батько, копійка, зілля, хом’як, морква, сиджу
Діагностувальна робота з української мови
«Звуки. Букви. Склад. Наголос »
Дата__________ 2 варіант
а) голосні і приголосні; б) тихі і гучні; в) мелодійні і шумні.
2. Яка буква не позначає звука:
а) й ; б) знак м’якшення; в) Ї ?
3. Зроби звуко- буквений аналіз слів.
Зілля, хом’як, лялька.
4. Спиши, вставляючи потрібну букву. Постав наголос.
Бор(ш/щ), (г/ґ )анок, (дж/дз)вінок, (дз/дж)ерело, (щ/ш)ум, (дж/дз)ьоб.
6. Запиши імена в алфавітному порядку.
а) по складах; б) по буквах; в) по звуках.
8. Поділи слова на склади для переносу.
Перо, донька, сімейка, коріння, бур’ян, гарбуз, бджола.