Діагностувальна робота з української мови «Дієслово»
ПІП _________________________________________________ Дата ________________
1.Дієслова називають:
А) дію предмета;
Б) ознаку предмета;
В) назву предмета.
2.Дієслова відповідають на питання:
А) хто? що?
Б) що роблять? що робити? що зробили?
В) який? яка? яке? які?
3.Познач рядок, у якому записані дієслова.
А) квітка, сонечко, соловейко;
Б) яскрава; привітне; сумний;
В) встала, зайшов, навчаються.
4. Зміни дієслова за зразком: один – багато.
Пише - _______________________________ ,
Читає - _______________________________ ,
Малює - ______________________________ .
5.Добери дієслова, протилежні за значенням.
Сміється - ____________________________ ,
Говорить - ____________________________ ,
Сумує - _____________________________ .
6.Підкресли зайве слово.
Іду, крокую, ступаю, сміюся.
Говорю, розмовляю, бігаю.
7. Спиши текст розкриваючи дужки.
Наше подвір’я
Гарно навесні (у) нашому дворі. (У) садочку співають солов’ї. (На) подвір’ї є клумби. (Під) парканом росте багато м’яти. Жодного бур’яну не видно (у) садочку та (на) подвір’ї.
Оціни себе
У мене все вдалося |
Довелося трохи попрацювати |
Було складно |
|
|
|
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________