Діагностувальна робота з української мови: списування.(1клас)

Про матеріал
Розробка діагностувальної роботи з української мови: списування для 1 класу проводиться в ІІ семестрі. У роботі подано різнорівневі завдання з індексами НУШ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розробка діагностувальної роботиз предметів мовно-літературної освітньої галузі (мова навчання: українська мова)Списування 1 клас Виконала вчитель початкових класів. КЗ «Вовчанський ліцей №1 Вовчанської міської ради Чугуївського району. Харківської області» Бойко Т. А.

Номер слайду 2

Розробка діагностувальної роботи, 1 клас1. Визначаємо зміст навчання. Тема «Післябукварний період»Зміст навчання:● Післябукварний період

Номер слайду 3

Розробка діагностувальної роботи, 1 клас2. Визначаємо характеристики результатів навчання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Характеристика результатів навчання1. Пише рукописними буквами, злито, розбірливо; правильно записує слова, які пишуться так, як вимовляються.2. Перевіряє написане, виявляє та виправляє недоліки письма.3. Спостерігає за мовними одиницями та явищами, відкриває деякі закономірності співвідношень звуків і букв.4. Експериментує звуками, словами.

Номер слайду 4

Розробка діагностувальної роботи, 1 клас3. Конкретизуємо характеристики результатів навчання1. Пише рукописними буквами, злито, розбірливо; правильно записує слова, які пишуться так, як вимовляються.● обирає для написання відповідне оформлення (шрифт, розмір) [2 МОВ 3-3.1-2];● записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4].2. Перевіряє написане, виявляє та виправляє недоліки письма.● відновлює деформовані речення [2 МОВ 3-3.3-1].● перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх [2 МОВ 3-3.3-2].

Номер слайду 5

Розробка діагностувальної роботи, 1 клас3. Конкретизуємо характеристики результатів навчання3. Спостерігає за мовними одиницями та явищами, відкриває деякі закономірності співвідношень звуків і букв.● аналізує звуковий склад слова ( кількість складів, наголошені і ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки [2 МОВ 5-4.1-1];● знаходить у тексті речення різних видів ( питальні, розповідні, спонукальні; окличні й неокличні [2 МОВ 5-4.1-6].4. Експериментує звуками, словами● творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, букви, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)[2 МОВ 5-4.2-1].

Номер слайду 6

Завдання діагностувальної роботи. Діагностувальна роботаз теми «Післябукварний період» (1 клас)Завдання 1. Спиши текст. Київ Яке гарне місто Київ! У ньому багато садів і парків. Вулиці широкі. Будинки високі. Під землею казкові станції метро. А скільки музеїв і пам’ятників! Я люблю милуватися красою цього міста. А ви були в столиці України?Перевіряємо результати навчання: 1,2 Рівень реалізації навчальної діяльності:розпізнавання, репродуктивний

Номер слайду 7

Завдання діагностувальної роботи. Діагностувальна роботаз теми «Післябукварний період» (1 клас)Завдання 2. Знайди та підкресли в тексті питальне речення. Перевіряємо результати навчання: 3 Рівень реалізації навчальної діяльності:розпізнавання, репродуктивний

Номер слайду 8

Завдання діагностувальної роботи. Діагностувальна роботаз теми «Післябукварний період» (1 клас)Завдання 3. Знайди та підкресли в першому реченні слово, яке складається з двох складів із наголошеним першим складом. Перевіряємо результати навчання: 3 Рівень реалізації навчальної діяльності:розпізнавання, продуктивний

Номер слайду 9

Завдання діагностувальної роботи. Діагностувальна роботаз теми «Післябукварний період» (1 клас)Завдання 4. Побудуй звукову модель слова Київ. Перевіряємо результати навчання: 3 Рівень реалізації навчальної діяльності: продуктивний

Номер слайду 10

Завдання діагностувальної роботи. Діагностувальна роботаз теми «Післябукварний період» (1 клас)Завдання 5. Заміни в слові метро одну букву так, щоб утворилося ім’я хлопчика. А у слові місто заміни першу букву так, щоб вийшло нове слово. Перевіряємо результати навчання: 3, 4. Рівень реалізації навчальної діяльності: продуктивно-творчий.

Номер слайду 11

Завдання діагностувальної роботи. Діагностувальна роботаз теми «Післябукварний період» (1 клас)Завдання 6. Віднови деформоване речення. Через, протікає, місто, річка, Київ, Дніпро. Перевіряємо результати навчання: 1, 2,3, 4. Рівень реалізації навчальної діяльності: продуктивно-творчий.

Номер слайду 12

Оцінювання рівня результатів навчання1 {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Характеристика результатів навчання1. Пише рукописними буквами, злито, розбірливо; правильно записує слова, які пишуться так, як вимовляються.2. Перевіряє написане, виявляє та виправляє недоліки письма.3. Спостерігає за мовними одиницями та явищами, відкриває деякі закономірності співвідношень звуків і букв.4. Експериментує звуками, словами. Розп. П, С, Д, В П, С, Д, В № завд. Рівень реалізації Рівень рез. навч. д-ті навч.

Номер слайду 13

Оцінювання рівня результатів навчання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Характеристика результатів навчання№ завд. Рівень реалізаціїнавч. д-тіРівень рез.навч.1 Пише рукописними буквами, злито, розбірливо; правильно записує слова, які пишуться так, як вимовляються.1 Розпізнав. Репродукт. П, С, Д, В2 Перевіряє написане, виявляє та виправляє недоліки письма.1, 6 Розпізнав., прод.-творч. П, С, Д, В3 Спостерігає за мовними одиницями та явищами, відкриває деякі закономірності співвідношень звуків і букв.2, 3, 4 Розпізнав.-репродукт., продукт. П, С, Д, В4 Експериментує звуками, словами5, 6 Прод.-творч. П, С, Д, В

Номер слайду 14

Посилання на джерела. Текст для списування «Київ»https://urok2016tm.blogspot.com/2016/11/blog-post_59.html