Діагностувальна робота з української мови у 4 класі. Аудіювання.

Про матеріал
Розробка містить діагностувальну роботу "Аудіювання" за оповіданням В. Сухомлинського "Прогаяний день". Розробка складається з 8 завдань. Перші чотири завдання тестові, одне завдання на встановлення послідовності, одне - на доповнення, два - творчого характеру.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Двадцять перше грудня. Діагностувальна робота. Аудіювання. Прогаяний день

Номер слайду 3

Номер слайду 4

1. Що повинен був зробити Петрик?а) відпочивати та посадити дерево;б) посадити дерево та прочитати книжку;в) прочитати книжку та сходити до бабусі.

Номер слайду 5

2. Чому Петрик не виконав доручених справ?а) тому що хлопчик не мав почуття відповідальності;б) тому що Петрик любив рибалити;в) тому що Петрик любив читати.

Номер слайду 6

3. Коли прийшла мати з роботи?а) рано вранці; б) в обід;в) ввечері.

Номер слайду 7

4. Що означає вислів «байдики бити»?а) вибивати м’яча;б) марно гаяти час;в) ходити пішки.

Номер слайду 8

5. Встанови послідовність подій у творі В. Сухомлинського «Прогаяний день».□ Петрик задрімав.□ Мама дала доручення Петрикові.□ Результати плідної праці.□ Сонце вже серед неба.□ Петрикові нічого показати.

Номер слайду 9

6. Визнач головну думку твору.________________________________________________________________________

Номер слайду 10

7. Допиши речення. На ріллі працював _______________________ . Гранітний фундамент та мур збудував ______ . Паляниці, калачі спекли __________________ . Помідори збирала у ящики _______________ .

Номер слайду 11

8. Яку пораду можна дати Петрикові?________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 12

Дякую за роботу!

pptx
Додано
17 грудня 2022
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку