Діагностувальна робота з ЯДС №3 "Людина й нежива природа. Повітря"

Про матеріал

Діагностувальна робота розроблена за програмою Савченко до підручника Бібік. + Бланк оцінювання .

Перегляд файлу

Прикарпатців попередили про сильний вітерПрізвище та імʼя______________________________ Дата_____________Клас_______

Діагностувальна робота з ЯДС № 3

 «Людина і нежива природа. Повітря»

1.Що таке повітря?

А) прозорий, безбарвний газ          Б) оболонка Землі         В) всі відповіді вірні

2. Які функції повітря на Землі?

А) захист від сонячного проміння  Б) збереження тепла    В) всі відповіді вірні.

3.Хто на Землі виробляє кисень, необхідний для життя?

А) люди                          Б) тварини                          В) рослини.

4.Запиши в стрілках склад повітря.

Термометр демонстраційний - купити за низькою ціною у Львові та в Україні  68353 - InkluziaПрезентація до уроку з географії 6 клас тема "Атмосфера, її склад та будова"

Барометр гигрометр Баро (Baro): продажа, цена в Харькове. барометры бытовые  от "ГрадусОК" - 285131555.Що таке вітер? Запиши визначення.

 

 

 

 

6. Які прилади допомагають досліджувати погоду? З’єднай стрілками.

Для чего нужен флюгер - Домашний мастер MoyDom-irk.ruТермометр                    прилад для визначення напрямку і швидкості вітру

Барометр                      прилад, який вимірює температуру повітря

Флюгер                         прилад для вимірювання атмосферного тиску. 

7. Встав пропущені слова:

Усі, хто спалює____________________, _______________ листя, ______________ траву, шкодять і______________, і   людям.

8. Запиши розповідь про те, як природа дбає про чистоту повітря.

 

 

 

9. Виконай самооцінювання своєї роботи.

https://stringfixer.com/files/292534859.jpg

Бланк оцінювання діагностувальної роботи з я досліджую світ № 3

Вид перевірки

ЛЮДИНА Й НЕЖИВА ПРИРОДА. ПОВІТРЯ.

Дата:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище та імʼя учня

Очікувані результати навчання/№ завдання

Характеристика результатів навчання у свідоцтві досягнень

 

визначає головне в інформації природничого змісту; [3 ПРО 2.2]

№ 1, 2, 3

презентує інформацію про при-роду у вигляді повідомлення, ма-люнку, схеми, презентації тощо; [3 ПРО 2.2]/№ 4

розповідає про явища природи, що вивчалися і/або які доводи-лось спостерігати [3 ПРО 1.2]/ № 5

 

співвідносить обладнання для вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою; [3 ПРО 2.1] / № 6

виявляє шану у ставленні до повітря  

[3 ГІО 1.3]/  № 7

 

складає розповідь про поширення води на планеті, використання води людиною, значення повітря для рослин, тварин, людини; [3 ПРО 1.5]/ № 8

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх.

Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах.

Рівень результату навчання (П,С, Д, В)

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку