Діагностувальна робота розроблена за програмою Савченко до підручника Бібік. + Бланк оцінювання .
Прізвище та імʼя______________________________ Дата_____________Клас_______
Діагностувальна робота з ЯДС № 3
«Людина і нежива природа. Повітря»
1.Що таке повітря?
А) прозорий, безбарвний газ Б) оболонка Землі В) всі відповіді вірні
2. Які функції повітря на Землі?
А) захист від сонячного проміння Б) збереження тепла В) всі відповіді вірні.
3.Хто на Землі виробляє кисень, необхідний для життя?
А) люди Б) тварини В) рослини.
4.Запиши в стрілках склад повітря.
5.Що таке вітер? Запиши визначення.
6. Які прилади допомагають досліджувати погоду? З’єднай стрілками.
Термометр прилад для визначення напрямку і швидкості вітру
Барометр прилад, який вимірює температуру повітря
Флюгер прилад для вимірювання атмосферного тиску.
7. Встав пропущені слова:
Усі, хто спалює____________________, _______________ листя, ______________ траву, шкодять і______________, і людям.
8. Запиши розповідь про те, як природа дбає про чистоту повітря.
9. Виконай самооцінювання своєї роботи.
Бланк оцінювання діагностувальної роботи з я досліджую світ № 3 |
|||||||||
Вид перевірки |
ЛЮДИНА Й НЕЖИВА ПРИРОДА. ПОВІТРЯ. |
Дата: |
|||||||
№ |
Прізвище та імʼя учня |
Очікувані результати навчання/№ завдання |
Характеристика результатів навчання у свідоцтві досягнень |
||||||
Рівень результату навчання (П,С, Д, В) |
|||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|