Екологічний квест "Врятуємо нашу планету"

Про матеріал
Даний квест допоможе педагогу сформувати у вихованців відповідальність за прийняті екологічні рішення, переконання у всебічній цінності природи для людини і суспільства.Здобувачі освіти узагальнять і поповнять свої уявлення про стан навколишнього середовища; Екологічний квест розвиває спостережливість, естетичне ставлення до природи; закріплює знання і навички поведінки в природі; допоможе учням усвідомити свою моральну відповідальність за долю планети Земля.
Перегляд файлу

                                  Екологічний квест 

                    «Врятуємо нашу планету»

 

Підготувала : вчитель початкових класів Опільської початкової школи Слижук В.З.

 

 

Мета: Сформувати відповідальність за прийняті екологічні рішення і впевненість у подоланні екологічної небезпеки, переконання у всебічній цінності природи для людини і суспільства;

image           узагальнити і поповнити дитячі уявлення про стан навколишнього середовища;   розвивати спостережливість, естетичне ставлення до природи;      закріпити знання і навички поведінки в природі;            допомогти учням  усвідомити свою моральну відповідальність за долю рідної землі.

 

Реквізити: папір, фломастери, ножиці, пластикові пляшки, одноразові виделки, ложки, тарілки, мішки для сміття, лепбуки з екології на тему: «Сортуємо сміття», кружечки червоного, жовтого і зеленого кольору, екологічні знаки.

             

 

  До дітей приходять Прибульці . В руках у них плакат із зображенням забрудненої Землі. (Додаток1)

Прибулець 1.Добрий день, друзі.  Не бійтеся!  Ми не завдамо вам шкоди.  Ми прилетіли до Вас з майбутнього, за допомогою.  Виникла екологічна катастрофа глобального масштабу в наслідок розвитку цивілізації: забруднення атмосфери, ґрунту відходами у всіх точках планети.  Перш за все, почалися зміни в тих секторах, які були забруднені понад усе.  Пізніше природа дала збій і серйозні зміни почала розростатися.  Наші вчені знайшли спосіб повернутися в минуле, щоб попередити людей про катастрофу, що насувається і змінити сумне майбутнє.  Тому, ми звертаємося до вас, з проханням про допомогу.  Ви згодні нам допомогти?     Прибулець 2.Наш спосіб життя повинен змінитися.  Ми повинні усвідомити відповідальність перед майбутніми людьми.  Сьогоднішня наша гра допоможе вам зрозуміти вашу роль у вирішенні глобальних екологічних проблем нашої планети.  Прибулець 1. Щоб почати гру, нам необхідно поділитися на команди.  Усі ви отримали по одній  кольоровій смужці .  Зараз вам необхідно об'єднатися в команди за кольорами смужок.  Відмінно!  У нас вийшло 3 команди.  Кожній команді необхідно придумати назву.

А зараз давайте привітаємо, один одного.  

 1-ша команда- Зелені листочки, тиснуть руку  2-га – Сонячні промінці- обіймаються  3-тя Сині крапельки – кланяються.

Прибулець 2.Наша гра пройде по станціях.  Кожна команда отримує свій маршрутний лист і повинна проходити етапи, слідуючи йому.  Виконуючи завдання на станціях, ви будете набирати бали і отримувати підказки.  Пройшовши всі станції, вам потрібно буде зібрати всі підказки і розшифрувати їх.  Переможцем стане команда, яка набрала максимальну кількість балів.

 

Щоб змагання між вами проходили чесно, швидко і дружньо ви повинні дотримуватися правил нашого квесту:

Правила записуємо на ватмані. Учні пропонують правила самостійно, діти затверджують їх. Коли правил є достатньо, ще раз їх повторюють.

Наш квест покаже нам, наскільки ви дружні і вмієте працювати в команді, чи вмієте ви брати відповідальність за нашу планету Земля. Переможе та команда,яка протягом гри набере найбільшу кількість балів.

 

Прибулець 1. 

І Станція  «Екологічний-світлофор» Обладнання:

  Набір з кольорових кружечків (червоного, жовтого, зеленого) для кожної дитини ( можуть бути кубики Лего).

  Набір карток із зображенням і описом діяльності, вчинків людини в природі.

 Червоний - забороняє дії, вони шкодять навколишньому середовищу і життю людей.

 Жовтий - попереджає про обережність, щоб якомога менше нанести шкоди природі.

 Зелений - дозволяє і заохочує дії, які допомагають рослинам, тваринам.

Прибулець 1 роздає командам малюнки із різними ситуаціями. Учасники команд  оцінюють  дії  дітей на малюнках,розклавши  кружечки відповідного кольору, - вмикають  той чи інший сигнал екологічного світлофора. (Додаток 2)

 

ІІ. Станція «Загадкові рослини». Учасникам команди необхідно за запахом визначити назву рослин, захованих в мішечках. Кожна правильна відповідь – 1 бал.

 

ІІІ. Станція  «Збери сміття»

Обладнання: на столах розташовані лепбуки  на тему: «Сортуємо сміття»  Прибулець 1: Друзі, послухайте вірш: Якщо  папірці  і фантики ти кидаєш, Ти планету ображаєш!

Ти повинен пам'ятати,і він також, і я – Просить нас про чистоту Земля.

Хоч папірчики красиві і легкі,

Можуть померти від них метелики та  жуки.

Правильно, друзі, вчинити таке:

Хай кожен з вас  сміття  в урну несе.

Прибулець 2:  Я роздам вам картки, на яких зображені побутові відходи. Вам потрібно на наших лепбуках розкласти їх у відповідні «сміттєві баки» (кишені). Учасники команд підходять до лепбуків і вставляють картки в потрібні конверти (сміттєві баки) .  Кожне правильне розташування того чи іншого виду сміття – 1 бал.(Додаток 3) ІV. Станція «Поле чудес».  

Перед учасниками ігрове поле, завдання кожного гравця добігти до ігрового поля знайти одну назву звіра, птаха або риби, покласти кубик на першу букву цього слова і повернутися назад, передавши хід наступному гравцеві.

 

 

 

 

 

 

 

К

В

Е

Д

М

І

Д

Ь

Д

А

А

О

В

М

А

З

А

Є

Ц

Ь

Б

А

Р

А

Н

Ш

О

К

Т

Ы

А

Г

К

О

3

Е

Л

О

С

Ь

А

X

К

Р

О

Т

В

О

В

К

С

И

Н

И

Ц

Я

Ц

С

О

М

V Станція. «Ланцюжки» - з’єднати малюнок тварини з її слідами та їжею,якою вона харчується. ( Додаток 4)

 

VІ станція: «Друге життя відходів»

Матеріали: папір, фломастери, ножиці, пластикові пляшки, одноразові ложки, вилки, тарілки і т.д.

 Прибулець 1. Друзі, перед вами ставиться завдання-дати друге життя відходам. 

Кожній групі з набору предметів побутового сміття потрібно виготовити по одній речі.  Виготовлені речі оцінюються Прибульцями.

 

Вчитель підраховує кількість балів кожної команди. Визначаємо переможця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ:

1.

image 

 

 

 

2.

image 

 

 

3. image 

 

 

image 

 

 

 

 

 

image 

 

Додаток 4

 

 

 image 

Малюнки розрізаємо і роздаємо дітям. Учасники квесту повинні підібрати правильних 3 малюнки – з'єднати їх у ланцюжок.

 

image 

image 

 

image 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Сценарії
НУШ
Додано
8 листопада 2023
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку