діагностувальні роботи з математики, 2 клас

Про матеріал
діагностувальні роботи з математики, 2 клас (2 варіанти) , 9 робіт на 2 семестри. Містить завдання різної складності
Перегляд файлу

І  семестр

Контрольна  робота №1. Повторення  вивченого  у 1 класі

І варіант

1.Запиши «сусідів» чисел.

___12___

2.Порівняй.

16…25   34…12

3.Обчисли

45-15=   34+20=

45-22=   68-68=

4. Розв’яжи  задачу

Маса щуки 12 кг, а маса сома — на 25 кг більша. Яка маса сома?

5. Накресли відрізок АВ довжиною 10 см і відрізок СD довжиною 8 см. На скільки відрізок АВ довший, ніж відрізок СD?

6.Перетвори.

16 см=___дм___см  4 дм 7 см=____см

 

ІІ варіант

1.Запиши «сусідів» чисел.

___15___

2.Порівняй.

18…27   44…19

3.Обчисли

65-15=   24+30=

47-22=   58-58=

4. Розв’яжи  задачу

Маса яблук 35 кг, а маса груш — на 12 кг менша. Яка маса груш?

5. Накресли відрізок АВ довжиною 6 см і відрізок СD довжиною 9 см. На скільки відрізок АВ коротший, ніж відрізок СD?

6.Перетвори.

17 см = ___ дм ___см  5дм 4 см =____см

 

І варіант

1. Обчисли.

8+4=   15-9=

6+5=   16-8=

2. Обчисли.

14-7+8=

6+8-5=

3.Знайди значення виразу:

9+а, якщо а=3;

4. Розв’яжи  задачу.

На озері плавало 9 сірих качок і 5 чорних. 6 качок полетіли. Скільки качок залишилося плавати на озері?

5. Знайди  периметр квадрата зі сторонами 5 см.

 

ІІ варіант

1. Обчисли

8+6=   17-9=

7+5=   14-7=

2. Обчисли

13-4+8=

7+8-6=

3. Знайди значення виразу:

8+а, якщо а=6;

4. Розв’яжи  задачу.

На озері плавало 8 білих лебедів і 4 чорних. 5 лебедів полетіли. Скільки лебедів залишилося плавати на озері?

 5. Знайди  периметр квадрата зі сторонами 3 см.

 

 

 

 

 

ІІ варіант

__________________________________________________________

 

1. Обчисли

8+6=   17-9=

7+5=   14-7=

2. Обчисли

13-4+8=

7+8-6=

3. Знайди значення виразу:

8+а, якщо а=6;

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Розв’яжи  задачу.

На озері плавало 8 білих лебедів і 4 чорних. 5 лебедів полетіли. Скільки лебедів залишилося плавати на озері?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Знайди  периметр квадрата зі сторонами 3 см

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

І семестр

Контрольна робота №3. Вирази з дужками. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дві дії.

І варіант

1. Порівняй.

60 і 55+4  96 і 88+8

2. Обчисли.

75+16=  64-26=

3.Обчисли.

74-(53+17)=  67+(13-8)=

4. Розв’яжи  задачу.

На ялинку повісили 33 кульки, фігурок – на 18 менше, ніж кульок, а сніжинок – на 16 більше, ніж фігурок. Скільки сніжинок повісили на ялинку?

5. Перетвори

8 дм 3 см = ___см  97см = ___дм ___см

6. Склади вираз та обчисли його значення.

Від суми чисел 54 і 29 відняти 46.

ІІ варіант

1. Порівняй.

70 і 53+7  68 і 59+9

2. Обчисли.

65+16=  73-35=

3. Обчисли.

62-(46+14)=  58+(13-7)=

4. Розв’яжи  задачу.

У дитячому розважальному центрі на лижах каталося 32 дитини, на ковзанах – на 15 дітей менше, ніж на лижах, а на санчатах – на 13 дітей більше, ніж на ковзанах. Скільки дітей каталось на санчатах?

5. Перетвори

7 дм 8 см = ___см  83см = ___дм ___см

6. Склади вираз та обчисли його значення.

Від суми чисел 47 і 39 відняти 58.

 

Контрольна робота №4. Арифметичні дії множення та ділення. Таблиця множення і ділення числа 2.

І варіант

1.Заміни додавання однакових доданків множенням.

2+2+2+2+2=

4+4+4+4=

2. Порівняй.

10:2 і 2·2       2·3 і 12:2

3.Обчисли.

2·6+17=         (48-32):2=

4. Розв’яжи  задачу.

У двох коробках було по 9 новорічних подарунків. 6 подарунків продали. Скільки подарунків залишилось у коробках?

5. Накресли прямокутник зі сторонами 2 см і 7 см. Знайди його периметр

6. Знайди значення виразів, якщо а=7.

а·2+26        26-а·2

ІІ варіант

1.Заміни додавання однакових доданків множенням.

6+6+6+6+6=

2+2+2+2=

2. Порівняй.

10:2 і 2·3       2·5 і 12:2

3.Обчисли.

2·5+15=         (46-34):2=

4. Розв’яжи  задачу.

У двох коробках було по 8 кульок. 5 розбилося. Скільки кульок залишилось у коробках?

5. Накресли прямокутник зі сторонами 2 см і 6 см. Знайди його периметр

6. Знайди значення виразів, якщо а=6.

а·2+38        38-а·2

 

 

ІІ семестр

Контрольна робота №5. Арифметичні дії множення та ділення. Таблиця множення і ділення числа 3 і 4.

І варіант

1.Яким виразом можна замінити суму:

3+3+3+3

2. Порівняй.

3·5 і 4·4                 12:4 і 21:3

3.Обчисли.

32:4+39=      3·(14-7)=     4·6-3·6=

4. Розв’яжи  задачу.

Мама купила 4 пакети борошна по 2 кг в кожному і 8 кг цукру. Скільки кілограмів продуктів купила мама?

5. Накреслити відрізок 12 см і поділити його на три рівні частини.

6. Перше число-3, а друге на 4  більше. Склади вираз для обчислення добутку цих чисел. Обчисли.

ІІ варіант

1. Яким виразом можна замінити суму:

3+3+3+3+3

2. Порівняй.

3·3 і 4·5                 16:4 і 27:3

3.Обчисли.

36:4+37=      3·(16-8)=     4·7-3·7=

4. Розв’яжи  задачу.

Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато?

5. Накреслити відрізок 9 см і поділити його на три рівні частини.

6. Перше число-3, а друге на 2 більше. Склади вираз для обчислення добутку цих чисел. Обчисли.

 

 

 

 

ІІ семестр

Контрольна робота №6. Арифметичні дії множення та ділення. Таблиця множення і ділення числа 5 і 6.

І варіант

1. Обчисли.

16 + 25 : 5 =          30 : 5 + 24 : 4 =

36 : 4 : 3 =              5 · (29 – 23) =

2. Виконай дії з іменованими числами.

1 доба-15 год =

1 год + 36 хв =

1 хв – 45 с =

3. Розв’яжи  задачу.

На алеї росте 5 дубків, а беріз у 6 разів більше. Скільки всього дерев росте на алеї ?

4. Знайди значення виразів:

а:5+23, якщо а=35;

а·4+36, якщо а=6.

5.

Вставити відповідні знаки дій, щоб рівності були правильними.

(10  4) : 2 = 7

24   4· 3 = 18

2    2   8 = 32

ІІ варіант

1. Обчисли.

29 + 35 : 5=                 32 : 4 + 27 : 3 =

40 : 5 : 4 =                   5 · ( 19 – 12 ) =

2. Виконай дії з іменованими числами.

1 доба-11 год =

1 год + 16 хв =

1 хв – 25 с =

3. Розв’яжи  задачу.

У їдальню привезли 40 кг яблук, а слив – у 5 разів менше. Скільки всього фруктів привезли у їдальню?

 

4. Знайди значення виразів:

а:5+27, якщо а=35;

а·4+26, якщо а=6.

5..

Вставити відповідні знаки дій, щоб рівності були правильними.

(10  4) : 2 = 7

24    4· 3 = 18

2     2    8 = 32

 

ІІ семестр

Контрольна робота №7. Перевірка навичок усних обчислень.

Прізвище, ім’я __________________________________________

І варіант

  1. Обчисли.

35 + 4=

49 – 4=

48 + 20=

28 – 17=

92 + 8=

86 – 5 – 60=

(100 -36): 8=

54 : 6 : 3 • 7=

42 – 24:3 + 44=

(50 – 46) • 7 – 9=

2 • 8 + 3 • 6 – 4 • 7=

Додаткове завдання.

Добери пропущені числа, щоб рівності були правильними:

    57 - ... = 42  ... • 7 = 56

   ... + 36 = 87  48 : ... = 6

 

 

Контрольна робота №7. Перевірка навичок усних обчислень.

Прізвище, ім’я ____________________________________________

ІІ варіант

1. Обчисли.

25 + 4=

39 – 4=

58 + 20=

38 – 17=

92 + 8=

96 – 5 – 60=

(100 - 44) : 8=

24 : 4 : 2 • 5=

42 - 24 : 4 + 44=

(50 – 47) • 7 – 4=

3 • 9 – 3 • 5 + 4 • 9=

Додаткове завдання.

Добери пропущені числа, щоб рівності були правильними.

        45 - ... = 24   7 • ... = 49

        ... + 27 = 65  63 : ... = 9

 

 

 

ІІ семестр

Контрольна робота №8. Арифметичні дії множення та ділення. Таблиця множення і ділення числа 9 і 10.

І варіант

1. Обчисли.

(72+9):9=      0·9+1·10=       47+70:10=

2. Виконай дії з іменованими числами.

5 дм 8 см+3 дм 1 см =

3. Розв’яжи  задачу.

 

На клумбі розквітло 9 білих троянд, рожевих троянд – на 3 більше, ніж білих, а червоних – у 4 рази менше, ніж рожевих. Скільки червоних троянд розквітло на клумбі?

4. Знайди значення виразів 9·а, якщо а=3, а=10:

5.Периметр квадрата дорівнює 16см. Накресли цей квадрат.

6. Додаткове завдання.

 

Якщо задумане число зменшити у 7 разів, то отримаємо 6. Чому дорівнює задумане число?

 

ІІ варіант

1. Обчисли.

(57+6):9=      9•0+10•1=       33+80:10=

2. Виконай дії з іменованими числами.

4 дм 6 см+3 дм 2 см =

3. Розв’яжи  задачу.

За день продали 8 чоловічих костюмів, жіночих костюмів – на 2 більше, ніж чоловічих, а дитячих – у 2 рази менше, ніж жіночих. Скільки за день продали дитячих костюмів?

4. Знайди значення виразів 9•а, якщо а=4, а=10:

5.Периметр квадрата дорівнює 12см. Накресли цей квадрат.

6. Додаткове завдання.

Якщо задумане число збільшити у 7 разів, то отримаємо 35. Чому дорівнює задумане число?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Долбіна Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. колодій світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
11122
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку