І семестр
Контрольна робота №1. Повторення вивченого у 1 класі
І варіант
1.Запиши «сусідів» чисел.
___12___
2.Порівняй.
16…25 34…12
3.Обчисли
45-15= 34+20=
45-22= 68-68=
4. Розв’яжи задачу
Маса щуки 12 кг, а маса сома — на 25 кг більша. Яка маса сома?
5. Накресли відрізок АВ довжиною 10 см і відрізок СD довжиною 8 см. На скільки відрізок АВ довший, ніж відрізок СD?
6.Перетвори.
16 см=___дм___см 4 дм 7 см=____см
ІІ варіант
1.Запиши «сусідів» чисел.
___15___
2.Порівняй.
18…27 44…19
3.Обчисли
65-15= 24+30=
47-22= 58-58=
4. Розв’яжи задачу
Маса яблук 35 кг, а маса груш — на 12 кг менша. Яка маса груш?
5. Накресли відрізок АВ довжиною 6 см і відрізок СD довжиною 9 см. На скільки відрізок АВ коротший, ніж відрізок СD?
6.Перетвори.
17 см = ___ дм ___см 5дм 4 см =____см
І варіант
1. Обчисли.
8+4= 15-9=
6+5= 16-8=
2. Обчисли.
14-7+8=
6+8-5=
3.Знайди значення виразу:
9+а, якщо а=3;
4. Розв’яжи задачу.
На озері плавало 9 сірих качок і 5 чорних. 6 качок полетіли. Скільки качок залишилося плавати на озері?
5. Знайди периметр квадрата зі сторонами 5 см.
ІІ варіант
1. Обчисли
8+6= 17-9=
7+5= 14-7=
2. Обчисли
13-4+8=
7+8-6=
3. Знайди значення виразу:
8+а, якщо а=6;
4. Розв’яжи задачу.
На озері плавало 8 білих лебедів і 4 чорних. 5 лебедів полетіли. Скільки лебедів залишилося плавати на озері?
5. Знайди периметр квадрата зі сторонами 3 см.
ІІ варіант
__________________________________________________________
1. Обчисли
8+6= 17-9=
7+5= 14-7=
2. Обчисли
13-4+8=
7+8-6=
3. Знайди значення виразу:
8+а, якщо а=6;
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Розв’яжи задачу.
На озері плавало 8 білих лебедів і 4 чорних. 5 лебедів полетіли. Скільки лебедів залишилося плавати на озері?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Знайди периметр квадрата зі сторонами 3 см
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________
І семестр
Контрольна робота №3. Вирази з дужками. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дві дії.
І варіант
1. Порівняй.
60 і 55+4 96 і 88+8
2. Обчисли.
75+16= 64-26=
3.Обчисли.
74-(53+17)= 67+(13-8)=
4. Розв’яжи задачу.
На ялинку повісили 33 кульки, фігурок – на 18 менше, ніж кульок, а сніжинок – на 16 більше, ніж фігурок. Скільки сніжинок повісили на ялинку?
5. Перетвори
8 дм 3 см = ___см 97см = ___дм ___см
6. Склади вираз та обчисли його значення.
Від суми чисел 54 і 29 відняти 46.
ІІ варіант
1. Порівняй.
70 і 53+7 68 і 59+9
2. Обчисли.
65+16= 73-35=
3. Обчисли.
62-(46+14)= 58+(13-7)=
4. Розв’яжи задачу.
У дитячому розважальному центрі на лижах каталося 32 дитини, на ковзанах – на 15 дітей менше, ніж на лижах, а на санчатах – на 13 дітей більше, ніж на ковзанах. Скільки дітей каталось на санчатах?
5. Перетвори
7 дм 8 см = ___см 83см = ___дм ___см
6. Склади вираз та обчисли його значення.
Від суми чисел 47 і 39 відняти 58.
Контрольна робота №4. Арифметичні дії множення та ділення. Таблиця множення і ділення числа 2.
І варіант
1.Заміни додавання однакових доданків множенням.
2+2+2+2+2=
4+4+4+4=
2. Порівняй.
10:2 і 2·2 2·3 і 12:2
3.Обчисли.
2·6+17= (48-32):2=
4. Розв’яжи задачу.
У двох коробках було по 9 новорічних подарунків. 6 подарунків продали. Скільки подарунків залишилось у коробках?
5. Накресли прямокутник зі сторонами 2 см і 7 см. Знайди його периметр
6. Знайди значення виразів, якщо а=7.
а·2+26 26-а·2
ІІ варіант
1.Заміни додавання однакових доданків множенням.
6+6+6+6+6=
2+2+2+2=
2. Порівняй.
10:2 і 2·3 2·5 і 12:2
3.Обчисли.
2·5+15= (46-34):2=
4. Розв’яжи задачу.
У двох коробках було по 8 кульок. 5 розбилося. Скільки кульок залишилось у коробках?
5. Накресли прямокутник зі сторонами 2 см і 6 см. Знайди його периметр
6. Знайди значення виразів, якщо а=6.
а·2+38 38-а·2
ІІ семестр
Контрольна робота №5. Арифметичні дії множення та ділення. Таблиця множення і ділення числа 3 і 4.
І варіант
1.Яким виразом можна замінити суму:
3+3+3+3
2. Порівняй.
3·5 і 4·4 12:4 і 21:3
3.Обчисли.
32:4+39= 3·(14-7)= 4·6-3·6=
4. Розв’яжи задачу.
Мама купила 4 пакети борошна по 2 кг в кожному і 8 кг цукру. Скільки кілограмів продуктів купила мама?
5. Накреслити відрізок 12 см і поділити його на три рівні частини.
6. Перше число-3, а друге на 4 більше. Склади вираз для обчислення добутку цих чисел. Обчисли.
ІІ варіант
1. Яким виразом можна замінити суму:
3+3+3+3+3
2. Порівняй.
3·3 і 4·5 16:4 і 27:3
3.Обчисли.
36:4+37= 3·(16-8)= 4·7-3·7=
4. Розв’яжи задачу.
Тато купив 4 сітки моркви по 2 кг в кожній і 5 кг капусти. Скільки кілограмів овочів купив тато?
5. Накреслити відрізок 9 см і поділити його на три рівні частини.
6. Перше число-3, а друге на 2 більше. Склади вираз для обчислення добутку цих чисел. Обчисли.
ІІ семестр
Контрольна робота №6. Арифметичні дії множення та ділення. Таблиця множення і ділення числа 5 і 6.
І варіант
1. Обчисли.
16 + 25 : 5 = 30 : 5 + 24 : 4 =
36 : 4 : 3 = 5 · (29 – 23) =
2. Виконай дії з іменованими числами.
1 доба-15 год =
1 год + 36 хв =
1 хв – 45 с =
3. Розв’яжи задачу.
На алеї росте 5 дубків, а беріз у 6 разів більше. Скільки всього дерев росте на алеї ?
4. Знайди значення виразів:
а:5+23, якщо а=35;
а·4+36, якщо а=6.
5.
Вставити відповідні знаки дій, щоб рівності були правильними.
(10 4) : 2 = 7
24 4· 3 = 18
2 2 8 = 32
ІІ варіант
1. Обчисли.
29 + 35 : 5= 32 : 4 + 27 : 3 =
40 : 5 : 4 = 5 · ( 19 – 12 ) =
2. Виконай дії з іменованими числами.
1 доба-11 год =
1 год + 16 хв =
1 хв – 25 с =
3. Розв’яжи задачу.
У їдальню привезли 40 кг яблук, а слив – у 5 разів менше. Скільки всього фруктів привезли у їдальню?
4. Знайди значення виразів:
а:5+27, якщо а=35;
а·4+26, якщо а=6.
5..
Вставити відповідні знаки дій, щоб рівності були правильними.
(10 4) : 2 = 7
24 4· 3 = 18
2 2 8 = 32
ІІ семестр
Контрольна робота №7. Перевірка навичок усних обчислень.
Прізвище, ім’я __________________________________________
І варіант
35 + 4=
49 – 4=
48 + 20=
28 – 17=
92 + 8=
86 – 5 – 60=
(100 -36): 8=
54 : 6 : 3 • 7=
42 – 24:3 + 44=
(50 – 46) • 7 – 9=
2 • 8 + 3 • 6 – 4 • 7=
Додаткове завдання.
Добери пропущені числа, щоб рівності були правильними:
57 - ... = 42 ... • 7 = 56
... + 36 = 87 48 : ... = 6
Контрольна робота №7. Перевірка навичок усних обчислень.
Прізвище, ім’я ____________________________________________
ІІ варіант
1. Обчисли.
25 + 4=
39 – 4=
58 + 20=
38 – 17=
92 + 8=
96 – 5 – 60=
(100 - 44) : 8=
24 : 4 : 2 • 5=
42 - 24 : 4 + 44=
(50 – 47) • 7 – 4=
3 • 9 – 3 • 5 + 4 • 9=
Додаткове завдання.
Добери пропущені числа, щоб рівності були правильними.
45 - ... = 24 7 • ... = 49
... + 27 = 65 63 : ... = 9
ІІ семестр
Контрольна робота №8. Арифметичні дії множення та ділення. Таблиця множення і ділення числа 9 і 10.
І варіант
1. Обчисли.
(72+9):9= 0·9+1·10= 47+70:10=
2. Виконай дії з іменованими числами.
5 дм 8 см+3 дм 1 см =
3. Розв’яжи задачу.
На клумбі розквітло 9 білих троянд, рожевих троянд – на 3 більше, ніж білих, а червоних – у 4 рази менше, ніж рожевих. Скільки червоних троянд розквітло на клумбі?
4. Знайди значення виразів 9·а, якщо а=3, а=10:
5.Периметр квадрата дорівнює 16см. Накресли цей квадрат.
6. Додаткове завдання.
Якщо задумане число зменшити у 7 разів, то отримаємо 6. Чому дорівнює задумане число?
ІІ варіант
1. Обчисли.
(57+6):9= 9•0+10•1= 33+80:10=
2. Виконай дії з іменованими числами.
4 дм 6 см+3 дм 2 см =
3. Розв’яжи задачу.
За день продали 8 чоловічих костюмів, жіночих костюмів – на 2 більше, ніж чоловічих, а дитячих – у 2 рази менше, ніж жіночих. Скільки за день продали дитячих костюмів?
4. Знайди значення виразів 9•а, якщо а=4, а=10:
5.Периметр квадрата дорівнює 12см. Накресли цей квадрат.
6. Додаткове завдання.
Якщо задумане число збільшити у 7 разів, то отримаємо 35. Чому дорівнює задумане число?