Діагностувальні роботи з математики 2 клас ( 8 робіт)

Про матеріал
Однією із форм контролю навчальних досягнень учнів є контрольні письмові роботи (поточні, періодичні, підсумкові). Поточні контрольні роботи проводяться в ході навчального процесу з метою отримання оперативної інформації про рівень засвоєння теоретичних знань і практичних навичок учнів. Вони проводяться в основному за змістом логічно завершеної дидактичної теми (чи кількох уроків з теми) навчального матеріалу з метою своєчасної корекції навчально-виховного процесу та забезпечення успішного просування учнів до засвоєння подальших розділів чи тем навчального курсу.
Перегляд файлу

                                    

Діагностувальна робота №1

(повторення за 1 клас)

                                       І варіант

1.Розв’яжи задачу:                                 

                                       Задача 1

     У першому вагоні дитячої залізниці їхали 12 хлопчиків і 18   дівчаток. На скільки менше хлопчиків, ніж дівчаток їхало у  вагоні?

2.Обчисли:

                                   №2

 96 – 24 + 5 =                  42 + 16 – 7 =

 63 + 6 – 47 =                  89 – 54 + 30 =

                

3.Порівняй:

                                   №3

 4дм8см … 48см

 86коп. … 1грн

 2м … 10дм

             

                                  №4

 Накресли відрізок АВ завдовжки 1дм, а відрізок КМ – на 2см довший.

    

                                 №5

 78 –           = 46                         – 65 = 23

 

                        Діагностувальна робота №1

                                (повторення за 1 клас)

 

      ІІ варіант

 1.Розв’яжи задачу:                                 

                              Задача 1

    На ставку плавало 14 лебедів і 19 качок. На скільки    більше качок плавало на ставку, ніж лебедів?

  2.Обчисли:                           

                                  №2

 78 – 45 + 6 =                  34 + 53 – 4 =

 62 + 7 – 28 =                  56 – 24 + 50 =

 

3.Порівняй:

                              №3

 94коп. … 1грн

 40дм … 5м

 6дм7см … 62см

 

                              №4

 Накресли відрізок СК завдовжки 1дм1см, а відрізок ВД –   на 2см довший.

 

                             №5

             – 47 = 21        26 +            = 32

 

Діагностична робота №2

       

                                       І варіант

 

                                      Задача 1

  У господині було 26 кг помідорів. Після того, як вона їх засолила, у неї залишилося ще 12 кг помідорів. Скільки кілограмів помідорів засолила господиня?  

 

                                  Приклади 2

87 – (32 + 4) =                  36 +  (50 – 7) =

70 – 5 +  24 =                  78 – 32 + 20 =

               

                           

                                     Приклади   3

Порівняй, постав знаки  < ,  > , =   

1тиждень… 8 днів

2 роки…..25 місяців

46 год …2 доби

 

                                      Задача 4

 Накресли відрізок АВ довжиною 7 см і відрізок СК довжиною 1дм 2см . На скільки відрізок АВ коротший, ніж відрізок СК? 

  

                                      Рівняння  5

5. Розв'яжи рівняння.  

 34 - х = 12.

 

                                     Задача 6**

У Івана 17 розмальовок, а у Іри – на 6 менше. Скільки всього розмальовок у дітей?

 

 

 

 

Діагностична робота №2

       

                                       І варіант

 

                                      Задача 1

  У шкільній   їдальні   зварили 35л   компоту. Коли його розлили у склянки школярам  на обід, в каструлі залишилось 12л  компоту. Скільки літрів  компоту  подали  школярам   на  обід?

 

                                  Приклади 2

67 – (42 + 4) =                  46 +  (50 – 7) =

80 – 5 +  14 =                  98 – 42 + 20 =

               

                           

                                     Приклади   3

Порівняй, постав знаки  < ,  > , =   

8 днів ….    1тиждень

3 роки…..34 місяці

49 год …2 доби

 

                                      Задача 4

 Накресли відрізок АВ довжиною 8 см і відрізок СD довжиною 1дм 3см см. На скільки відрізок АВ коротший, ніж відрізок СD? 

  

                                      Рівняння  5

5. Розв'яжи рівняння.  

  Х-  12  =  4 5.

 

                                     Задача 6**

У Івана   15 розмальовок, а у Іри – на 2 менше. Скільки всього розмальовок у дітей?

 

 

                      Діагностична робота №3

                                       І варіант

                                      Задача 1

Під час літніх канікул Іван був у шкільному таборі 

21 день, а в бабусі - на 12 днів більше. Скільки днів Іван був у бабусі? Скільки всього  днів Іван був у таборі та у

бабусі  разом?

 

                                    Приклади 2

Запиши вирази, використовуючи дужки і розв´яжи

1.До числа 81 додати різницю чисел 15 і7.

2.До  різниці чисел 13 і 8 додати число 9.

 

                                    Приклади   3

Обчисли значення виразу.

 8 дм + 7 дм =       дм = ... м ... дм

5см + 6см= …см   =…дм…см

                                      Задача 4

 

 Побудуй квадрат зі стороною 5 см. Знайди його

периметр.

                                      Рівняння  5

 Розв'яжи рівняння.  

  Х-  8  = 17.

 

                                     Задача 6**

Пасажир поїзда визирнув у вікно вагона і побачив, що попереду — 10 вагонів, а позаду — ще 3. Скільки всього вагонів було в складі поїзда?

 

 

 

 

Діагностична робота №3                                   

                                      ІІ варіант

                                      Задача 1

Під час літніх канікул Марійка була у спортивному таборі 12 днів, а на морі - на  5 днів менше. Скільки днів Марійка була на морі? Скільки всього днів Марійка відпочивала в таборі та на морі?

 

 

                                    Приклади 2

Запиши вирази, використовуючи дужки і розв´яжи

1.До числа 71 додати різницю чисел 14 і 8.

2.До  різниці чисел 16 і 9 додати число 8.

 

                                    Приклади   3

Обчисли значення виразу.

 7 дм + 9 дм = …дм = ... м ... дм

6см + 7см=…см =  …дм…см

                                      Задача 4

 

 Побудуй квадрат зі стороною 4 см. Знайди його

периметр.

                                      Рівняння  5

 Розв'яжи рівняння.  

  Х -  7  = 15.

 

                                     Задача 6**

Пасажир поїзда визирнув у вікно вагона і побачив, що попереду — 11 вагонів, а позаду — ще 4. Скільки всього вагонів було в складі поїзда? 

 

 

Діагностична робота №4

І варіант

 

Задача 1

Тато  посадив у садку 6 кущів аґрусу і 7 кущів малини. Узимку 4 кущі замерзли. Скільки кущів залишилося

рости в садку?

Приклади 2

 

             Обчисли

50 – а, якщо а = 8, то

а + 13, якщо а = 45, то

 

Приклади   3

     Обчисли значення виразів по діях

     48 - (7 + 9) +  26 =

 

Задача 4

Накресли прямокутник  МКВС, довжина якого 6 см, а ширина на 4 см коротше та знайди його периметр.

 

Приклади   5

 

                Порівняй іменовані числа

 

               3м 7дм….38дм

               7дм….62см

               5м 6дм… 7дм 4см

 

Задача 6**

Периметр трикутника 49 см. Дві його сторони дорівнюють по 14 см кожна. Знайди довжину третьої сторони.

 

Діагностична робота №4

І варіант

 

Задача 1

В ігровій кімнаті було 9 дівчаток і 6 хлопчиків. Додому пішли 8 дітей. Скільки дітей залишилося в кімнаті?

 

Приклади 2

 

Обчисли

70 – а, якщо а = 7, то

а + 63, якщо а = 21, то

 

Приклади   3

          Обчисли значення виразів по діях

          57 - (7 + 8) +  32 =

 

Задача 4

Накресли прямокутник  АВСК, довжина  якого 7 см, а ширина на 4 см коротше .Ззнайди його периметр.

 

 Приклади   5

Порівняй іменовані числа

 

               2м 7дм….28дм

               6дм….42см

               4м 6дм… 8дм 4см

 

Задача 6**

              Периметр трикутника 58 см. Дві його сторони          дорівнюють по 12 см кожна. Знайди довжину третьої сторони.

Діагностична робота №5

                                       1 варіант

                                      Задача 1

  У шкільній   їдальні   зварили 28 л борщу і  35 л супу. Коли їх розлили у тарілки і подали школярам  на обід, то  залишилось    18 л страви. Скільки літрів  першої страви  подали  школярам   на  обід?

 

                                  Приклади 2

Запиши вирази, використовуючи дужки і розв´яжи

1.До числа 32 додати різницю чисел 34 і 8.

2.До  різниці чисел  27 і 9 додати число 32.

                                     Приклади   3

Порівняй, постав знаки  < ,  > , =   

15 днів ….    2тижні

4дм 3см… 42см

23 год …1 доба

 

                                      Задача 4

 Накресли відрізок АВ довжиною 9 см і відрізок СD довжиною 1дм 2см. На скільки відрізок АВ коротший, ніж відрізок СD? 

  

                                      Рівняння  5

 Розв'яжи рівняння.  

 

  Х + 16  =  5 0                         73 – Х = 8

 

                                     Задача 6**

Пасічник зібрав за літо 85 кг меду . Частину зібраного меду він відправив до дитячого будинку і залишилося 16 кг липового і 18 кг квіткового меду . Скільки кілограмів меду пасічник відправив до дитячого будинку?

 

Діагностична робота №5

                                       2 варіант

                                      Задача 1

  У  мʼяча грало  13 дівчаток  і  28  хлопчиків . Коли  з  гри вийшло кілька  дітей,   то залишилось  грати  27 дітей. Скільки дітей вийшло  із гри?

                                Приклади 2

Запиши вирази, використовуючи дужки і розв´яжи

1.Від  числа 37  відняти  суму  чисел  24 і 8.

2.До  різниці чисел 47 і 9 додати число 32.

               

                           

                                     Приклади   3

Порівняй, постав знаки  < ,  > , =   

8 днів ….    1тиждень

4 дм 5 см… 46 см

47 год …2 доби

 

                                      Задача 4

 Накресли відрізок АВ довжиною 7 см і відрізок СD довжиною 1дм 2см. На скільки відрізок АВ коротший, ніж відрізок СD? 

  

                                      Рівняння  5

5. Розв'яжи рівняння.  

 

  Х + 12  =  4 0                         86 – Х = 8

 

                                     Задача 6**

Пасічник зібрав за літо 62 кг меду . Частину зібраного меду він відправив до дитячого будинку і залишилося 16 кг липового і     27 кг квіткового меду . Скільки кілограмів меду пасічник відправив до дитячого будинку?

 

Діагностична робота №6

                                       1 варіант

                                      Задача 1

 32 кущі смородини посадили у 4 ряди. По скільки кущів посадили у кожному ряду?

                                      Задача 2

Купили 4 сервізи по 6 чашок в кожному. Скільки всього чашок купили?

                                  Приклади 3

Запиши вирази, використовуючи дужки і розв´яжи

5 збільш у 7 разів і відніми 19 

•до частки чисел 28  і 4 додати добуток чисел 5 і 7

 

                                      Задача 4

Накреслити прямокутник АВСД, довжина якого 6 см, а ширина у 2 рази менша. Знайди периметр прямокутника.

  

                                      Рівняння  5

 Розв'яжи рівняння.  

  Х  : 4  =  9                        73 – Х = 5 •9

 

                                     Задача 6**

У Миколи 4 монети по 10 гривень, а у Іринки 5 монет по 2 грн. На скільки більше гривень у Миколки,ніж у Іринки.

Діагностична робота №6

                                       2 варіант

                                      Задача 1

18 кг цукру розсипали в пакети по 3 кг в кожний. Скільки вийшло пакетів з цукром?

                                      Задача 2

У дворі гралося 36 дітей. Вони розділилися порівну на 4 команди. Скільки дітей було в кожній команді?

                                  Приклади 3

Запиши вирази, використовуючи дужки і розв´яжи

  1.  4 збільш у 8 разів і відніми 19 
  2.  до частки чисел 27  і 3 додати добуток чисел 5 і 7

 

                                      Задача 4

Накреслити прямокутник АВСД, довжина якого 9 см, а ширина у 3рази менша. Знайди периметр прямокутника.

                                      Рівняння  5

 Розв'яжи рівняння.  

  Х  : 5  =  9                        62 – Х = 4 •7

 

                                     Задача 6**

У Миколи 5 монет по 10 гривень, а у Іринки 7 монет по 2 грн. На скільки більше гривень у Миколки,ніж у Іринки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №7

                                       1 варіант

                                      Задача 1

 З першої грядки зібрали  36 кг морквин, а з другої  у 4 рази менше. Всю моркву розклали  у ящики по 7 кг у кожний. Скільки вийшло ящиків з морквою?

Приклад 2

 

Знайди значення виразу, якщо  а=9 

71 - (45 + а) :6 + а

 

                                  Приклади 3

7л• 8=

 18 грн 70 к. + 16 грн 80 к.=

36 дм: 4дм=

 5 ц 80 кг + 2ц 65 кг=

                                      Задача 4

Накреслити  квадрат  АВСД зі стороною 3см. Знайди його периметр .

 

                                      Рівняння  5

    42:7 + х = 42

 

                                           Задача 6

Екскурсія в музей  розпочалася о 12 год 40 хв і завершилася

о 14 год 10 хв. Скільки часу тривала екскурсія ?

                                      

 

                                     Задача 7**

У Державному  музеї  ігршки в першому залі було 20 учнів, що   на 5 учнів більше, ніж у другому . У третьому залі було в 5 разів менше учнів, ніж у двох попередніх разом . Скільки  всього учнів було в музеї?

Діагностична робота №7

                                       2 варіант

                                      Задача 1

З однієї сливи зібрали 7 кг слив, а з другої  у  3 рази більше. Всі сливи розклали у 4 ящики, порівну в кожен. Скільки кілограмів слив клали в кожен ящик?                                     

Приклад 2

 

Знайди значення виразу, якщо  а=8 

62 - (46 + а) :6 + а

 

                                  Приклади 3

4л• 8=

 27 грн 50 к. + 58 грн 70 к.=

56 дм: 8дм=

 3 ц 70 кг + 5ц 45 кг=

                                      Задача 4

Накреслити  квадрат  АМКС зі стороною 4см. Знайди його периметр .

 

                                      Рівняння  5

    56:7 + х = 62

 

                                           Задача 6

Екскурсія в музей  розпочалася о 13 год 50 хв і завершилася о

15 год 10 хв. Скільки часу тривала екскурсія ?

                                      

 

                                     Задача 7**

У Державному  музеї  ігршки в першому залі було 30 учнів, що   на 5 учнів більше, ніж у другому . У третьому залі було в 5 разів менше учнів, ніж у двох попередніх разом . Скільки  всього учнів було в музеї?

 

 

 

 

Діагностична робота №8

УСНИЙ РАХУНОК

 

1.Знайти  добуток  чисел 8 і 6.

2.У скільки разів 63 більше , ніж 7 ?

3.  Відрізок 32 см розділили на 4 частини. 

По скільки см у кожній частині?

4. Ділене 54, дільник 6. Знайти частку.

5.  Оля  купила 6 пиріжків, по 3 гривні за кожен 

пиріжок. Скільки грн  витратила Оля?

6.До частки чисел  56  і 7 додати добуток чисел 7 і 9.

7.Знайти різницю чисел  54 і 6.

8.На скільки 4 менше ,  ніж 28?

9.   а • 0 + р : р   = 

10. 7 збільш у 8 разів і відніми 19.  

11. Знайти периметр прямокутника,довжина якого 

5 см, а ширина 4 см.

12. Запиши час у першій частині доби, а 

потім у другій частині доби

 

https://lh3.googleusercontent.com/JMe9avSXITGpxwz0rqvzDLyfH6uwmRODVECJ5_IYFId4E2C_Ea8E8QGq8w9-RNmOVTUW_vAHadcCW7CMQO2f1IAVEWBKeyQ8A67xLZtbq1FAq1ZefB0XvJj2noHXRNiZiqXiRiZ5Aa1rD2gBPg

 

 

 

 

                                      Підсумкова робота №8  (1кл., ІІ сем.)

                                       І варіант

 

                  Підсумкова робота №8 (1кл., ІІ сем.)

                              ІІ варіант

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гусак Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Соколова Оксана Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бернацька Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
7070
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку