Дата ________________ Прізвище ім’я ___________________________
Діагностувальна робота №1, математика, 3 клас
по темі: «Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2 класі»
1. У якому рядку всі числа задовольняють істинну нерівність 81?
А 78, 79, 80, 81
Б 77, 78, 79, 80
В 82, 83, 84, 85
2. Як замінити число 45 сумою розрядних доданків?
А 44 + 1 Б 30 + 15 В 40 + 5
3. Збільш кожне число на 7 і запиши відповідь.
10 30 9 41 53 79
4. Знайди значення виразів (розклади на зручні доданки чи розрядні).
63 – 45 = 70 – 44 =
30 + 48 = 51 – 17 =
5. Який вираз має значення 29 см?
А 50 см – 29 см
Б 59 см – 20 см
В 50 см – 21 см
6. Знайди значення виразу зі змінною
53 – (в + 17), якщо в = 26.
7. Прочитай задачу. Допиши коротку умову. Розв’яжи задачу.
Денис купив 5 поплавців, по 10 грн кожний. Після покупки в нього залишилося 50 грн. Скільки грошей було в хлопчика до покупки?
8. Розв’яжи задачу.
Юля має 19 грн. Яку найбільшу кількість булочок за ціною 2 грн може купити дівчинка?
Самооцінювання Постав + |
виконувати |
була допомога |
дуже важко |
Коментар учителя: ________________________________________________
Дата _____________ Прізвище ім’я ______________________________
Діагностувальна робота №2, математика, 3 клас
по темі: «Досліджуємо таблиці множення і ділення. Вивчаємо рівняння»
1. Обведи записи, які є рівняннями.
20 + х = 24 35 – с 5 49 + m а + 17 = 0
2. Знайди невідомий компонент арифметичної дії. Обведи відповідне слово.
27 : = 3
=
3. Розв’яжи рівняння.
4. Склади за текстом рівняння і запиши його.
Від невідомого числа відняли 13 і одержали 70.
5. Розв’яжи задачу.
У студента було 9 копюр по 5 грн. Скільки гривень зняв у банкоматі студент, якщо в нього стало 95 грн?
6. За рівнянням 12 : х = 4 склади і запиши задачу про цукерки.
7. Віднови фрагмент таблиці множення. Продовж складати наступні рівності.
Коментар учителя ________________________________________________________
Самооцінювання Постав + |
виконувати |
була допомога |
дуже важко |
Коментар учителя _______________________________________________________
Дата ______________ Прізвище ім’я ______________________________
Діагностувальна робота №4 з математики
по темі «Вивчаємо трицифрові числа»
1. Обведи число, у якому чотири сотні і вісім одиниць.
2. Продовж числову послідовність.
3. З’єднай лініями вирази, які мають однакові значення.
4. Яке число є значенням виразу? У кожному ряду познач правильну, на твою думку, відповідь.
А 20 Б 32 В 320
А 70 Б 40 В 4
А 6 Б 4 С 40
5. Запиши у віконця такі трицифрові числа, щоб одержати істинні нерівності.
6. Розв’яжи задачу.
У 7 однакових коробках 28 дисків. У 6 однакових пакетах 36 дисків. На скільки в одному пакеті дисків більше, ніж в одній коробці?
7 к. – 28 д., 1 к. - ? д.
на ? д.
6 п. – 36 д., 1 п. - ? д.
Розв’язання
7. Розв’яжи задачу.
Ділянку прямокутної форми обгородили парканом завдовжки 120 м. Довга сторона огорожі має довжину 40 м. Яка довжина її короткої сторони?
Розв’язання
Самооцінювання Постав + |
виконувати |
була допомога |
дуже важко |
Які завдання (вкажи номер) було важко виконувати? __________________________
Коментар учителя _______________________________________________________