Діагностувальні роботи з математики, І семестр, 3 клас

Про матеріал
Завдання діагностувальних робіт з математики розроблені відповідно до вимог навчальної програми НУШ у 2-х варіантах. Роботи проводяться з метою виявлення рівнів сформованості результатів навчання учнів та планування подальшої роботи.
Перегляд файлу

Дата ________________      Прізвище ім’я  ___________________________

 

Діагностувальна робота №1, математика, 3 клас

по темі: «Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2 класі»

                

1. У якому рядку всі числа задовольняють істинну нерівність               81? 

 

А    78, 79,  80, 81

Б    77, 78,  79, 80

В    82, 83,  84, 85

 

2.  Як замінити число 45 сумою розрядних доданків?

      

        А   44 + 1                    Б   30 + 15                В   40 + 5

 

3. Збільш кожне число на 7 і запиши відповідь.

 

10        30        9        41       53       79

 

 

 

 

 

4. Знайди значення виразів (розклади на зручні доданки чи розрядні).

 

63 – 45 =                                  70 – 44 =

30 + 48 =                                  51 – 17 =

 

5. Який вираз має значення 29 см?

А   50 см – 29 см 

Б    59 см – 20 см

В   50 см – 21 см 

 

6. Знайди значення виразу зі змінною

53 – (в + 17), якщо в = 26.

 

7.  Прочитай задачу. Допиши коротку умову. Розв’яжи задачу.

Денис купив 5 поплавців, по 10 грн кожний. Після покупки в нього залишилося  50 грн. Скільки грошей було в хлопчика до покупки?

8. Розв’яжи задачу.

Юля має 19 грн. Яку найбільшу кількість булочок за ціною 2 грн може купити дівчинка?

 

Самооцінювання

Постав  +

Було легко

виконувати

Мені потрібна

 була допомога

Мені було

дуже важко

 

 

Коментар учителя: ________________________________________________

 

 

 

 

Дата _____________ Прізвище ім’я  ______________________________

Діагностувальна робота №2, математика, 3 клас

по темі: «Досліджуємо таблиці множення і ділення. Вивчаємо рівняння»

 

1. Обведи записи, які є рівняннями.

20 + х = 24                   35 – с     5                   49 + m                   а + 17 = 0

2. Знайди невідомий компонент арифметичної дії.  Обведи відповідне слово.

ᐉ Подарункові ручки в Києві купити в Епіцентр К • Ціна в Україні                  

27 :        = 3                    

        =

3. Розв’яжи рівняння.

4. Склади за текстом рівняння і запиши його.

Від невідомого числа відняли 13 і одержали 70.

 

 

 

 

 

 

5. Розв’яжи задачу.

У студента було 9 копюр по 5 грн. Скільки гривень зняв у банкоматі студент, якщо в нього стало 95 грн?

6. За рівнянням 12 : х = 4 склади і запиши задачу про цукерки.

7. Віднови фрагмент таблиці множення. Продовж складати наступні рівності.

 

 

Коментар учителя ________________________________________________________

 

 

 

 

 

Самооцінювання

Постав  +

Було легко

виконувати

Мені потрібна

 була допомога

Мені було

дуже важко

 

 

Коментар учителя _______________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата ______________        Прізвище ім’я ______________________________

Діагностувальна робота №4 з математики

по темі «Вивчаємо трицифрові числа»

1. Обведи число, у якому чотири сотні і вісім одиниць.

 

 

2. Продовж числову послідовність.

Світильник Для Дитячої Равлик Жовтозелений  (kl-3103-e27-ulitka-zhelto-zelenyj-l5-036) | Brille

 

 

3. З’єднай лініями вирази, які мають однакові значення.

 

 

 

 

4. Яке число є значенням виразу? У кожному ряду познач правильну, на твою думку, відповідь.

                             А 20        Б 32         В 320

                                                 А 70        Б 40         В 4

                                                А 6           Б 4           С 40

5. Запиши у віконця такі трицифрові числа, щоб одержати істинні нерівності.

 

 

 

 

6. Розв’яжи задачу.

У 7 однакових коробках 28 дисків. У 6 однакових пакетах 36 дисків. На скільки в одному пакеті дисків більше, ніж в одній коробці?

      7 к. – 28 д., 1 к. - ? д.

                                                                         на ? д.

      6 п. – 36 д., 1 п. - ? д.  

                                              Розв’язання

 

 

 

 

 

 

7. Розв’яжи задачу.

      Ділянку прямокутної форми обгородили парканом завдовжки 120 м. Довга сторона      огорожі має довжину 40 м. Яка довжина її короткої сторони?

                                               Розв’язання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання

Постав  +

Було легко

виконувати

Мені потрібна

 була допомога

Мені було

дуже важко

 

    Які завдання (вкажи номер) було важко виконувати? __________________________

    Коментар учителя _______________________________________________________

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
21 листопада 2024
Переглядів
993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку