Дидактична гра "Інтерв'ю"

Про матеріал

Дидактична гра "Інтерв'ю", яка сприяє

формуванню уявлення про комах, як царство живих організмів, про ознаки комах, їх будову, значення комах для природи, розвитку вміння виявляти ознаки комах, вміння висловлювати судження, доводити твердження, обґрунтовувати їх, працювати в групі та самостійно виховувати інтерес до природи, потребу висловлювати свої думки.

Перегляд файлу

Дидактична гра

«інтервю»

 

Мета:

формувати уявлення про комах, як царство живих організмів, про їх ознаки, спосіб існування, значення для природи та людини; розвивати вміння виявляти ознаки комах та розрізняти їх за цими ознаками; вміння самостійно висловлювати судження перед аудиторією, доводити твердження, обґрунтовувати їх, використовувати позапрограмові знання, виявляти особисту обізнаність та ерудицію,працювати самостійно; виховувати інтерес до природи; бажання висловлювати свої думки.

Матеріали:

атрибути інтерв'юера, картки із зображеннями комах, папір для нотаток, ручка.

Хід гри

Інтервюер (вчитель) пропонє глибше зануритись у світ тварин і дізнатись про них багато нового та цікавого.  Діти виступають у ролі респондентів. На дошці змінні зображення комах про які йтиме мова. Респондент (учень) відповідає на запитання інтервюера (вчитель, учень).

 

Наприклад:

Чому у бабки такі великі очі?

Чому оса смугаста?

Чому попелиці зелені?

Для чого мусі хоботок?

Для чого павуку павутиння?

Чому крильця метеликів такі яскраві?

Скільки часу спить мураха?

Чому у бджоли два шлунки?

docx
Додано
16 серпня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку