Дидактична гра "Моя книжкова полиця"

Про матеріал
Матеріал дидактичної гри розкриває зміст значення книги, як «джерела знань», доводить, що читання книг – це насолода і відпочинок , надає практичну допомогу щодо вибору книг для читання та їх пошуку в бібліотеці, вчить користуватися книгою.
Перегляд файлу

                             Тема. Моя книжкова полиця

Мета: розкрити зміст значення книги, як «джерела знань», довести, що читання книг – це насолода і відпочинок , надати практичну допомогу щодо вибору книг для читання та їх пошуку в бібліотеці, вчити користуватися книгою.

   Розвивати в учнів зацікавленість до читання книг,  уміння правильно читати книги, користуватися довідковими виданнями і періодикою.

   Виховувати бережливе ставлення до книги та бажання користуватися посібниками для збагачення свої знань.

Обладнання:  загадка про книгу, відеопрезентація «Історія книжки», вікторина

«З якої казки?», картинки книжкових полиць, запис прислів’я на слайді,  відео презентація «Дидактичні ігри».

Форма проведення : дидактичні ігри

 

Хід заходу

І. Організаційна частина

    1. Привітання

  - В цьому класі друзі всі: ( три хлопки)

    Я і ти, і ми, і ви. (три хлопки)

-  Добрий день, тому, хто зліва (поворот наліво).

-    Добрий день, тому, хто справа.( поворот направо).

-  Ми – одна сім’я ( розвести руки в сторони, показати на всіх)

ІІ. Основна частина

  1. Обмін думками
  • Пропоную вам відгадати тему нашого спілкування. А для того , щоб знати тему, потрібно відгадати загадку. Готові?

 (Учні відгадують загадку) (Додаток 1)

Дуже я потрібна всім:

І великим,  і малим.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу! (книга)

  • Що це?
  • Вірно , це – книга. Сьогодні ми з вами проведемо дидактичні ігри на тему « Моя книжкова полиця».
  1. Бесіда «Звідки до нас прийшла книга?»
  • Чи знаєте ви як до нас прийшла книжка?
  • Щоб дати відповідь на це питання, давайте переглянемо відео презентація «Історія книжки». (Додаток 2)
  1. Вправа «Асоціативний кущ»
  • Прошу вас дібрати слова асоціації до слова КНИЖКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       Як намалювати книгу олівцем поетапно для початківців

1)

 

 

 

 

  • Молодці, діти! Ви гарно працювали над цією вправою .
  • Чи знаєте ви , де «живуть» книги? ( Вони наші помічники і порадники.
  • Погляньте, на яких полицях можуть бути книги.
  1. Перегляд книжкових полиць (Додаток 3)
  • Які книги ви любите читати?
  •  Гадаю, що діти найбільше полюбляють казки, так?
  • Пропоную вам вікторину «З якої казки?

5.Вікторина «З якої казки?»  (Додаток 4)

1. Росте синок, підростає, і такий гарний став, ще ні в казці розказати, ні пером описати. Підріс він та і каже: «Зроби мені, тату, золотий човник і срібне весельце, буду я рибку ловити і вас на старості годувати». (Івасик Телесик.)

2. Ось вийшли вони, натягли луки й почали стрілі пускати. Пустив стрілу старший брат — загула вона в піднебессі і впала аж у другім царстві, прямо до царі в садок. Пустив стрілу середульший — піднялася стрілі нижче від хмар, вище від лісу і впала на княжий двір Настала черга пускати стрілу молодшому. Випустив Іван-Царевич стрілу, злетіла вона ні високо, ні низьке а просто над хатами, та й упала ні далеко, ні близьке а поблизу села, в болото. (Царівна-жаба.)

3. Жив колись у Києві князь-лицар, і був біля Києва Змій. І щороку посилали йому дань: молодого парубка або дівчину. І ось прийшла черга дочці самого князя. Нічого робити: раз кияни давали, треба і йому віддати свою дочку. Послав князь свою дочку Змієві в данину. А дочка була така красуня, що ні в казці розказати, ні пером описати. От Змій її полюбив. А вона стала до нього по-доброму підбиратися, та й питає: А чи є хто в світі, такий чоловік, що сильніший тебе і міг би тебе побороти? Є, — каже Змій, — один такий у Києві, живе над Дніпром. (Кирило Кожум’яка)

 4. Підкрався ведмідь і цап його за бочок! І дав смолу віддирати. Обдирав, обдирав і зубами зав'яз так, що ніяк не вирветься. Смикав, смикав і затягнув його бозна-куди... (Солом'яний бичок.)

- Я бачу, що казки ви знаєте, молодці!

- Народ здавна любив і поважав книгу. Склав про неї багато прислів’їв та приказок.

- А чи знаєте ви прислів’я про книги?

- Давайте спробуємо прочитати прислів’я, яке записано на слайді.

6. Прислів’я  «Книжка – маленьке віконце, а через нього увесь світ видно»

                                                   (Додаток 5)


7. Дидактичні ігри (Додаток  6)

- Книга – дійсно віконце у світ. Книгу можна читати, розфарбовувати,  розв’язувати цікаві завдання, робити саморобки.

- А чи знали ви , що можна гратися з книгою? ( Ні!)

- Тож зараз ми з вами пограємо у дидактичні ігри. Готові?

(Презентація «Дидактичні ігри)

 

7. Моя книжкова полиця (Додаток 7)

- Напишіть назву й автора твоєї улюбленої книги, а потім намалюй до неї

обкладинку.

 

1

 

docx
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
1124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку