Дидактична гра на тему: "Чарівний мішечок" (для дітей середнього дошкільного віку).

Про матеріал

Шахи – це настільна інтелектуальна гра, яка сприяє розвитку логічного та абстрактного мислення, формуванню вміння будувати тактику та стратегію своїх дій, вихованню етики гри з партнером.

Гра у шахи розглядається, як важливий елемент підготовки дошкільників до навчання у школі. Адже діти, які вміють грати у шахи, легше та швидше засвоюють шкільні дисципліни, насамперед математичного циклу.

Дослідження показують, що діти, які відвідують наш гурток «Клуб маленьких шахістів»: кмітливі; навчання дається їм легше; стають більш зібраними, самокритичними, дисциплінованими, звикають думати самостійно, приймати рішення, боротися до кінця, адекватно і з гідністю приймати невдачі.

Гра в шахи поєднує елементи спорту, гри та мистецтва, адже передбачає змагання та вимагає від гравця ведення розумової тактики. Ця гра заснована на застосуванні учасниками інтелекту та ерудиції, сприяє активізації розумового процесу, формуванню вміння знаходити різні способи виконання певного завдання.

Перегляд файлу

Гурток "Клуб маленьких шахістів" (для дітей середнього дошкільного віку)

Дидактична гра на тему: «Чарівний мішечок»

Програмовий зміст:

- закріпити шахові фігури (пішак, тура, слон, ферзь, кінь);

- розвивати  зв’язне  мовлення та тактильні відчуття;

- вправлятися в умінні правильно називати шахові фігури;

- виховувати стриманість, дружні стосунки.

Словник: пішак, тура, слон (офіцер), ферзь (королева), кінь, шахова фігура.

Обладнання:  чарівний мішечок; шахові фігури – пішаки, тури, слони, ферзі, коні; шахова дошка.

Хід гри

1. Сюрпризний момент.

2. Дидактична гра «Чарівний мішечок»   (пішак, тура, слон, ферзь, кінь).

1). Помістити всі шахові фігури в мішечок. Кожна дитина  на дотик  визначає шахову фігуру, називає її, дістає з мішечка і перевіряє правильність своєї думки;

2). Вихователь або дитина  описує одну із шахових фігур, а діти відгадують її;

3). Кожна дитина дістає з торбинки фігуру, попередньо називає її і ставить на відповідне місце на шаховій дошці;

4). У непрозорому мішечку по черзі ховають всі шахові фігури, кожен із дітей на дотик намагається визначити, яка шахова фігура захована.

3. Підсумок.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 травня 2018
Переглядів
3082
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку