Освітньо-рухова методика навчання дошкільників в системі здоров’язбереження «Навчаємо в русі»

Про матеріал

Освітньо-рухова методика навчання дошкільників в системі здоров'язбереження «Навчаємо в русі»

Мета:

• спонукати дітей демонструвати свої розумові здібності та знання безпосередньо пізнавально-руховим навчанням;

•розвивати мислення в руховій діяльності;

•відтворювання вправ на синхронне проговорення та паралельне рухове виконання кінчиком носа, руками і т.д.;

•усувати напруженість, скутість, виховувати свободу дії; розвивати мовну і слухову увагу;

•розвивати спостережливість, творчу уяву, фантазію, уміння швидко орієнтуватися в просторі, організовано діяти в колективі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нетрадиційні форми оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку. Людмила Свідницька, вихователь ЗДО №51 «Золота рибка», м. Покровськ, Донецька обл.

Номер слайду 2

Актуальність проблеми. Здоров’я дітей - одне з основних джерел щастя, радості й повноцінного життя батьків, педагогів, суспільства в цілому. Дошкільний вік належить до особливого періоду в житті людини, коли відбуваються її розвиток, формування фізичних і психічних якостей особистості, що необхідні впродовж життя. Саме тому, відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру», «Національної доктрини розвитку освіти», Базовому компоненту дошкільної освіти оздоровчо - профілактична робота в ЗДО №51 «Золота рибка» спрямована на охорону та зміцнення психічного та фізичного здоров’я дітей, підвищення захисних сил організму, виховання стійкого інтересу до рухової активності, звички до здорового способу життя, формування життєво-необхідних рухових умінь, навичок та фізичних якостей, формування культури здоров’я, створення сприятливих умов для зміцнення здоров’я дітей шляхом широкого використання нетрадиційних методів з фізичного виховання та загартування.

Номер слайду 3

Мішечки з сіллю. Методика О. Дубогай, професора Київського інституту гігієни Покращує зір, стає рівною постава, профілактика захворювань щитовидної залози. Морська сіль дуже велика і злегка масажує голову. У ній містяться корисні речовини та мінерали, які сприятливо діють на організм.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Освітньо-рухова методика навчання дошкільників в системі здоров’язбереження «Навчаємо в русі» спонукати дітей демонструвати свої розумові здібності та знання безпосередньо пізнавально-руховим навчанням; розвивати мислення в руховій діяльності; відтворювання вправ на синхронне проговорення та паралельне рухове виконання кінчиком носа, руками і т.д.; усувати напруженість, скутість, виховувати свободу дії; розвивати мовну і слухову увагу; розвивати спостережливість, творчу уяву, фантазію, уміння швидко орієнтуватися в просторі, організовано діяти в колективі. 

Номер слайду 6

Розвиток мовлення

Номер слайду 7

Логіко-математичні заняття

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

В житті дошкільнят варто використовувати різноманітні оздоровчі технології, тому що вони переважно прості у використанні, дають велике задоволення дітям, а головне використовуючи їх в різних організаційних формах роботи, інтегруючи їх у різні види діяльності, вони мають вплив на формування їхнього здоров'я . Ці методики мають ряд переваг серед інших видів фізичної активності: вони не вимагають великих приміщень і спеціального обладнання для занять, можуть проводитися з дітьми як молодшого, так і старшого віку. Висновки

pptx
Додано
22 травня 2018
Переглядів
2694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку