Дидактична гра "Нашої мови повітряні кульки"

Про матеріал
Дидактична гра «Нашої мови повітряні кульки» Мета: закріплення понять у дітей: звук, склад, слово, речення. Розвиток дрібної моторики, зв'язного мовлення, уяви та уваги. Уміння швидко знаходити відповідь, орієнтуватись у просторі та концентрувати увагу. Хід гри: Пропонується дітям на прикладі повітряних куль розрізняти де звук, склад, слово та речення. Варіанти гри: • Кожній дитині роздається додаток 1, на якому потрібно розфарбувати кулі. • Дорослий називає чи звук, чи склад, чи слово, чи речення – дитина показує відповідну кулю на своєму додатку 1. • Дорослий показує на будь-яку кульку, а дитина має сказати, що вона означає та скласти до неї приклад. • Завдання ускладняється, коли дорослий не лише називає звук, склад, слово, речення, але і називає відповідний палець, який потрібно покласти на відповідну кулю (наприклад: «А» – вказівний палець правої руки, «ВЕСНА» – мізинчик лівої руки, «МО» – два пальчика будь-якої руки, безіменний лівої руки «Різнокольорові повітряні кулі»). • Додаток 2 – це різнокольорові кулі та одна маленька куля, яка позначає коротке слово. Дітям пропонується по пунктирах розрізати. Дорослий каже речення, а діти викладають стільки куль, скільки слів у реченні. • Додаток 3. Знайти букет із кульок відповідно до речень. Кількість кульок відповідає кількості слів у реченні.
Перегляд файлу








Дидактична гра «Нашої мови повітряні кульки»

Мета: закріплення понять  у дітей:  звук, склад, слово, речення. Розвиток дрібної моторики, зв'язного мовлення, уяви та уваги.  Уміння швидко знаходити відповідь, орієнтуватись у просторі та концентрувати увагу. 

Хід гри:

Пропонується дітям на прикладі повітряних куль розрізняти де звук, склад, слово та речення.

Варіанти гри:

        Кожній дитині роздається  додаток 1, на якому  потрібно розфарбувати кулі.

       


Дорослий називає чи звук, чи склад, чи слово, чи речення – дитина показує відповідну кулю на своєму додатку 1.

        Дорослий показує на будь-яку кульку, а дитина має сказати, що вона означає та скласти до неї приклад.

        Завдання ускладняється, коли дорослий не лише називає звук, склад, слово, речення, але і називає відповідний палець, який потрібно покласти на відповідну кулю (наприклад: «А» – вказівний палець правої руки, «ВЕСНА» – мізинчик лівої руки, «МО» – два пальчика будь-якої руки, безіменний лівої руки «Різнокольорові повітряні кулі»).

        Додаток 2 – це  різнокольорові кулі та одна маленька куля, яка позначає коротке слово. Дітям пропонується по пунктирах розрізати. Дорослий каже речення, а діти викладають стільки куль, скільки слів у реченні.

        Додаток 3. Знайти букет із кульок  відповідно до речень.  Кількість кульок відповідає кількості слів у реченні.

pdf
Додано
11 травня 2020
Переглядів
1283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку