Дидактична гра "Назви членів своєї сім’ї "

Про матеріал
Діти стоять у колі та по черзі називають членів своєї сім’ї. Наприклад: «Я живу з мамою Наталкою, татом Сашком, братиком Владиком. У мене є бабуся Ліда, бабуся Віра, дідусь Гриша і дідусь Павло».
Перегляд файлу

          Назви членів своєї сім’ї


       Мета: закріплювати вміння дітей чітко називати членів своєї сім’ї; розвивати пам’ять, зв’язне мовлення; виховувати любов до своєї родини.
        Хід гри
       Діти стоять у колі та по черзі називають членів своєї сім’ї. Наприклад: «Я живу з мамою Наталкою, татом Сашком, братиком Владиком. У мене є бабуся Ліда, бабуся Віра, дідусь Гриша і дідусь Павло».

Маленькі помічники
       Мета: підводити дітей до розуміння, що потрібно допомагати рідним людям і віддавати їм свою любов; учити дітей розповідати про свою допомогу в своїй родині; розвивати зв’язне мовлення, мислення.
       Матеріал: скринька, ведмедик.
       Хід гри
       До дітей «завітав засмучений ведмедик». Він «посварився з мамою», тому що «не хотів прибирати на місце свої іграшки». А тепер не знає, як помиритися із мамою.
        Вихователь. Діти, а ви ображаєтесь на рідних, коли вони вас сварять? Рідних потрібно любити і допомагати їм. Як ви допомагаєте вдома своїм рідним? У мене є бабусина скринька, усю свою допомогу ви складете в неї, а саму скриньку подаруємо ведмедикові для того, щоб він також учився допомагати своїй мамі та не забував про це. Діти по черзі розповідають про те, як вони допомагають удома мамі, татові, братикові, сестричці, бабусі, дідусеві, а свої розповіді складають у скриню. Ведмедик «дякує» дітям за «чарівну скриньку» і повертається до лісу миритися з мамою та допомагати їй.

 

docx
Додано
3 грудня 2019
Переглядів
971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку