Конспект заняття з елементами геокешингу ІІ-молодша група «Знайди скарб -Лего»

Про матеріал
формувати вміння дітей виконувати, за допомогою дорослого, кілька ігрових дій. Продовжувати формувати вміння вітатися і прощатися, формувати вміння розрізняти кількість предметів: багато-один. : розвивати вміння дітей, за словесною вказівкою педагога, знаходити предмети за назвою, називати їх розташування. Збагачувати словник дітей прикметниками, що позначають колір. Надавати дітям можливість договорювати слова, фрази при читанні вихователем знайомих віршів.
Перегляд файлу

Конспект заняття

з елементами геокешингу

ІІ-молодша група

«Знайди скарб -Лего»

Вихователя: ДНЗ№8 «Казка» Бащук Надія Леонідівна

 

 

Мета. Соціально-комунікативний розвиток: формувати вміння дітей виконувати, за допомогою дорослого, кілька ігрових дій. Продовжувати формувати вміння вітатися і прощатися.

Пізнавальний розвиток: формувати вміння розрізняти кількість предметів: багато-один.

Мовленнєвий розвиток: розвивати вміння дітей, за словесною вказівкою педагога, знаходити предмети за назвою, називати їх розташування. Збагачувати словник дітей прикметниками, що позначають колір. Надавати дітям можливість договорювати слова, фрази при читанні вихователем знайомих віршів.

 Художньо-естетичний розвиток: вчити дітей називати колір предмета.

 Фізичний розвиток: формувати вміння зберігати стійке положення тіла.

Хід гри

Вихователь. Малята, подивіться, скільки гостей до нас сьогодні прийшли! Давайте з ними привітаємось, посміхніться їм, щоб у всіх був гарний настрій.

На гостей, ви подивіться                                                                                           Гостям нашим посміхніться                                                                                       Дружно весело вітайтесь.                                                                                                Всіх присутніх звеселяйте

Вихователь. А цікаво, навіщо вони до нас прийшли? Давайте у них запитаємо.

Діти. Скажіть, будь ласка, навіщо ви прийшли до нас в гості?

Гості. Нам сказали, що у вас тут десь скарб захований.

 Вихователь. Скарб!? Як цікаво! А давайте ми його з вами знайдемо! Хочете? Діти. Так!  Але перш ніж знайти скарб нам потрібно пригадати наш девіз який нас буда супроводжувати протягом нашої подорожі.

Видумуй, пробуй, твори                                                                                            Розум, фантазію, ти прояви                                                                                  Активним і уважним будь.                                                                                                      І про кмітливість не забудь.

Вихователь. Ну що ж малята, давайте розпочнемо з вами наш пошук скарбів. Ви готові?

Діти: Так!

Вихователь: Як же нам його знайти? З чого почати? Мені тут на вушко Тамара Федорівна шепнула, що потрібно подивитися там, де у нас стоять конструктор. Хто мені скаже, де в нашій групі стоять конструктор.

 Діти показують і йдуть до полички з конструктором.

Вихователь. Ой! Подивіться хтось весь конструктор розібрав. Ви допоможете мені його зібрати?

Діти. Так.

 Вихователь. Подивіться, спочатку я беру зелену цеглинку немов красуня ялинка. А щоб моя ялинка була красива ми її прикрасимо різнокольоровими кульками. На верхівку ялинки я надягну червону цеглинку-іграшку, під зеленою цеглинкою одягну жовту, оранжеву, блакитну, а синю цеглинку покладемо на червону наче сніжок припорошив нашу красуню Дивіться яка гарна вийшла у нас ялтнка! Діти збирають самостійно з цеглинокялинку.

Вихователь ставить запитання по закріплення кольору.

Вихователь. Ой! Дивіться, до нас м'ячик прикотився! Давайте дізнаємося, звідки він. М'ячик, ти звідки? Тебе хтось загубив?

Вихователь. М'ячик сказав, що його Таня загубила. А ви знаєте віршик про Таню? Давайте його всі разом розповімо. Діти розповідають вірш А. Барто «Наша Таня»

Вихователь. А наш м'ячик знову кудись покотився. Можливо він показує нам дорогу до скарбу? Давайте підемо за м'ячиком по стежці і подивимося. Тільки йти потрібно обережно, наступати тільки на стежку. Діти йдуть по вузькій доріжці.

  • Ви, малята напевно трішки притомились? Нам потрібно з вами відпочити, та фізкультхвилиночку зробити, а моя фізкультхвилинка не проста, а весела і легка.

Фізкультхвилинка:                                                                                                    Кубик Лего непростий                                                                                                       Він маленький, чарівненький…                                                                                           Ось цеглиночку візьмемо                                                                                                                  На голівку покладемо                                                                                                              Всі присядемо гарненько                                                                                             Щоб не впала – потихеньку                                                                                  Обережненько встаємо                                                                                                         І у руки знов візьмемо                                                                                          Покладемо на підлогу                                                                                                        Самі вирушим по колу                                                                                                  Біля іншої  - зупинка,                                                                                                       Знов до рук візьмем цеглинку                                                                                          Між долонями стискаємо                                                                                                      І навколо повертаємо                                                                                                              З нею весело стрибати                                                                                                 Можна в схованки пограти…                                                                                             Ще малюнок намалюємо І сусіду подаруємо                                                                        Лего в руки ми візьмемо                                                                                                     І на місце повернемо

 

Вихователь. Подивіться уважно, чи немає тут десь скриньки зі скарбом? Ні малята це немає. Але ще одине для нас завдання. Ну що ж малята виконаємо його.                                                                                                                                Діти: Так.                                                                                                               Вихователь: Малята, я вам буду називати слова, а ви їх повинні запам'ятати і повторити їх (кожен по черзі). (зима, мороз, сніг, ялинка)

Вихователь. Молодці, справилися! А ось і скриня. Тільки як же нам її відкрити? Потрібен ключ. Ну нічого, ми зараз ключі намалюємо. Діти виконують графічний диктант «Ключ» (діти викладають ключ із частинок)

 Вихователь. Ну ось і ключі готові. Тепер, ми можемо відкрити нашу скриню. Давайте заглянемо, що в ній лежить? Діти заглядають і знаходяти цеглинки-Лего.

 Вихователь. Правильно, цеглинки. Дивіться, які вони всі гарні! А скільки їх тут? Діти. Багато.

 Вихователь. Візьміть собі кожен по цеглинці . Олег, скільки у тебе цеглинок? Олег. Одна.

 Вихователь. А у тебе, Настуню?  Одна. Вихователь. І у мене одна. А всього в скриньці скільки було ? Діти. Багато.

 Вихователь. Дивіться, моя цеглинка вміє танцювати. А ваші цеглинки вміють? Діти під музику танцюють танець піратів «Танець навпаки» Діти повторюють танцювальні рухи за вихователем, тільки навпаки (вліво-вправо, вниз-вгору, права нога-ліва нога і т.д.)

Вихователь. Як добре ви і ваші цеглинки танцюєте. А зараз давайте покладемо наш м'ячик в скриню, щоб інші діти теж могли знайти скарб. А куди ж нам його заховати? Ходімо, пошукаємо. Діти йдуть ховати скарб. Ось і заховали, ми з вами скарб, щоб його могли знайти ще інші дітки. А наш пошук скарбіб завершився.

Гарно працювали,                                                                                                              Як тут не радіти.                                                                                                        Вчасно все зробили                                                                                                  Дякую, Вам діти.

 

 

2020  1

 

docx
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
2271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку