Дидактична гра Поле чудес на тему: «Я пожежний-рятівник»

Про матеріал

Дидактична гра Поле чудес

на тему: «Я пожежний-рятівник»

Мета:

  • -формувати знання дітей про предмети, необхідні при гасінні пожежі, правила їх використання;
  • -закріплювати знання про правила поведінки під час пожежі;
  • -формувати уявлення про корисні та шкідливі властивості вогню, закріплювати знання про заходи запобігання пожежі;
  • -закріплювати знання про предмети які можуть стати причиною виникнення пожежі,
  • -развивати логічне мислення, збагачувати словниковий запас дітей.
  • -розвивати увагу, пам'ять, мову дітей;
  • -виховувати відповідальність.
Перегляд файлу

 

 

 

Дидактична гра

Поле чудес

на тему:

«Я  пожежний-рятівник»

 

      

 

Підготували:

вчитель початкових класів Дьяченко А.В.

та учні 3-А класу

Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  №55

автор гри:

класовод 3-А класу

ЗЗОШ №55

Дьяченко А.В.

 

 

 

2014 рік

 

Дидактична гра Поле чудес

на тему: «Я  пожежний-рятівник»

 

Мета:

  •                   формувати знання дітей про предмети, необхідні при гасінні пожежі, правила їх використання;
  •                   закріплювати знання про правила поведінки під час пожежі;
  •                   формувати уявлення про корисні та шкідливі властивості вогню, закріплювати знання про заходи запобігання пожежі;
  •                   закріплювати знання про предмети які можуть стати причиною виникнення пожежі,
  •                   развивати логічне мислення, збагачувати словниковий запас дітей.
  •                   розвивати увагу, пам'ять, мову дітей;
  •                   виховувати відповідальність.

 

Кількість гравців: від 4 до 6

Хід гри: Діти по черзі крутять колесо. На полі колеса розташовані «зупинки». Відповідно до того, куди покаже стрілка, дитина повинна виконати завдання. За правильно виконане завдання учень отримує фішку. Гра може припинитися в будь-який момент. Переможець визначається за найбільшою кількістю фішок.  

Характеристика зупинок: «Обери потрібне»: дитині пропонується набір предметних картинок, з яких вона повинен вибрати ті, що використовують при гасінні пожеж. «Склади картинку»: дитина повинна скласти розрізану на 8-10 частин картинку із зображеною ситуацією при пожежі. Проаналізувати її. «Добре – погано»: дитині дається картинка із зображенням предмета, що має відношення до вогню. Дитина повинна пояснити позитивне та негативне значення  цього предмета. «Допомога друзям»: за сюжетною картинкою дитина повинна охарактеризувати дії героїв. «Виправ помилку»: дитина читає правило на картці, виправляє помилку у діях під час пожежі. «Відгадай загадку»: дитина отримує картку із загадкою та відгадує її. «Відгадай знак»: дитина отримує картку із пожежним знаком. Необхідно пояснити значення знаку. «Карткова Вікторина»: дитина отримує картку із запитаннями, на які повинна дати відповіді. «Тести» дитина отримує картку з тестовим завданням, де необхідно обрати правильну відповідь із запропонованих. «Літературна сторінка»: дитині пропонується прочитати літературний твір на пожежну тематику та охарактеризувати дії героїв. Дати відповіді на питання:  чи правильно поводилися діти? Яких при­пустилися помилок? «Суперфішка»: гравець отримує фішку без виконання завдання. «Додатковий хід»: гравець має право на додатковий хід.

 


 

Червоний півень по жердині скаче,

своїм гребінцем величається,а як торкнешся, то кусається.

Якщо в квартиру зайде цей гість,

то все дотла він з’їсть.

 

 

 

Без крил, без рук, без ніг,

А вгору піднімається.

 

 

 

 

У коробці спочиває

Хлопці – наче близнюки.

В них коричневі голівки

І зовуть їх…..

 

 

 

До пори вишу,

До пори мовчу,

А вогонь зачую

       — І сичу, й лютую.

 

Коли вогнище палає,
Він гасить його допомагає.
Із піщинок наш дружок,
Здогадались? Це ….

 

 

Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.
Бува, як скло, крихка й тверда,
Та більше рідкою буває.
Найважливіша в пожежного зброя
З нею завжди іде він до бою.  

 

Спішить, сурмить:
— Дорогу дай! —
Моргає синім оком.
Приїде вчасно — і біда
Людей обійде боком.

 

Хвостом воду бере,
Хвостом випускає
Як вогонь розбушувався
Його поливає.

 

Без страху темноти,
Хлоп’ята яснолиці —
Вогню малі брати.
І мають душу щедру,
Хоч дерева сини,
Згораючи до щенту,
Вогонь дають вони.

 

Вогню малі брати
І мають щедру душу.
Хоч з дерева вони
Вогонь дають завжди.

 

Червона  корова  всю  солому  на  чорне   борошно  змолола.

 

Чим  вогонь  тушити  будем,  Якщо  воду  не здобудем?

 

 

Маленька  зірка  відлетіла,

Багато  лиха  наробила.

 

 

Смілива людина, що бореться з вогнем?

 

Лишає  він  страшні  сліди, усе  він  пожирає,

А як  даси  йому  води, відразу помирає.

Картки із загадками

 

 

 

 

Виправ помилку

 Грайся з сірниками та запальничками;

  

 

 

 Якщо  виникла пожежа,

 роби так:

Не лякайся,  піддавайся паніці

 Ховайся від вогню у шафі чи під ліжком

 

 

Не виходь з приміщення

 

 

             

 

Вмикай електричні прилади без дозволу дорослих.

       Забувай вимикати їх.

         

Погукай на допомогу дітей

          

телефонуй  за номером 104

 

 

 

 

 

«


«Відгадай загадку»

 

1. Червоний півень по жердині скаче,

своїм гребінцем величається,а як торкнешся, то кусається.

Якщо в квартиру зайде цей гість,

 то все дотла він з’їсть.(Вогонь).

 

2. Без крил, без рук, без ніг,

 А вгору піднімається. (Дим)

 

3.У коробці спочиває

Хлопці – наче близнюки.

В них коричневі голівки

 І зовуть їх…..(сірники)

 

4.До пори вишу,

До пори мовчу,

А вогонь зачую

 — І сичу, й лютую. (Вогнегасник)

 

5.Коли вогнище палає,
Він гасить його допомагає.
Із піщинок наш дружок,
Здогадались? Це ….(Пісок)


6.Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.
Бува, як скло, крихка й тверда,
Та більше рідкою буває.
Найважливіша в пожежного зброя
З нею завжди іде він до бою.  (Вода)

 

7.Спішить, сурмить:
— Дорогу дай! —
Моргає синім оком.
Приїде вчасно — і біда
Людей обійде боком.
(Пожежна машина)

 

 

8.Хвостом воду бере,
Хвостом випускає
Як вогонь розбушувався
Його поливає.(Пожежна машина)

 

 

 

 

 

9.Без страху темноти,
Хлоп’ята яснолиці —
Вогню малі брати.
І мають душу щедру,
Хоч дерева сини,
Згораючи до щенту,
Вогонь дають вони. (Сірники)


10.Вогню малі брати
І мають щедру душу.
Хоч з дерева вони
Вогонь дають завжди. (Сірники)

 

 11.Червона  корова  всю  солому  на  чорне   борошно  змолола. (Вогонь, попіл.)

 

12.Чим  вогонь  тушити  будем,  Якщо  воду  не здобудем? (Пісок, земля, цупка тканина)


13.Маленька  зірка  відлетіла, Багато  лиха  наробила. (Іскра)


14.Смілива людина, що бореться з вогнем? (Пожежник)

 

15.Лишає  він  страшні  сліди, усе  він  пожирає,

А як  даси  йому  води, відразу помирає.  (Вогонь)

 

16.Дерев`яна  паличка  темну  голівку  має, темряву розганяє. (Сірник).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Карткова Вікторина»

 

Варіанти питань:

- Назви можливу причину пожежі;

- Як правильно викликати пожежних;

- Що робити, якщо під час пожежі немає можливості викликати пожежних, і шляху з дому відрізані пожежею;

- Чи можна займатися гасінням вогню, не викликавши попередньо пожежних;

- Що потрібно робити, якщо в будинку запахло газом;

- Чи можна ховатися в шафі або під столом під час пожежі;

- Чи можна підпалювати тополиний пух;

- Чи можна під час пожежі влаштовувати протяг, відкриваючи одночасно всі вікна і

двері;

- Чи можна використовувати ліфт під час пожежі в будинку;

- Що потрібно рятувати під час пожежі в першу чергу: гроші, документи або себе;

- Як правильно покинути задимлені приміщення;

- Чи можна грати сірниками і запальничками і чому.

- За  яким номером  телефону  потрібно  звертатися  у випадку виникнення пожежі?  

- Чому не можна гасити пожежу на електроприладах водою? 

- Що слід зробити, якщо в квартирі чути запах газу? 

- Що може статися через витік газу? 

- Чи  можна  вибивати  вікна  при  пожежі?  

-  Чому у дитячих закладах двері  приміщень  відчиняються назовні?  

-  Чому не  можна кидати у вогонь аерозольні упаковки?  

- На що необхідно лити воду під час гасіння :  на вогонь  чи на палаючий предмет?

- Що треба  робити, якщо під час перегляду телевізора  з нього пішов дим?   

- На  що можна  встановлювати  електропраску? (На металеву підставку)

- Головна вогнегасна 

-  Де в задимлених  приміщеннях  потрібно  шукати  дітей?

-  Що потрібно зробити перед тим, як вийти з дому? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературна вікторина

Прочитайте і скажіть, чи правильно поводилися діти? Яких при­пустилися помилок?

 

  1. Пожежа. (Л. Толстой)

У жнива чоловіки й жінки пішли на роботу. В селі залишилися тільки старі та малі.

У одній хаті залишилися бабуся і троє онуків. Бабуся витопила в печі і лягла спо­чивати. Вона вкрила голову і заснула.

Одна з онук, її звали Маша (мала три роки), відкрила піч, назгрібала жару й піш­ла в сіни. А в сінях лежали снопи.

Маша принесла жару, поклала під снопи і почала роздмухувати. Коли со­лома зайнялася вона зраділа, пішла в хату і привела братика Кирика (йому бу­ло півтора року).

-Диви, Кирусю, яку я піч розтопила.

Снопи вже горіли й тріщали. Маша пе­релякалася і побігла назад у хату. Кирик упав, розбив носа і почав плакати. Маша затягла його в хату, і вони обоє сховалися під лаву. Бабуся нічого не чула і спала.

Старший хлопчик Ваня був на вулиці. Коли він побачив, що з сіней валує дим, вскочив у двері, крізь дим пробрався у ха­ту і почав будити бабусю.

Але бабуся спросоння забула про ді­тей. Вона вискочила й побігла по сусідах скликати людей.

Маша тим часом сиділа і мовчала; тіль­ки маленький хлопчик кричав, бо сильно розбив носа. Ваня почув його крик, глянув під лаву і гукнув Маші:

- Тікай, згориш!

Маша побігла в сіни, але через дим і вогонь не можна було пройти. Вона по­вернулася назад. Тоді Ваня відчинив вікно і звелів їй лізти.

Коли вона пролізла, Ваня схопив брата і потягнув його. Але хлопчик був важкий і не давався братові. Він плакав і штовхав Ваню. Двері в хаті вже почали горіти.

Тоді Ваня гукнув Маші:

- Тягни його за голову! А сам під­штовхував ззаду.

Так вони витягли його через вікно на вулицю і самі вистрибнули

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вірш «Як чинити?»

Дівчинка:

Якось вдень Сашко й Галинка

Бавились біля ялинки.

Дід Мороз - Червоний

Ніс Подарунки їм приніс

І поставив під ялинку:

Зайця, кубики машинку.

І цукерок півмішка

Для Галинки і Сашка.

Скоро дітям нудно стало,

Хлопчик вигадав забаву:

«Нумо, вогники, Галинко,

Ми запалим на ялинці!»

Галя каже: «Зробим свято –

Запалим вогнів багато».

Стало ясно у кімнаті,

Але що це сталось раптом?

Іскра - стриб!

А вогник - блим!

І бешкетникам малим

Стало страшно, бо іскринка

Вмить стрибнула на ялинку.

Ще за мить вогонь патлатий

Заходивсь гулять по хаті.

Що ж робити пустунам?

Бо немає тата й мами,

їх залишили на мить,

А як прийдуть - дім згорить?

Поміркуймо разом з вами

І підкажем малюкам,

Чи сховатися у шафу

І чекати маму з татом?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропадеш ти у вогні,

У кишеню лізь мені!

 

А вогонь лютує, злиться,

Утікає, як лисиця,

Струмінь звіра зупиня,

Із горища виганя.

 

Ось колоди почорніли,

Злий вогонь шипить щосили:

- Ой, життя мені нема,

Пожалій мене, Кузьма!

 

- Не кричи, твій голос марний!

Відповів йому пожарний –

Покажу тобі Кузьму!

Посаджу тебе в тюрму.

Залишайся тільки в пічці,

В керосинці і на свічці!

 

Ось на кріслі, край одвірка,

Ліна сльози ронить гірко.

На панелі біля хати

Шафа, ліжко і стільці.

У знайомих ночувати

Треба мамі і дочці.

Плаче дівчинка ридма,

Заспокоює Кузьма:

 

- Не згасить вогню сльозою.

Ми заллєм вогонь водою.

Будеш жити – поживать.

Цур – з вогнем не жартувать!

Ось тобі на згадку киця.

Треба киці обсушиться.

 

Справа зроблена. Відбій.

По дорозі, по прямій

Знов машини затрубили,

Загриміли, задзвонили.

Мчать драбина і насос -

Скільки куряви знялось!

От Кузьма в пом’ятій касці,

Голова його в пов’язці,

Кров на лобі і синяк, -

Та йому не вперше так.

Потрудивсь він недарма, -

І пожежі вже нема!

 

C:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (3).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (4).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (14).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (13).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (12).jpg

 

 

 

C:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (11).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (10).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (8).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (7).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (13).jpg

 

C:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (6).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (23).jpgМегаC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (4).jpg

 

 

C:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (9).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (14).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (5).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (8).jpg

 

 

C:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (3).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (6).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (10).jpgC:\Users\анна\Desktop\пож. безп\i (23).jpg

 

 

 

 

http://www.electrosvit.com/images/stories/pog1.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/zn_01.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/pog3.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/pog4.jpg

 

 

http://www.electrosvit.com/images/stories/pog5.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/pog6.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/pog7.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/zna_03.jpg

 

http://www.electrosvit.com/images/stories/pog10.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/pog11.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/z_16.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/zzz_21.jpg

 

http://www.electrosvit.com/images/stories/zz_21.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/zz_22.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/zz_13.jpg http://www.electrosvit.com/images/stories/zz_06.jpg

http://www.electrosvit.com/images/stories/zz_23.jpg http://www.electrosvit.com/images/stories/zn01.jpg http://www.electrosvit.com/images/stories/zn28.jpghttp://www.electrosvit.com/images/stories/pog6.jpg

D:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (19).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (18).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (17).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (16).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (15).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (14).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (13).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (11).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (10).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (9).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (8).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (7).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (6).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (5).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (4).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (3).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (2).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\cd9e5732927f51001fc6ac84c7d7224d.jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\28254245121086_480.jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\102970604_4979214__xMx0X6ktJY_1_.jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\82601303_111.pngD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\26267806.jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\38592_html_m6a268dc6.jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\4425_m.jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\28-рвзщньж.jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\6eb920e1e70d3ffe141aeb8c949d0d44.jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\2.jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (22).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (21).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (20).jpg D:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\protivopogar.jpegD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\klein+utyug+princess+coralie+klein+klein+6229_l.jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i.jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (25).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (24).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\i (23).jpgD:\Мои документы\разное\3 клас 2014\виховна робота\пож. безп\А11804р_enl.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Назви можливу причину пожежі

 

 

Що робити, якщо під час пожежі немає можливості викликати пожежних, і шляху з дому відрізані пожежею?

 

Чи можна займатися гасінням вогню, не викликавши попередньо пожежних?

 

 

Як правильно викликати пожежних?

 

 

Чи можна ховатися в шафі або під столом під час пожежі?

 

Що слід зробити, якщо в квартирі чути запах газу

 

 

Що може статися через витік газу?

 

 

Чи  можна  вибивати  вікна  при  пожежі?

 

Чому не можна гасити пожежу на електроприладах водою?

 

 

Чи можна підпалювати тополиний пух?

 

За  яким номером  телефону  потрібно  звертатися  у випадку виникнення пожежі?

 

Чи можна грати сірниками і запальничками і чому?

 

Чи можна під час пожежі влаштовувати протяг, відкриваючи одночасно всі вікна і двері?

 

Що потрібно рятувати під час пожежі в першу чергу: гроші, документи або себе?

 

Як правильно покинути задимлені приміщення?

 

 

Чому не  можна кидати у вогонь аерозольні упаковки?

 

Чому не  можна кидати у вогонь аерозольні упаковки?

 

Що треба  робити, якщо під час перегляду телевізора  з нього пішов дим?

 

На  що можна  встановлювати  електропраску?

 

Що потрібно зробити перед тим, як вийти з дому?

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Як правильно викликати пожежних?

 

 

Чи можна ховатися в шафі або під столом під час пожежі?

 

Що слід зробити, якщо в квартирі чути запах газу

 

 

Що може статися через витік газу?

 

 

Чи  можна  вибивати  вікна  при  пожежі?

 

Чому не можна гасити пожежу на електроприладах водою?

 

 

Чи можна підпалювати тополиний пух?

 

За  яким номером  телефону  потрібно  звертатися  у випадку виникнення пожежі?

 

Чи можна грати сірниками і запальничками і чому?

 

Чи можна під час пожежі влаштовувати протяг, відкриваючи одночасно всі вікна і двері?

 

Що потрібно рятувати під час пожежі в першу чергу: гроші, документи або себе?

 

Як правильно покинути задимлені приміщення?

 

 

Чому не  можна кидати у вогонь аерозольні упаковки?

 

Чому не  можна кидати у вогонь аерозольні упаковки?

 

Що треба  робити, якщо під час перегляду телевізора  з нього пішов дим?

 

На  що можна  встановлювати  електропраску?

 

Що потрібно зробити перед тим, як вийти з дому?

 

 

 

 

 

Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?

а) зателефоную по 101;

б) покличу на допомогу сусіда;

в) втечу, нікому нічого не сказавши.

 

 

Якщо кімната почала наповнюватися їдким димом, що ви будете робити?

а) відчиню вікно, залишу відкритими двері;

б) буду просуватися до виходу;

в) закрию рот і  ніс вологою ганчіркою і буду просуватися до виходу.

 

Загорілася електромережа , ваші дії?

а) буду гасити її водою;

б) знеструмлю мережу, потім почну гасити;

в) буду кликати на допомогу.

 

Що робити, якщо на вас загорівся одяг?

а) буду бігати, зриваючи одяг;

б) впаду, буду кататися, збиваючи полум’я;

в) завернуся у ковдру.

 

Що треба  робити, якщо при приготуванні їжі загорілася олія на сковороді?

а) ввимкну вогонь, накрию сковороду кришкою;

б) буду гасити водою;

в) спробую винести сковороду до сміттєвого відра  і вилити туди олію.

 

Ви розпалюєте газову колонку або духовку газової плити. Сірник згас, а  ви  не  встигли запалити газ, що ви будете робити?

а) дістану новий сірник і ще раз спробую підпалити;

б) перекрию газ;

в) перекрию газ та перевірю тягу

 

 

Якими будуть ваші дії, якщо вас відрізало вогнем у квартирі на п’ятому поверсі?

а) вологими рушниками  закрию щілини по периметру двері, скоротивши приток диму;

б) відкрию вікно і покликаю на допомогу;

в) зроблю мотузку з простирадл, прив’яжу до батареї опалення і стану спускатися;

г) стану голосно кричати.

 

Що ви будете робити, якщо побачите, як на лісовій полянці горить минулорічна трава?

а) пройду мимо;

б) намагатимусь загасити вогонь, закидаючи його землею;

в) повідомлю про пожежу дорослим

 

 

Ви побачили, що маленькі діти кидають у вогонь папір, аерозолі. Що ви будете робити?

а) зупиню, роз’ясню, що це — небезпечно;

б) пройду мимо;

в) намагатимусь звернути увагу дітей на інші більш  безпечні заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


«Обери потрібне»

 

 

Дитині пропонується набір предметних картинок, з яких вона повинен вибрати ті, що використовують при гасінні пожеж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Склади картинку»

 

 

Дитина повинна скласти розрізану на 8-10 частин картинку із зображеною ситуацією при пожежі. Проаналізувати її.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Добре – погано»

 

 

Дитині дається картинка із зображенням предмета, що має відношення до вогню. Дитина повинна пояснити позитивне та негативне значення  цього предмета.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Допомога друзям»

 

 

 

За сюжетною картинкою дитина повинна охарактеризувати дії героїв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Виправ помилку»

 

Дитина читає правило на картці, виправляє помилку у діях під час пожежі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Відгадай загадку»

 

Дитина отримує картку із загадкою та відгадує її.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Відгадай знак»

 

 

 

Дитина отримує картку із пожежним знаком. Необхідно пояснити значення знаку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Карткова Вікторина»

 

Дитина отримує картку із запитаннями, на які повинна дати відповіді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Тести»

 

Дитина отримує картку з тестовим завданням, де необхідно обрати правильну відповідь із запропонованих.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Літературна сторінка»

 

Дитині пропонується прочитати літературний твір на пожежну тематику та охарактеризувати дії героїв. Дати відповіді на питання:  чи правильно поводилися діти? Яких при­пустилися помилок?

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шувар Наталія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
3751
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку