ДИДАКТИЧНА ГРА з математики «ВАЛЕНТИНКА» присвячена дню святого Валентина . Тема «Додавання і віднімання мішаних чисел».
Клас ділиться на дві команди – команда дівчат і команда хлопців . За кожне виконане завдання команда отримує 20 балів . Команда , яка впоралась швидче,отримує додатково 5 балів.
ЗАВДАННЯ 1. Учасники отримують валентинку із завданням на ній . Учасники команди хлопців - блакитні валентинки , учасники команди дівчат – рожеві. Відповідиві учні пишуть на валентинках і здають завдання . Колір має бути різним , щоб не було плутанини .
Приклади завдань (для блакитних):
1)2 3/17+3 14/17=? ;
2)1 9/21 +4 12/21 ?
і т.д. Як ви бачите , підбираються приклади таким чином , щоб результат був однаковим . Це число 6. Тоді перевірка вчителя буде швидкою і не забере багато часу . так само завдання для рожевих. Приклади завдань ( для рожевих):
1)10 3/17- 1 20/17 = ?;
2)18 1/17- 10 1/17 =? Як бачите ,наступні приклади в результаті дають число 8 Це ,ясна річ , вимагає витрати часу на підбирання прикладів , але допоможе з’єкономити час безпосередньо на уроці.
ЗАВДАННЯ 2 (на повторення ділення з остачею і без). Вчитель роздає чисті (без записів на них) валентинки , тільки тепер кольором навпаки. Дівчата отримують блакитні , а хлопці – рожеві. Оголошується завдання : написати на валентинці будь яке тризначне число і поруч двозначне . По суті команди пишуть завдання для своїх суперників на наступний тур .Виграє команда , яка швидче із цим впорається . Ця команда отримує 5 балів .
ЗАВДАННЯ 3
Вчитель знову роздає щойно створені завдання на валентинках . Тільки тепер хлопці отримують блакитні , а дівчата рожеві валентинки . Учні займаються діленням і здають валентинки . Загальний бал за завдання для команди - 20. Команда , яка впорається швидче , отримує додатково 5 балів . Завдання перевіряються ,за кожне неправильно розв’язане завдання знімається з команди один бал . В кінці підраховуються всі бали і визначаються переможці .