8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Дидактична гра-загадка "Посуд"

Про матеріал
Мета: продовжувати збагачувати уявлення дітей про посуд, його призначення, матеріал з якого він виготовлений. Вправляти у відгадуванні загадок. Рохвивати пізнавальну активність, логічне мислення, уяву, увагу, пам'ять, мовлення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дидактична гра-загадка «Посуд»Підготувала вихователь-методист ЗДО № 340 Гамаюнова І. Г.

Номер слайду 2

Не каструля і не миска,Не кружка, не горщик. Насипають в неї кашу,Наливають борщик.

Номер слайду 3

Є у блюдечка подружка, Що одне лиш має вушко. Можеш кралю цю зустріти, Як захочеш чай попити.

Номер слайду 4

Сама не їм, А всіх годую.

Номер слайду 5

Гострі зуби вона має, Їсти нам допомагає, Що бере в тарілці – все Нам до рота донесе.

Номер слайду 6

Хто всім нам хліб ділить?

Номер слайду 7

Біля тулуба два вуха, А голови немає.

Номер слайду 8

То холодним, то гарячим Вдома кожен мене бачив, І співаю я від жару І пускаю з носа пару.

Номер слайду 9

Щоб підсмажить їжу швидко Нам потрібна … 

Номер слайду 10

З глини робився, на кружалі вертівся, На вогні пікся,на базарі бував, Людей годував, як упав, то пропав. 

Номер слайду 11

Купили кругленьке, Думали – новеньке. А воно усе в дірках, Труситься в руках.

pptx
Додано
14 травня
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку