Індивідуальний план дистанційної роботи на час карантину
вчителя-дефектолога
Борисової Ірини Володимирівни з 12.05.2020 по 22.05.2020р.
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
12.05.2020 |
1. Розробити план роботи на час карантину з 12.05.2020-22.05.2020 2. Робота в дистанційному режимі з батьками і дітьми: - Артикуляційні вправи (виконання кожен день)- Підбір презентацій з теми «Риби, земноводні»:
-музична фізхвилинка 3. Індивідуальні консультації для батьків дітей старшого та середнього дошкільного віку. 4.Виготовлення дидактичної гри: «На гостину до Русалоньки» |
|
На комп’ютері
У світі тварин.pptx Viber, месенжер, у телефонному режимі
|
2 |
13.05.2020 |
1. Ознайомитись з новинками педагогічної літератури. 2. Робота в дистанційному режимі з батьками і дітьми: - Артикуляційні вправи (виконання кожен день)- Заняття з грамоти та звукової культури мовлення. Тема: Звуки [з] и [з']. Буква «З». Звуковий аналіз. (ст. дошк. вік) Тема: Звуки [з] и [з']. Виділення першого та |
|
Соціальні мережі, електронні видання
Звуковий аналіз.docx |
|
|
останнього звука в слові (сер. дошк. вік)
3.Індивідуальні консультації дітей з визначення подальшої роботи щодо автоматизації поставлених звуків 4.Виготовлення дидактичної гри «Веселі змійки» (автоматизація (диференціація) звуків) |
|
Веселий ланцюжок.ppt Viber, месенжер, у телефонному режимі
|
3 |
14.05.2020 |
1. Виготовлення дидактичної гри «Підбери одяг до пори року» 2. Робота в дистанційному режимі з батьками і дітьми: - Підбір презентацій та завдань з ФЕМУ: -«Орієнтування у часі. Закріплення частин доби, днів тижня, пір року та місяців»(для дітей ст. дошк. віку);
- «Порівняння предметів за величиною, товщиною, кольором, формою» (для дітей сер. дошк. віку).
3.Індивідуальні консультації для батьків з формування елементарних математичних уявлень. 4.Підвищення кваліфікації дистанційно: - проходження вебінару «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної |
|
Частини доби.ppt
Порівняння предметів за величи Viber, месенжер, у телефонному режимі
https://vseosvita.ua/webin ar/ak-obrati-stilspilkuvanna-z-ditinou-vumovah-sogodennaprijomi-efektivnoivzaemodii-191.html |
|
|
взаємодії» |
|
|
4 |
15.05.2020 |
1. Підбір та надсилання в загальний чат груп №3 та №8 тесту для батьків «Впевненість Вашої дитини» 2. Робота в дистанційному режимі з батьками і дітьми: - Артикуляційні вправи (виконання кожен день) - Підготовка та розсилка матеріалу до занять з розвитку зв’язного мовлення на закріплення теми «Риби, земноводні»: - Переказ твору Миколи Трублаїні Казка про дівчинку Наталочку та сріблясту рибку» (ст. дошк. вік) - Вивчення логоритмічної розминки «В морі живе дельфін» (сер. дошк. вік) 3.Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину 4. Виготовлення дидактичної гри: «Розвиток зорового сприймання за допомогою фігур Поппельрейтера» |
|
Заняття про золоту рибку.docx
Viber, месенжер, у телефонному режимі
|
5 |
18.05.2020 |
1. Набір та роздруківка звітної документації . 2. Робота в дистанційному режимі з батьками і дітьми: - Артикуляційні вправи (виконання кожен день) - Підбір пізнавальних відео-роликів з теми «Комахи»:
- поробка з паперу «Метелик» -музична фізхвилинка 3. Індивідуальні |
|
На комп’ютері
|
|
|
консультації для батьків дітей старшого та середнього дошкільного віку. 4.Підвищення кваліфікації дистанційно: - проходження вебінару «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання» |
|
Viber, месенжер, у телефонному режимі
https://vseosvita.ua/webin ar/lepbuk-ak-instrumentrealizacii-prakticnogo-tatvorcogo-navcanna194.html |
6 |
19.05.2020 |
1. Ознайомитись з новинками інноваційними методиками у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. 2. Робота в дистанційному режимі з батьками і дітьми: - Артикуляційні вправи (виконання кожен день)- Заняття з грамоти та звукової культури мовлення. Тема: Звуки [л] и [л']. Буква «Л». Вдосконалення вміння визначати місце знаходження звука у слові. Звуковий аналізу слів. Добирання слів із заданим звуком. Промовляння чистомовок. Складання схем речень. (ст. дошк. вік) Тема: Звуки [л] и [л']. Складання речень за малюнком з 3-4 слів(сер. дошк. вік) 3.Індивідуальні консультації дітей з визначення подальшої роботи щодо автоматизації поставлених звуків 4. Виготовлення дидактичної гри: «Хто як рухається?» (вживання дієслів) |
|
Соціальні мережі
заняття Звукове чистомовки кінець.w доміно.wmv зайвий.wmv Складання речень за малюнком.pptx Viber, месенжер, у телефонному режимі
|
7 |
20.05.2020 |
1.Виготовлення дидактичної гри на закріплення вміння дітей порівнювати кількість предметів : «Ваги» 2. Робота в дистанційному режимі з батьками і дітьми: - Підбір відео-занять та завдань з ФЕМУ: -«Математична вікторина: Д/г «Що де розташоване?», д/г «Склад чисел», д/г «Цікаві задачі», д/г «Зашифровані фігури» (для дітей ст. дошк. віку);
- «Порядкова лічба предметів. Порівняння за кількістю і не тільки…» (для дітей сер. дошк. віку). 3.Індивідуальні консультації для батьків з формування елементарних математичних уявлень. 4. Підвищення кваліфікації дистанційно: «Особливості організації фізичного розвитку дошкільника» |
|
Viber, месенжер, у телефонному режимі
https://vseosvita.ua/webin ar/osoblivosti-organizaciifizicnogo-rozvitkudoskilnika-195.html |
8 |
21.05.2020 |
1. Створення консультації для батьків: «Під час карантину не залишайте дітей самих, і спілкуйтесь із ними» 2. Робота в дистанційному режимі з батьками і дітьми: - Артикуляційні вправи (виконання кожен день) - Підготовка та розсилка матеріалу до занять з розвитку зв’язного мовлення: 1)Перегляд та переказ відео-казки «Гусениця і метелик» 2)Складання описових загадок про комах. Д/г «Загадай - ми відгадаємо». (ст. дошк. вік) 1)Переказ оповідання «Бджілки на розвідках» К. Ушинського (сер. дошк. вік) 3.Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину 4. Виготовлення дидактичної гри: «Збираємо квіти з Лунтиком та Мілою» |
|
Viber, месенжер, у телефонному режимі
|
9 |
22.05.2020 |
1.Взаємозв’язок з вихователями груп щодо подальшої роботи, набір звітної документації. 2. Робота в дистанційному режимі з батьками і дітьми: - Артикуляційні вправи (виконання кожен день) -Підбір та розсилка завдань на закріплення теми: «Комахи» 3.Підбір завдань на розвиток психічних процесів. |
|
Viber, месенжер, у телефонному режимі, на комп’ютері
|
|
|
4.Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину |
|
Д.г. Знайди Завдання для зайве.pptx діточок.pptx
Viber, месенжер, у телефонному режимі
|