Звіт про виконання індивідуального плану роботи під час карантину (27.04.2020-08.05.2020) вчителя-дефектолога Борисової Ірини Володимирівни

Про матеріал
Звіт про виконання індивідуального плану роботи під час карантину (27.04.2020-08.05.2020) вчителя-дефектолога Борисової Ірини Володимирівни. Цей звіт додається до раніше опублікованого мною плану. Сподіваюсь, комусь з педагогів допоможе у роботі.
Перегляд файлу

Звіт 

 про виконання індивідуального плану роботи під час карантину (27.04.2020-08.05.2020) вчителя-дефектолога 

Борисової Ірини Володимирівни

 

   За період дистанційної роботи на час карантину з 27.04.2020 по 08.05.2020:

1.Написала індивідуальний план роботи з дистанційної роботи відповідно до перспективних планів корекційно-відновлювальної роботи з дітьми середнього  та старшого дошкільного віку;

Відповідно до складеного плану  здійснювала самоосвіту, пройшла онлайн вебінари на порталах та отримала сертифікати:

1.     «Розвиток   уяви в        різні вікові          періоди.      Практикум»         - https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-uavi-v-rizni-vikovi-periodi-praktikum183.html

2.     «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними» -

https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-testi-ak-instrument-perevirki-znan-v-umovahdistancijnogo-ta-stacionarnogo-navcanna-ak-zrobiti-svoi-testi-nadsucasnimi185.html

3.     «Роль казки у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку. ТРВЗінструменти»  - https://vseosvita.ua/webinar/rol-kazki-u-rozvitku-ta-vihovanniditini-doskilnogo-viku-trvz-instrumenti-189.html

2. Розробила та завантажила методичні розробки на освітню платформу «Всеосвіта» та «На урок», отримавши відповідно свідоцтво та сертифікат: 

1.  План дистанційної роботи вчителя-дефектолога.

2.  Індивідуальний план вчителя-дефектолога на час карантину.

3.Поповнила наочний та роздатковий матеріал згідно лексичних тем, продовжила впорядковувати документацію на травень.

Виготовила дидактичні ігри, посібники, консультації для батьків:

ü  Логопедичну гру «Роккі отримав нагороду» (автоматизація звука [р] на початку слова);

ü  Консультацію для батьків «8 вправ для розвитку міжпівкульної взаємодії»;

ü  Дидактичну гру з математики: «Нагодуй крокодильчика»;

ü  Консультацію для батьків «Порада батькам. 10 заповідей батьківства»;

ü  Дидактичну гру: «Мій, моя, моє, мої»;

ü  Консультація для батьків: Поради батькам майбутніх першокласників»;

ü  Дидактичну гру: «Кумедні тваринки»;

ü  Консультацію для педагогів: «Успішна підготовка дитини до школи»;

ü  Дидактичну гру: «Покупки» (диференціація звуків [л]-[р];

ü  Папку «Скоромовки»;

ü  Дидактичну гру: «Прикрась ялинку»;

ü  Комплект мнемотаблиць  «Розкажи про…».

4.  За даний період постійно велась корекційно-розвивальна робота з дітьми груп №3 та №8 : надсилала відповідно до лексичних тем відеоролики, презентації та завдання у групи мережі Viber . 

Кожного дня надавала консультації батькам щодо автоматизації поставлених звуків, розвитку психічних процесів та математичних здібностей дітей.

 

 

pdf
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Планування
Інкл
Додано
15 травня 2020
Переглядів
1824
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку