Звіт
про виконання індивідуального плану роботи під час карантину (27.04.2020-08.05.2020) вчителя-дефектолога
Борисової Ірини Володимирівни
За період дистанційної роботи на час карантину з 27.04.2020 по 08.05.2020:
1.Написала індивідуальний план роботи з дистанційної роботи відповідно до перспективних планів корекційно-відновлювальної роботи з дітьми середнього та старшого дошкільного віку;
Відповідно до складеного плану здійснювала самоосвіту, пройшла онлайн вебінари на порталах та отримала сертифікати:
1. «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум» - https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-uavi-v-rizni-vikovi-periodi-praktikum183.html
2. «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними» -
https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-testi-ak-instrument-perevirki-znan-v-umovahdistancijnogo-ta-stacionarnogo-navcanna-ak-zrobiti-svoi-testi-nadsucasnimi185.html
3. «Роль казки у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку. ТРВЗінструменти» - https://vseosvita.ua/webinar/rol-kazki-u-rozvitku-ta-vihovanniditini-doskilnogo-viku-trvz-instrumenti-189.html
2. Розробила та завантажила методичні розробки на освітню платформу «Всеосвіта» та «На урок», отримавши відповідно свідоцтво та сертифікат:
1. План дистанційної роботи вчителя-дефектолога.
2. Індивідуальний план вчителя-дефектолога на час карантину.
3.Поповнила наочний та роздатковий матеріал згідно лексичних тем, продовжила впорядковувати документацію на травень.
Виготовила дидактичні ігри, посібники, консультації для батьків:
ü Логопедичну гру «Роккі отримав нагороду» (автоматизація звука [р] на початку слова);
ü Консультацію для батьків «8 вправ для розвитку міжпівкульної взаємодії»;
ü Дидактичну гру з математики: «Нагодуй крокодильчика»;
ü Консультацію для батьків «Порада батькам. 10 заповідей батьківства»;
ü Дидактичну гру: «Мій, моя, моє, мої»;
ü Консультація для батьків: Поради батькам майбутніх першокласників»;
ü Дидактичну гру: «Кумедні тваринки»;
ü Консультацію для педагогів: «Успішна підготовка дитини до школи»;
ü Дидактичну гру: «Покупки» (диференціація звуків [л]-[р];
ü Папку «Скоромовки»;
ü Дидактичну гру: «Прикрась ялинку»;
ü Комплект мнемотаблиць «Розкажи про…».
4. За даний період постійно велась корекційно-розвивальна робота з дітьми груп №3 та №8 : надсилала відповідно до лексичних тем відеоролики, презентації та завдання у групи мережі Viber .
Кожного дня надавала консультації батькам щодо автоматизації поставлених звуків, розвитку психічних процесів та математичних здібностей дітей.