Дидактичні ігри Анна Гавальда "35 кіло надії"

Про матеріал
Це є дидактичні вправи "Впізнай героя" і гра "Аьракадабра" які допоможуть на уроці перевірити як учні прочитали і запамятали повість "35 кіло надії". Цей матеріал можна також використати під час проведення тижнязарубіжної літератури у школі.
Перегляд файлу

 

Анна Гавальда «35 кіло надії»

 

Інтерактивна гра «АБРАКАДАБРА»

 

  Закресліть літери англійського алфавіту і ви прочитаєте педагогічну характеристику Грегуара, що написала Марі.

 

DVУFG  WYЦUJGЬLОQWГUОN  ХGFЛОSWПUЧVИZКJА ГRОJFЛLZОGYВWА –  ЯQК WRРYЕNШVZЕYТQWО, VNЗОUYЛLОSZYТQSFGІ  UYQРZRUУYКSFGИUYFG ІQ FDВZSЕQЛYUИUSЧQЕJGЗZNVНLJЕQW SZVСNLЕQРUYЦWSFЕZV. QYЯSFGКJLЩZVNО NLJПGFDОDСSUYТАRWQРSАFGJТИLZXСVNLJЯ,  LQІRUGЗ НUYRWЬSWОZVГUNVО QWБERYУUДSFGJЕJLZ  VNUТYRОWQЛZSGК.

 

Відповідь: «У цього хлопчика голова – як решето, золоті руки і величезне серце. Якщо постаратися, із нього буде толк».

 

 

Анна Гавальда «35 кіло надії»

 

Впізнай героя

 

1 «… по десять разів рідряд дивився мультик про ведмежа, малював картинки і вигадував мільйон пригод для Гродуда – це було моє улюблене плюшеве щеня. Я годинами сидів один у своїй кімнаті і не сумував, говорив безперестану, ніби сам із собою.»

                                                                                      (Грегуар)

 

2  «… пішла працювати в школу, щоб займатися тим, що їй подобалося в житті: займатися рукоділлям та майструвати всілякі вироби. Сукні вона сама собі шила, светри сама в’язала, прикраси сама придумувала. Не було дня, щоб ми не приносили чогось додому: їжачок із пап’є-маше, кошеня з пляшечкою молока, мишки в горіховій шкаралупі, вертушки, малюнки… Оце була …. ».

                                                                                      (Вихователька Марі)

 

3 «… коли мені виповнилося три роки і пять місяців, раптом – бац! – у школу!

 

Батьки, напевно, все літо мені втовкмачували:

«Ось, любий, ти підеш до справжньої школи!». «Ну, і все таке .. Вони кажуть, що я навіть не плакав.(Я взагалі цікавий, мабуть, хотів подивитись, які там у них іграшки і чи є там «Лего».) Одним словом, до обіду я повернувся задоволений, все з’їв і побіг у свою кімнату, розповісти Гродуду, як цікаво було в школі.»

                                                                                              

                                                                                                  (Грегуар)

 

4 «… Зараз мені тринадцять років, і я навчаюсь у шостому класі. Так, сам знаю, щось тут не так. Не треба загинати пальців, сам поясню. Два рази я залишався на другий рік і ось тепер – у шостому.»

                                                                                 

                                                                                                  (Грегуар)

 

5 «… Майстер на всі руки, як і я, тільки в нього до того ж ще голова тямовита. У школі він був відмінником, першим у класі з усіх предметів і, поміж іншим, зізнався мені якось, що ніколи не сидів за підручниками у вихідні. Він був першим з математики, з французької, з англійської, з історії, з літератури – з усіх предметів, …»

 

                                                                                               (Дід Леон)

 

6 «… усього на рік старший за мене, але я з ним не затоваришував. Він не відходив від своїх комп’ютерних ігор і коміксів, а якщо починав говорити зі мною, то обов’язково питав одне і те саме: у який клас я піду на наступний рік.»

 

                                                                                         (Син мадам Мартіно –Шарль)

 

7 «А відрахували мене через коня. Треба було стрибнути через цю шкіряну машину з ручками, і, коли прийшла моя черга, я мало-мало недоскочив і боляче вдарився. Ясна річ, хлопці подумали, що я прикидаюся і ворлаю «У-у-ууйййййййййй!», щоб їх посмішити. А мадам Берлюрон потягла мене одразу до директорки.»

 

                                                                              (Грегуар)

 

8 «…У сімнадцять років він вступив д Вищої політехнічної школи, а   це, між іншим, був найважчий для навчання заклад у Франції. А потім він будував мости, транспортні розв’язки, тунелі, греблі.»

                                                                           

                                                                                  (Дід Леон)

docx
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку