Презентація. Дидактичні ігри у процесі вивчення німецької мови. Дидактична гра - це гра, спрямована на формування у дитини потреби в знаннях, активного інтересу до того, що може їх новим джерелом.
Гра “ Назви слово ” Мета: тренувати учнів у сприйманні звуків на слух. Учні стають у коло. Один із гравців кидає м’яча іншому і вимовляє звук, наприклад, [і]. Гравець, який піймав м’яча, має назвати слово із цим звуком, наприклад, ich. Продовжуючи гру, він називає інший звук і кидає м’яча сусідові.
ГРА “ Скажи наступне слово ” Мета: засвоєння та повторення назв днів тижнів, місяців, дат, числівників. Учитель називає день тижня, місяць, дату або числівник. Учні по черзі швидко називають наступний день, місяць, дату або числівник. За кожне правильне слово учень дістає очко. Цю гру можна проводити на командну чи особисту першість.
Гра “ веселе коло ”Мета: повторення назв кольорів. Учні сідають чи стають у коло. Один з них кидає кому-небудь м’яч або м’яку іграшку і називає колір. Учень, який спіймав м’яч, називає словосполучення: колір + предмет (gelbe Sonne, grünes Baum) і кидає м’яч іншому учневі, називаючи інший колір, і т. д. Учень, який не може назвати словосполучення, вибуває з гри.style.colorfillcolorfill.type
Гра “ п’ять слів ” Мета: закріплення лексики з певної теми. Учитель ділить клас на дві команди. Один учень з першої команди рахує до п’яти (спочатку можна спробувати до десяти), а представник другої команди повинен за цей час назвати п’ять слів з певної теми, зазначеної вчителем заздалегідь. Учасник, що не справився із завданням, вибуває з гри. Вчитель може змі-нювати тему протягом гри.
Гра “ підбери антонім ” Мета: розширення словникового запасу учнів. Перед початком гри вчитель пояснює учням, що антоніми – це протилежні за значенням слова. Гру можна проводити з м’ячем. Учитель кидає учневі м’яч, називаючи певне слово, а учень має повернути м’яч, підібравши до нього антонім. Таку ж гру можна проводити на підбір синонімів або рим.