Презентація. Дидактичні ігри у процесі вивчення німецької мови. Дидактична гра - це гра, спрямована на формування у дитини потреби в знаннях, активного інтересу до того, що може їх новим джерелом.
Дидактичні ігри у процесі вивчення німецької мови. Підготувала. Вчитель німецької мови. Лех О. М.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Гра “назви ці літери”geschwisterg. ESCh. WISTER
Номер слайду 6
Гра “ спіймай звук ”Мета: формувати навички фонематичного слуху. Вчитель по черзі називає слова, в яких є або немає звука [ е ] чи іншого звука, артикуляція якого відпрацьовується. Якщо учні чують даний звук – плескають в долоні, якщо ні – сидять тихо. Ця гра на увагу.
Номер слайду 7
Гра “ які літери пропущено ” A b c ? E f ? H i ? K l ? N ?
Номер слайду 8
Гра “ Назви слово ” Мета: тренувати учнів у сприйманні звуків на слух. Учні стають у коло. Один із гравців кидає м’яча іншому і вимовляє звук, наприклад, [і]. Гравець, який піймав м’яча, має назвати слово із цим звуком, наприклад, ich. Продовжуючи гру, він називає інший звук і кидає м’яча сусідові.
Номер слайду 9
Гра “ Букви розсипалися ”ENLRTELTERNEppt_xxshearppt_x
Номер слайду 10
ГРА “ Скажи наступне слово ” Мета: засвоєння та повторення назв днів тижнів, місяців, дат, числівників. Учитель називає день тижня, місяць, дату або числівник. Учні по черзі швидко називають наступний день, місяць, дату або числівник. За кожне правильне слово учень дістає очко. Цю гру можна проводити на командну чи особисту першість.
Номер слайду 11
Гра “ лексичне лото “Bingo”ppt_xr
Номер слайду 12
Гра “ веселе коло ”Мета: повторення назв кольорів. Учні сідають чи стають у коло. Один з них кидає кому-небудь м’яч або м’яку іграшку і називає колір. Учень, який спіймав м’яч, називає словосполучення: колір + предмет (gelbe Sonne, grünes Baum) і кидає м’яч іншому учневі, називаючи інший колір, і т. д. Учень, який не може назвати словосполучення, вибуває з гри.style.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 13
Гра “ п’ять слів ” Мета: закріплення лексики з певної теми. Учитель ділить клас на дві команди. Один учень з першої команди рахує до п’яти (спочатку можна спробувати до десяти), а представник другої команди повинен за цей час назвати п’ять слів з певної теми, зазначеної вчителем заздалегідь. Учасник, що не справився із завданням, вибуває з гри. Вчитель може змі-нювати тему протягом гри.
Номер слайду 14
Гра “ раз – два ”МЕТА:хором:учень: хором: учень:закріплення та активізація лексики з певної теми. Приклад гри: EINS ZWEIder Opadie Mutter EINS ZWEIDie Mutterder Vater
Номер слайду 15
Гра “ підбери антонім ” Мета: розширення словникового запасу учнів. Перед початком гри вчитель пояснює учням, що антоніми – це протилежні за значенням слова. Гру можна проводити з м’ячем. Учитель кидає учневі м’яч, називаючи певне слово, а учень має повернути м’яч, підібравши до нього антонім. Таку ж гру можна проводити на підбір синонімів або рим.
Номер слайду 16
Гра “ решето ”Die Eltern. Die Oma. Die Geschwister. Der Vater. Das Kind. Der Sohn
Номер слайду 17
Гра “ снігова куля ”Im Deutschunterricht spreche ich Deutsch. Im Deutschunterricht spreche ich Deutsch, schreibe und spiele. Im Deutschunterricht spreche ich Deutsch und schreibe.r
Номер слайду 18
Гра “ салат з літер ”r
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Гра “ доміно ”
Номер слайду 21
Кросворд
Номер слайду 22
за вмілого використання,гра стає незмінним помічником педагога!style.colorfillcolorfill.type