Презентація "Літній мовний табір «Sommertag» 2017 "

Про матеріал

У роботі подано звіт роботи літнього німецькомовного табору "Sommertag", показано мету, основні цілі та завдання, а також основні принципи роботи табору.


Мета роботи:

розвиток інтересу до вивчення іноземних мов та подолання мовного бар'єру.

Розвиток творчих здібностей учнів і розширення їхнього загального кругозору .

Цілі та завдання:

Показати дітям інший стиль викладання, де акцент ставиться на практичній роботі та знаннях, які можна застосувати в реальному житті.

Основні принципи роботи:

vпринцип зв'язку навчання з життям;

vпринцип комунікативної активності учнів;

vпринцип зв'язку позакласної роботи з уроками іноземної мови.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Мета роботи: розвиток інтересу до вивчення іноземних мов та подолання мовного бар’єру. Активізація вживання лексики, вивченої на уроках та збагачення словникового запасу учнів. Розвиток творчих здібностей учнів і розширення їхнього загального кругозору .

Номер слайду 3

Показати дітям інший стиль викладання, де акцент ставиться на практичній роботі та знаннях, які можна застосувати в реальному житті. Основні принципи роботи: принцип зв’язку навчання з життям; принцип комунікативної активності учнів; принцип зв'язку позакласної роботи з уроками іноземної мови.

Номер слайду 4

У роботі літнього мовного табору використано різнопланові матеріали: аудіо - та відеоматеріали, карти, картки для гри в лото, сюжетні та предметні малюнки, постери, презентації. Учні переглянули з інтересом відеофільми “Berlin”, “Schule”, які рекомендував Goethe – Institut, здійснили online-подорожі до Німеччини та Австрії та переглянули презентації по різних темах. У літньому мовному таборі вивчалися такі теми: «Я,моя сім’я і мої друзі» , «Німеччина», «Мій вільний час і хобі», «Шкільне життя», „Природа“, «Моє село», «Їжа» та «Навколишнє середовище».

Номер слайду 5

Під час роботи у літньому мовному таборі активізувався вивчений лексичний та граматичний матеріал у ситуаціях, наближених до природних умов спілкування. Учні вивчили вірші, німецькі пісні, співали в караоке, вчилися інсценувати діалоги та казки. Учні старшої вікової групи навчилися рецептам відомих німецьких страв. Діти навчилися складати власне портфоліо, родинне дерево. Школярі старшої вікової групи навчалися складати власне резюме і презентувати себе. Під час online-подорожі до Німеччини діти ознайомилися з визначними місцями країни.

Номер слайду 6

З учнями було проведено рольову гру «Корисні поради для подорожуючих». Під час вивчення теми «Вільний час і хобі» діти показали свої таланти, використовуючи при цьому власні малюнки, фотографії, різні колекції, переклади віршів та уривків творів. Організація літнього мовного табору привернула увагу до вивчення німецької мови. Результатом роботи у літньому мовному таборі є підвищення рівня володіння іноземною мовою та загальноосвітнього рівня. Учні зрозуміли, що навчатися можна цікаво, у грі, що вивчений матеріал можна використати у життєвих ситуаціях під час подорожей, спілкуванні, навчанні за кордоном.

Номер слайду 7

Вважаємо, що літні мовні табори актуальні в Україні. Варто вивчити та використати досвід роботи міжнародних мовних таборів.

Номер слайду 8

Педагогічне кредо вчителів німецької мови: «Через іноземну мову до пізнання світу»

Номер слайду 9

Напрям: «Природа рідного краю» Девіз: «Spielend lernen wir Deutsch»

Номер слайду 10

Відкриття табору

Номер слайду 11

День 1. Тема. Знайомство. Формування команд, вибір лідерів команд, назв та девізу. Lustiges Team

Номер слайду 12

Тема. День мандрівки Похід на гору Дарвайка. Конкурс на кращого знавця німецької пісні. йка.

Номер слайду 13

Тема. Історія рідного краю. Презентація «Моє село» та відвідування музейного комплексу «Старе село»

Номер слайду 14

Тема. День спорту. Екскурсія до готельно-оздоровчого комплексу «Жива вода»,ігри з м’ячем.

Номер слайду 15

День 5. ТЕМА. «Кіно та музика». Міні-концерт німецько пісні, перегляд мультфільмів.

Номер слайду 16

ДЕНЬ 6 ТЕМА. ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ Ми вивчаємо іноземні мови. Розробка проектно-тематичної роботи «Подорож до Європи»

Номер слайду 17

ДЕНЬ 7. Тема. Харчування. Похід до форелевого господарства. Активізація лексики «Їжа та напої» під час дегустації рибних страв.

Номер слайду 18

ДЕНЬ 8. Тема. Фантастична Німеччина. Ігри та театралізовані сценки.

Номер слайду 19

ДЕНЬ 9. Тема. Природа навколо нас. Поїздка на озеро «Синевир» та до реабілітаційного центру бурих ведмедів.

Номер слайду 20

Закриття табору.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Глеба Андрій
    Дякую. Матеріал дуже допоміг мені спланувати навчальну екскурсію німецькою мовою.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
10 березня 2018
Переглядів
4607
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку