Дидактичні картки до курсу « Я досліджую світ» 1 клас за темою « Раньоквітучі трав’янисті рослини ».

Про матеріал

Дидактичні картки до курсу « Я досліджую світ» 1 клас за темою « Раньоквітучі трав'янисті рослини » за підручником « Я досліджую світ 1 клас » І.А. Андрусенко, Н.В.Котелянець, О.В. Агєєва ( ст .64 – 67 ), картки надруковані на паперових носіях, представляють собою аркуші ( у кількості 7 примірників по 2 зображення на кожному) розрізані на фігури неправильної форми , які потрібно скласти у прямокутник і отримати зображення.

Перегляд файлу

Дидактичні картки до курсу « Я досліджую світ» 1 клас

Тема « Раньоквітучі трав’янисті рослини ».

Мета:  ознайомити  з рослинами-першоцвітами;  розпізнавати за їх істотними ознаками, розвивати спостережливість,формувати уміння робити висновки, розвивати вміння організовувати свою навчальну діяльність у взаємодії з іншими учасниками.

Обладнання: підручник « Я досліджую світ 1 клас » І.А. Андрусенко, Н.В.Котелянець, О.В. Агєєва ( ст .64 – 67 ), картки  надруковані  на паперових носіях,  представляють собою аркуші ( у кількості  7 примірників по 2 зображення на кожному) розрізані на фігури неправильної форми , які потрібно скласти у  прямокутник і отримати  зображення.

Галузі використання:  мовно - літературна,  природнича,  технологічна.

Очікувані результати:

  • наводять приклади рослин-першоцвітів ;
  • демонструють дбайливе ставлення до рослин першоцвітів;
  • пояснюють, чому не можна їх зривати і доносять необхідність збереження до інших;
  • порівнюють першоцвіти за зовнішніми ознаками;
  • описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками;
  • використовує інформацію отриману з інших джерел;
  • співвідносить  і порівнює отриману інформацію з зображенням;
  • складає зображення рослин із запропонованих елементів;
  • визначає ділянку появи першоцвітів;
  • співпрацюють у групах .

Види роботи:

  1. Індивідуальна або групова робота. Учні отримують один набір розрізаних елементів. За певний час вони повинні скласти зображення і назвати квітку, повідомити про наявність цієї рослини у нашій місцевості або повідомити що вони про неї знають .
  2. Завдання можна ускладнити шляхом роздачі двох наборів елементів. Завдання ставиться назвати рослини і визначити спільне або відмінне.
  3. Скласти розповідь на задану тему «Чому я не зірвав квітки?»,  « На проталині з’явився перший вісник весни», «Що я можу зробити, щоб сторінок Червоної книги стало менше».
  4. Колективна робота. Незакінчене речення. ( Першоцвіти розмножуються за допомогою …..  . Вони занесені до Червоної книги тому, що…. . Я розповім друзям про…. . Першоцвіти (які?) весняні, ……, ….., …… .).
  5. Колективні робота.  Розмісти рослини за місцем проростання. Вчитель на дошці розміщує чотири рекреації що позначають ліс,  луку, квітник біля дому,  берег річки або ставка. Учні пропонують розмістити картку з рослиною на ту ділянку,  де вона може рости.
  6. Індивідуальна робота.  Склади звукову модель слова до ілюстрації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

Похожее изображение

 

Похожее изображение

Похожее изображение

 

Похожее изображение

Похожее изображение

 

Похожее изображение

Похожее изображение

 

Похожее изображение

Похожее изображение

 

Похожее изображение

Похожее изображение

 

Похожее изображение

Картинки по запросу рисунок хохлатки

  

 

 

 

docx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку