Дидактичні картки до курсу « Я досліджую світ» 1 клас
Тема « Раньоквітучі трав’янисті рослини ».
Мета: ознайомити з рослинами-першоцвітами; розпізнавати за їх істотними ознаками, розвивати спостережливість,формувати уміння робити висновки, розвивати вміння організовувати свою навчальну діяльність у взаємодії з іншими учасниками.
Обладнання: підручник « Я досліджую світ 1 клас » І.А. Андрусенко, Н.В.Котелянець, О.В. Агєєва ( ст .64 – 67 ), картки надруковані на паперових носіях, представляють собою аркуші ( у кількості 7 примірників по 2 зображення на кожному) розрізані на фігури неправильної форми , які потрібно скласти у прямокутник і отримати зображення.
Галузі використання: мовно - літературна, природнича, технологічна.
Очікувані результати:
-
наводять приклади рослин-першоцвітів ;
-
демонструють дбайливе ставлення до рослин першоцвітів;
-
пояснюють, чому не можна їх зривати і доносять необхідність збереження до інших;
-
порівнюють першоцвіти за зовнішніми ознаками;
-
описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками;
-
використовує інформацію отриману з інших джерел;
-
співвідносить і порівнює отриману інформацію з зображенням;
-
складає зображення рослин із запропонованих елементів;
-
визначає ділянку появи першоцвітів;
-
співпрацюють у групах .
Види роботи:
-
Індивідуальна або групова робота. Учні отримують один набір розрізаних елементів. За певний час вони повинні скласти зображення і назвати квітку, повідомити про наявність цієї рослини у нашій місцевості або повідомити що вони про неї знають .
-
Завдання можна ускладнити шляхом роздачі двох наборів елементів. Завдання ставиться назвати рослини і визначити спільне або відмінне.
-
Скласти розповідь на задану тему «Чому я не зірвав квітки?», « На проталині з’явився перший вісник весни», «Що я можу зробити, щоб сторінок Червоної книги стало менше».
-
Колективна робота. Незакінчене речення. ( Першоцвіти розмножуються за допомогою ….. . Вони занесені до Червоної книги тому, що…. . Я розповім друзям про…. . Першоцвіти (які?) весняні, ……, ….., …… .).
-
Колективні робота. Розмісти рослини за місцем проростання. Вчитель на дошці розміщує чотири рекреації що позначають ліс, луку, квітник біля дому, берег річки або ставка. Учні пропонують розмістити картку з рослиною на ту ділянку, де вона може рости.
-
Індивідуальна робота. Склади звукову модель слова до ілюстрації.