Дидактичні матеріали до теми «Сталий розвиток та раціональне природокористування»
5 КРОКІВ ПРОТИДІЇ ЗМІНИ КЛІМАТУ
Крок 1. Дізнатися про екологічну проблему – зміну клімату.
г |
п |
о |
т |
е |
п |
л |
і |
н |
н |
я |
а |
а |
т |
м |
о |
с |
ф |
е |
р |
а |
р |
з |
р |
і |
к |
п |
л |
а |
н |
е |
т |
а |
и |
р |
з |
р |
о |
с |
т |
а |
н |
н |
я |
т |
е |
м |
п |
е |
р |
а |
т |
у |
р |
а |
к |
л |
і |
м |
а |
т |
з |
м |
і |
н |
а |
п |
о |
г |
о |
д |
а |
к |
р |
и |
з |
а |
с |
в |
і |
т |
т |
а |
н |
е |
н |
н |
я |
в |
у |
г |
л |
е |
ц |
ь |
п |
а |
р |
а |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Крок 2. Визначити причини зміни клімату.
Крок 3. Дослідити явище парникового ефекту.
Провести дослід використовуючи 2 термометри для вимірювання температури, прозорий пакет із зіп-застібкою та настільну лампу як джерело тепла.
Інструкція для проведення досліду:
Крок 4. Перелічити наслідки зміни клімату.
Опрацювати і пояснити ментальну карту.
Крок 5. Розробити план дій щодо запобігання кліматичних змін.
1. Вибрати з переліку лише дії, виконання яких щоденно допоможе запобігти змінам клімату на нашій планеті:
2. Вибрати зі списку і підписати екологічні дії протидії змінам клімату, які зображені на малюнках:
Рефлексія. Яка стихія зараз, у цю хвилину найкраще передає ваш настрій, емоції?
1