Дидактичний матеріал " Місце звуків у словах"

Про матеріал
Пропоную посилання на мої інтерактивні дидактичні вправи, які дозволяють вправляти учнів у визначенні місця приголосних ( м'яких та твердих) звуків у слові. Щоб правильно виконати вправу треба до обраної в верхній панелі схеми підібрати відповідні малюнки. Або навпаки: до обраного слова підібрати схему. Для цього спершу треба чітко вимовити слово, визначити, твердий чи м'який приголосний, де знаходиться - на початку, в середині чи в кінці слова.
Перегляд файлу

Місце звуків у слові

Щоб правильно виконати вправу треба до обраної в верхній панелі схеми підібрати відповідні малюнки. Або навпаки: до обраного слова підібрати схему. Для цього спершу треба чітко вимовити слово, визначити, твердий чи м'який приголосний, де знаходиться - на початку, в середині чи в кінці слова.

Наприклад, схемі(твердий приголосний в кінці слова) відповідають слова "календар", "комар", "снігур","вайбер", "ліхтар".

 Правильно обрані малюнки  зникають.

Так само підбираємо малюнки до інших схем.

 

Місце звуків [р] [р'] в словах

Посилання на інтерактивну вправу  https://learningapps.org/watch?v=pb633s3it18

Місце звуків  [ л ],  [ л'] в словах

Посилання на інтерактивну вправу  https://learningapps.org/watch?v=p1iwu63en18

Місце звуків [к], [к'] в словах

 

Посилання на інтерактивну вправу https://learningapps.org/watch?v=prr4kz8et18

 

docx
Додано
10 березня 2019
Переглядів
998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку