Складові ПК
Кросворд
|
|
|
|
|
Ключове слово
Я не нишпорю в коморах, Не ховаюся по норах. Нишпорю я по столу трішки, Бо комп’ютерна я … |
В таблиці знайти слова, що заховалися. Читати можна
в будь-якому напрямку, крім діагонального
р |
м |
к |
к |
в |
і |
м |
о |
н |
е |
о |
о |
о |
л |
р |
у |
р |
і |
т |
д |
м |
і |
о |
н |
с |
е |
т |
н |
е |
п |
н |
т |
к |
и |
н |
о |
и |
м |
ю |
к |
е |
с |
к |
а |
р |
р |
к |
т |
л |
р |
н |
е |
т |
а |
п |
с |
е |
а |
а |
т |
а |
м |
к |
д |
и |
р |
в |
і |
у |
р |
и |
ш |
М _ _ _ _ _ _
К _ _ _ _ _ _ _ _ _
С _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
М _ _ _
П _ _ _ _ _ _
С _ _ _ _ _
2. Запиши призначення основних пристроїв комп'ютера:
1. Системний блок_______________________________________
2. Монітор _____________________________________________
3. Клавіатура ___________________________________________ 4. Миша________________________________________________
5. Принтер _____________________________________________
________________________________
_____________________________
______________________________
______________________________
_______________________________
______________________________
4. Які пристрої зображені на малюнках?
1. ..................................................
2. ..................................................
3. ..................................................
4. …………………………………………………
На столі ось кілька букв.
Хтось їх рукою — бух!
Всі розсипав — ай, ай, ай!
Ти ж хутенько позбирай. Коли правильно розставиш, слова швидко прочитаєш.
Перестав букви так, щоб отримати слова, пов’язані з комп’ютером:
А К І Ф М Т А И Р О Н ________________________________
А И М Ш____________________________________________
Р О М І О Н Т________________________________________ А А А У І Р Т К В Л___________________________________ Т Ь А М’ П Я_________________________________________
Р Ц Р С П О Е О ____________________________________________
7. Відгадай, про що йдеться у вірші і впиши відповідь
Ти хочеш символи ввести Чи скласти літери красиво? Візьми ___________________ ти, Без неї все це неможливо.
|
Він на екран виводить фільми, Тексти, ігри та мультфільми. Ось, вмикай – і враз почнеться! _____________ це зоветься. |
Робота учнів в групах по 3-4 чоловіка.
Учням пропонуються набори із зображеннями зовнішніх пристроїв комп’ютера. Школярі самостійно обирають конфігурацію свого комп’ютера і пояснюють з які пристрої входять до складу їх ПК.
Приклад набору зображень:
Зовнішні пристрої |
||
1. монітор (дисплей) – |
|
|
2. клавіатура – |
|
|
3. системний блок - |
|
|
4. принтер – |
|
|
5. сканер – |
|
|
маніпуля- тори |
6. мишка |
|
7. джойстик |
|
|
8. трекбол |
|
|
9. колонки - |
|
|
10. модем - |
|
Ти любиш футбол? Давай пограємо. У футбольному м’ячі переплутались половинки п’яти пристроїв комп’ютера.
Визнач ці слова.
1. (Сканер) 2. (Дисковод) 3. (Принтер)
4. (Дисплей) 5. (Процесор)
12. Додай по рисочці до кожного фрагмента літери і прочитай слово
МОНІ |
НИКИ |
ПРИН |
НЕР |
НАВУШ |
КА |
СКА |
ТЕР |
МИШ |
ТОР |
МО |
ДЕМ |
14.
Викресли «зайвий» предмет:
✓ сканер, клавіатура, монітор;
✓ принтер, сканер, монітор; ✓ мишка, сканер, колонки;
✓ монітор, принтер, мишка.
18. Уважно розглянь пристрої апаратного забезпечення комп’ютера. Назви групу пристроїв.
19. Встановіть відповідність між зображенням пристрою та його назвою. Напишіть назву кожної множини пристроїв.
20. З’єднай стрілочками пристрої з їх назвами.
‘
|
|
Впиши в клітинки поряд з кожним пристроєм умовні позначки тих повідомлень, які цей пристрій може опрацьовувати: текстові (Т), графічні (Г), числові(Ч).
25. Знайди у кожному рядку „заховані слова”. Усі зайві літери зітри, залишивши тільки знайдені слова, або зафарбуй відшукані слова червоним кольором.
Варіант 1
ЯФОУФСНКОМП’ЮТЕР
ОКГЪМЩЮСАЭЕМОНІ
ТОРЛОИМИШКАРПРИНТЕРАКГД
КУРСОРАКМНПРСКЛАВІАТУРАВВ
КДИСКЯИУФЛЕШКАЧУЪЩПА
М’ЯТЬЯЭЦКСКАНЕРЛКЮГБПР
ОЦЕСОРПТКЛАВІШАТАОУІНТ ЕРНЕТОМОДЕМХПСД
26. Пристрої введення даних можна розділити за типом даних:
Пристрої виведення, також можна поділити за типом даних, з якими вони працюють. Так, можна виділити пристрої виведення
27. Познач, які дії можна виконувати за допомогою комп’ютера.
m Читати. m Чистити зуби .
m Рахувати. m Придбати подарунок. m Листуватися. m Грати в ігри.
m Годувати пташок. m Слухати спів пташок.
m Слухати музику. m Прасувати білизну.
28. Познач уроки, на яких ти можеш використовувати комп’ютер
¥ математика; ¥ українська мова;
¥ образотворче мистецтво; ¥ основи здоров’я;
¥ музика; ¥ трудове навчання;
¥ інформатика; ¥ фізична культура
29. Поміркуй, де використовується комп’ютер. З якою метою.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Домалюй свій малюнок |
Дітям роздаються картки лото в довільному порядку і вони складають його
1. На столі розміщений …
За допомогою нього можна …
2. Це – головний пристрій комп’ютера. Він називається …
3. Цей пристрій називається …
Він призначений для того, щоб …
4. А цей пристрій називається …
За допомогою неї можна …
5. Цей пристрій зветься …
За допомогою нього можна …
Якщо ви хочете послухати музику, то вам необхідні звукові …
6. Цей пристрій називається …
Він необхідний для того, щоб …
Давно це було. У старовинному замку жила-була принцеса. Зачарувала її фея Розуму, надавши здібність запам’ятовувати все, про що вона дізнавалася. Прочитала дівчина цілу бібліотеку книжок і все про все запам’ятала. От і назвали її принцеса Пам’ять. Поруч з нею жив невеличкий на зріст, але великий розумник – професор Процесор. Він керував життям усього замку, хоч і дуже любив поспати. Спить і хропе, дрімає і думає відкривши ліве око. Думає, як виконати бажання всіх, хто звертається за допомогою. Комусь треба швидко порахувати, а комусь помалювати, скласти вірша або написати музику. Всім він стає у нагоді, бо він і справді головніший і розумніший за всіх, без нього аж ніяк не обійтися. Але у професора був один недолік. Він часто щось переплутував або забував і тому постійно звертався до принцеси Пам’яті за допомогою. Вони були нерозлучні. Таємничих принцесу та професора ніхто і ніколи не бачить, але завжди до них звертаються і отримують допомогу. Зараз востаннє махну чарівною паличкою – і замок стане блоком. А дзеркало – монітором. Чари розвіються, але в кожному комп’ютері так і залишаться жити своя принцеса Пам’ять та розумник Процесор. Прислухайся до свого комп’ютера і ти почуєш, як він хропе, хропе і думає.