Єдиний урок "Добротворення - наша мета"

Про матеріал

Розробка цікавого виховного уроку на допомогу вчителю - класному керівнику. Здружує та гуртовує учнів.На уроці використовуються різноманітні форми роботу. Найкаще, дітей обєднати у групи.

Перегляд файлу

Сценарій Першого уроку для учнів 5-Б класу у 2018-2019 навчальному році

на тему: «Добротворення – наша мета»

Мета: продовжувати знайомити учнів із людськими чеснотами; ознайомити учнів із сучасними добротворцями; довести до свідомості дітей, що добро й милосердя чиняться безкорисливо; викликати у дітей бажання творити добро, бути милосердними й уникати злих вчинків.

Хід уроку:

«Доброта – це те, що може почути

глухий і побачити сліпий».

Марк Твен

Вчитель: Вітаю вас, діти, з початком нового навчального року! Школа радісно зустріла вас затишними класами, новими підручниками і готова турбуватися про вас, відкрити секрети наук, збагатити міцними знаннями, які необхідні в житті кожної людини.

Для початку я хочу узнати про вас трішечки більше, тому пропоную наступне.

Вправа «Ромашка». На столі для кожного учня лежить «ромашка». В середині діти пишуть своє ім’я, а на ромашці – свої якості. Потім сусід поруч представляє свого товариша, зачитуючи, які якості притаманні йому.

Сьогодні, на нашій першій зустрічі в цьому навчальному році, ми будемо говорити про дуже важливу та значущу річ в нашому житті. Уважно прочитайте епіграф до уроку (що написано на дошці). Подумайте: а що таке добро для вас? (Мозковий штурм).

Отже, Добро — категорія етики, якою позитивно оцінюють певну поведінку, явища чи події. Очевидно, що добро є повязаним з волею людини і залежить від якості волі людини. Така інтерпретація представляє зовнішнє добро непостійним і мінливим в залежності від того чи іншого хотіння людини. Наша з вами задача, навчитися творити добрі справи.

Добрих справ ніколи не буває забагато. Але навіть найменші з них інколи коштують більше, аніж усі багатства світу! Дізнаючись про такі вчинки, починаєш вірити в те, що в людях є ще терпимість і любов.

Сьогодні у соціальних мережах та інших ЗМІ, можна знайти безліч історій про людей, які роблять добрі справи, та не потребують нічого натомість. Давайте послухаємо декілька з них (на столі учнів лежать історії з добрими справами та малюнками, діти по черзі читають їх).

Учень: Новий будинок собаки з притулку.

Костянтин Хабенський (російський актор) узяв з притулку самого звичайного, безпородного собаку, який багато чого побачив на своєму короткому віці. Пес був брудним, слабким і хворим. Але актор його відмив, вилікував і вони стали справжніми друзями. Ночами Костянтин тепер спеціально залишає ввімкненим світло, бо пес боїться темряви.

Новый дом пса из приюта. добро, люди, поступок 

 

 

 

 

 

Учень: Подяка за порятунок.

Благодарность за спасение. добро, люди, поступокБагато років тому пожежний на ім'я Майк Хьюз врятував життя                  9-місячній дитині, витягши її з ліжечка і винісши з палаючого будинку. У 2015 році Даніель Девісон, та сама дівчинка, запросила свого рятівника на випускний вечір і вимовила дуже зворушливу і щиру промову: «Присутність Майка на цій церемонії дуже важлива для мене. Я постійно плачу від щастя, коли думаю, що все могло бути зовсім інакше. Мене б не було тут, якби не ти».

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень: Допомогти, замість того, щоб насміхатися.

Одного разу Джош Сайганік, проходячи повз старого будинку, в якому живе літня людина, почув як двоє підлітків потішаються над тим, як жахливо виглядає цей будинок. Джош написав про це у себе в Facebook і закликав волонтерів допомогти старому пофарбувати будинок. На його прохання відгукнулися майже 100 людей. Спільними зусиллями вони допомогли зробити косметичний ремонт цього будинку.

Помочь, вместо того, чтобы насмехаться. добро, люди, поступок 

 

 

 

 

 

 

Учень: Зробити останні дні життя щасливішим.

Сделать последние дни жизни счастливее. добро, люди, Ð¿Ð¾ÑÑ‚ÑƒÐ¿Ð¾ÐºНіколь Елліот з Колумбуса побачила оголошення про те, що невиліковно хворому псу Честеру потрібен господар, щоб подбати про нього в його останні дні, і не змогла пройти повз. Вона вирішила взяти дворнягу собі, щоб хоча б перед смертю оточити його теплом і турботою. Часу даремно вони не втрачали: Честер вже встиг покататися на машині з відкритими вікнами, наїстися смачних хот-догів і навіть розслабитися в спа-ванні.

 

 

 

 

 

 

 

Учень: Один за всіх і всі за одного.

Через хворобу хлопець не зміг піти на випускний і дуже переживав з цього приводу. Але випускний сам прийшов до нього. Усі однокласники прийшли до хворого хлопця додому замість святкування, щоб підтримати його.

Один за всех и все за одного. добро, люди, поступок 

 

 

 

 

 

 

 

Учень: Порятунок оленяти.

У Народній Республіці Бангладеш, неподалік від округу Поїхали, під час повені хлопчик на ім'я Білал побачив потопаюче оленя, яке відстало від своєї сім'ї і вже не могло самостійно вибратися з води. Ризикуючи власним життям Білал пірнув у глибоку воду і врятував тварину.

Спасение оленёнка. добро, люди, поступок 

 

 

 

 

 

 

 

 

Творче завдання «Добрі вчинки»

З’ясуйте, які вчинки із наведених можна назвати добрими, а які – ні.

  1. Ви заблукали у лісі, та поділилися останньою їжею із другом, замість того щоб з’їсти одному.
  2. Оленка довго збирала гроші на новий велосипед, але проходячи повз притулок для тварин пожертвувала частину своїх грошей на лікування тварин.
  3. Олег побачив кота та підманивши його їжею прив’язав до хвоста тварини стару консервну банку.
  4. Дівчинка Марина не зрозуміла останню тему з математики, однокласники почали з неї кепкувати та обзивати.
  5. Вова захворів та декілька днів не приходив до школи. Йому було дуже сумно, адже наближався кінець семестру та новорічні свята. Одного дня до хлопця завітали декілька його однокласників та принесли йому багато листів від інших однокласників з побажаннями скорішого одужання.

Вчитель: Отже, як бачите добрі вчинки творять люди усіх віків та національностей, досить лише захотіти. Дослідження показують, що доброта – один з ключів до щастя, а також найважливіший фактор для міцного шлюбу і дружби. Коли ми думаємо про добру людину, то нам в голову приходить образ милої літньої жінки з золотим серцем. Але ж добрі вчинки здійснюють не лише бабусі. Напевно ви вже робили добро людям, яких ви любите, навіть не замислюючись про це.

Я впевнена, що ви дуже добрі діти,  недаремно кажуть, що добро живе в душі людини. І саме тому душа безсмертна. зараз на відбитках ніжок ви напишете добрі справи, які зробили комусь. Утворимо стежку доброти…

Вправа «Стежка доброти» (діти пишуть добрі вчинки на відбитках ніжок)

Вчитель: кожному з нас хочеться, щоб нас оточувало лише добро та добрі вчинки. Вірте, що так і буде, та не забувайте, що багато чого залежить саме від вас, тож творіть добрі вчинки, примножуйте їх, та отримаєте свою частинку щастя. А зараз прошу вас згадати, хто з класу вам зробив добру справу…

Вправа «Сплети павутинку» 
Діти стають в коло.
- А зараз пригадайте,хто з нашого класу і яке добро вам зробив. Ви будете передавати клубочок з нитками тому,хто зробив вам добро,тримаючи нитку в руках,тим самим плести павутинку доброти.

 «Магічна паличка» 
-У народі кажуть: «Добро творить дива». Візьміть паличку і уявіть ,що вона магічна,і відтепер всі,хто візьме її в руки,перетворюються на чарівника. Включіть свою фантазію,уявіть,що кожен з вас став добрим чарівником. Щоб ви зробили ,ставши чарівником? Почніть так:
- Якби я став чарівником,я б зробив би …

Гра «Так. Ні».

- Діти, сьогодні ви дізналися, що означає бути добрим і милосердним. Пропоную вам пограти в гру «Так. Ні». Якщо те, що я буду казати, добра людина повинна робити – ви плещете в долоні, якщо ні – топаєте ніжками:

* Захищати слабкого

*Насміхатися з чужого горя

* Допомагати батькам

* Хвалитися, якщо зробив добру справу

* Робити добрі справи і не хизуватися

* Берегти природу

* Ображати тварин

* Допомагати друзям

 

- Молодці. Ви всі сьогодні гарно працювали і впоралися із всіма завданнями. Тому сміливо можете себе похвалити, сказавши «Я хороший».

Вчитель: Любі мої учні! Запам’ятайте такі слова: «Людина живе лише один раз, і так хочеться залишити добрий слід на згадку про себе; і щоб не сталося в житті кожного з вас, завжди пам’ятайте, що ви живете на пла­неті Земля і носите ім’я Людина. А людина почи­нається з добра. І творити добро — значить бути щасливим».

  Сказав мудрець:

- Живи, добро звершай

Та нагород за це не вимагай!

Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізняє від мавпи і від звіра.

Хай оживає істина стара.

Людина починається з добра!

docx
Додано
13 вересня 2018
Переглядів
1149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку