на засіданні методичної комісії викладачів гуманітарного циклу протокол № _____від_______________ Голова МК _________Людмила МАШТЕГА |
Затверджую Заступник директора з НР __________Ірина ГАНУСОВСЬКА _____________________ |
Завдання для директорської контрольні роботи
із предмета «ІНОЗЕМНА МОВА (АНГЛІЙСЬКА)»
Розробила: РУДЕНКО Юлія, викладачка англійської мови ВПУ №25 м. Києва
Київ
ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ДИРЕКТОРСЬКОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
1. Оформлення роботи..................................
ЗАВДАННЯ.......................................4
Text for listening……………………………………..……………………4
Choose the correct answers to complete the following short passage.5
Choose the appropriate options to complete the sentences........6
Choose the appropriate options to complete the sentences........7
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ.............................8
1. Контроль аудіювання ................................8
2. Контроль письма...................................9
ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ ДИРЕКТОРСЬКОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Директорську контрольну роботу з англійської мови укладено відповідно до навчальної програми з англійської мови з урахуванням програми ЗНО. У контрольній роботі подано такі формати тестових завдань: завдання з аудіювання, завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання на встановлення відповідності; завдання за текстом.
Завдання мають різний рівень складності і передбачають розпізнавання мовних явищ, їх кваліфікацію, з’ясування диференційованих ознак, виявлення порушення мовних норм.
Підпис роботи починається на сьомому рядку титульної сторінки:
Директорська контрольна робота
з англійської мови
учня (учениці) 102 групи
ВПУ № 25 м. Києва
(прізвище, ім’я у формі родового відмінка)
На другій сторінці на перших трьох рядках записують дату проведення роботи, вид роботи та номер завдання, наприклад:
Перше жовтня
3. Choose the appropriate options to complete the sentences.
ЗАВДАННЯ
для вивчення рівня загальноосвітньої підготовки учнів новоприбулого контингенту з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
The Statue of Liberty
copper — мідяний, мідь harbour — гавань pedestal — n ’єдестал torch — смолоскип tablet — дощечка (з написом) shackle — кайдани, окови elevator — ліфт
The Statue of Liberty is the large copper statue that stands on Liberty Island in New York Harbour. Its proper name is «Liberty Enlightening the World». This statue is the largest ever made. The statue represents a proud woman, dressed in a loose robe that falls in graceful folds to the top of the pedestal on which the statue stands. The right arm holds a great torch raised high in the air. The left arm grasps a tablet bearing the date of the Declaration of Independence. A crown with huge spikes, like sun rays, rests on the head. At the feet is a broken shackle, which people seldom notice, symbolizing the overthrow of tyranny. The statue weighs 450,000 pounds. The torch gleams at night as a symbol of liberty shedding light upon the world.
An elevator carries visitors up the pedestal to the foot of the statue. At this point, an observation balcony affords a magnificent view of the harbour and the city. Visitors may climb a narrow spiral staircase from the pedestal as high as the crown on the statue's head. A ladder inside the arm leads to the torch but it is not for public use because it's too narrow.
Frederic Auguste Bartholdi designed this statue and chose its site. Bartholdi also spent a great deal of time and energy raising funds in France and the United States to bring the plan to completion.
France presented the monument to the United States on July 4,1884 as a symbol of friendship and of the liberty that citizens enjoy under a free form of government. The statue was shipped to the United States in 1885 and became a national monument.
I. Say if the sentence is true or false:
1. The Statue of Liberty is made of copper.
2. It is situated in Washington.
3. This statue is the largest statue in the world.
4. It was designed by the people of France.
5. It was presented to the USA by France as a symbol of friendship between two countries.
6. The statue represents a man holding a torch in his right hand as a symbol of liberty.
7. The monument is devoted to the Declaration of Independence.
8. Inside the right arm there is a staircase.
9. You can enjoy the view of the whole city from the observation balcony at the foot of the statue.
10. The statue was transported to the USA by special cars.
2. Choose the correct answers to complete the following short passage.
My Family
My name is Alen. I (1) ---- sixteen years old. I don’t (2) ---- a large family. I live with my parents and (3) ---- brother. I also have a puppy dog. (4) ---- name is King. My mom is a teacher. She (5) ---- at a high school. She teaches Spanish. My dad is an engineer. He works for a big company. He can drive or (6) ---- his bike to work. I have a brother. (7) ---- name is Ryan. He is ten years old. He (8) ---- to elementary school. He (9) ---- basketball and tennis. (10) ---- love my family!
1. isare am do
2. have work has live
3. her my I he
4. It's It His He
5. work works go is
6. jump read run ride
7. her they his he
8. lives speaks buys goes
9. works drinks eats plays
10. me my I your
3. Choose the appropriate options to complete the sentences.
1. ---- is a place where you buy medicine.
a bookstore
a restaurant
a dance club
a drugstore
2. ---- is an insect which makes honey.
a bee
a spider
a crocodile
a fly
3. ---- are something which is used for cutting paper.
litter
scissors
stocks
sharpener
4. ---- is a place where you borrow books.
a laundromat
a theatre
a library
a gym
5. Which word means nearly the same as "scream"?
find
stop
sell
shout
6. Which word means nearly the same as "happy"?
conditions
disgusted
content
ambitious
7. A soldier is a man who ----.
catches thieves
paints pictures
helps the police
fights in a war
8. Which is countable?
fox
bread
wood
flour
9. Which verb's past and present forms are the same?
play
cry
cut
write
10. Your aunt is your ----.
father's brother
father's grandson
father's sister
mother's brother
4. Choose the appropriate options to complete the sentences.
1. He ---- very tired, he is falling asleep.
areis in am
2. I am going to ---- a shower.
makewash take do
3. I can't believe you went to school ---with your feet
On foot
by feet
with walking
4. He is not a doctor, ----?
does he him
he is
is he
5. What ---- those people doing?
is
all
are
some
6. I am very ----, I can eat a cow.
thirsty
hungry
tired
cold
7. United States is a beautiful ----.
city
town
continent
country
8. I think Josh is a little bit ---- than you.
more tall
taller
tallest
most taller
9. He ---- got a nice house.
have
has
is
-
10. The ---- is very bad today, it is raining cats and dogs.
whether
air
weather
temp
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Диктант |
Творча робота |
Оцінювання - максимум 11 балів. |
Оцінка за зміст складає половину загальної оцінки. |
11 балів-всі правильні відповіді |
За граматичну помилку знімається 0.5 балу. |
10 балів - 1 помилка |
За лексичну помилку знімається 0.25 балу. |
9 балів - 2 помилки |
За орфографічну помилку знімається 0.1 балу. |
8 балів - 3 помилки |
Тестування |
7 балів - 4 помилки |
12 балів -100 % |
6 балів - 5 помилок |
11 балів - 92-99 % |
5 балів - 6 помилок |
10 балів - 84-91 % |
4 бали - 7 помилок |
9 балів - 76-83 % |
3 бали - 8 помилок |
8 балів - 68 -75 % |
2 бали - 9 помилок |
7 балів - 60-67 % |
1 бал - 10 і більше помилок |
6 балів - 50-59 % |
Контроль аудіювання та читання |
5 балів - 42-51 % |
12 балів -100 % |
4 бали - 36-43 % |
11 балів - 92-99 % |
3 бали - 28-35 % |
10 балів - 84-91 % |
2 бали - 20-27 % |
9 балів - 76-83 % |
1 бал - 0-19 % |
8 балів - 68 -75 % |
|
7 балів - 60-67 % |
|
6 балів - 50-59 % |
|
5 балів - 42-51 % |
|
4 бали - 36-43 % |
|
3 бали - 28-35 % |
|
2 бали - 20-27 % |
|
1 бал - 0-19 % |
|
Контроль письма
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
Грамотність |
|
Припустима кількість орфографічних помилок |
Припустима кількість лексичних, граматичних та стилістичних помилок |
|||
Початковий |
1 |
Учень/учениця уміє писати вивчені слова. допускаючи при цьому велику кількість орфографічних помилок. |
8 |
9 |
2 |
Учень/учениця уміє писати вивчені словосполучення. |
6 |
9 |
|
3 |
Учень/учениця уміє писати прості непоширені речення відповідно до комунікативної задачі проте зміст повідомлення недостатній за обсягом для розкриття теми та інформативно насичений. |
6 |
8 |
|
Середній |
4 |
Учень/учениця уміє написати листівку за зразком, проте використовує обмежений запас лексики та граматичних структур, допускаючи помилки, які утруднюють розуміння тексту. |
6 |
6 |
5 |
Учень/учениця уміє написати коротке повідомлення за зразком у межах вивченої теми, використовуючи обмежений набір засобів логічного зв’язку при цьому відсутні з'єднувальні кліше, недостатня різноманітність вжитих структур, моделей тощо |
4-5 |
5 |
|
6 |
Учень/учениця уміє написати коротке повідомлення/ листа за зразком у відповідності до поставленого комунікативного завдання, при цьому вжито недостатню кількість з'єднувальних кліше та посередня різноманітність вжитих структур, моделей |
4-5 |
5 |
Достатній |
7 |
Учень/учениця уміє написати коротке повідомлення за вивченою темою за зразком у відповідності до заданої комунікативної ситуації, допускаючи при цьому ряд помилок при використанні вивчених граматичних структур. Допущені помилки не порушують сприйняття тексту у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітність структур, моделей тощо. |
4 |
4 |
8 |
Учень/учениця уміє без використання опори написати повідомлення за вивченою темою, зробити нотатки, допускаючи ряд помилок при використанні лексичних одиниць. Допущені помилки не порушують сприйняття тексту у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітність структур, моделей тощо. |
3 |
3 |
|
9 |
Учень/учениця уміє написати повідомлення на запропоновану тему, заповнити анкету, допускаючи ряд орфографічних помилок, які не утруднюють розуміння інформації, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітність структур, моделей тощо. |
3 |
2 |
|
Високий |
10 |
Учень/учениця уміє написати повідомлення, висловлюючи власне ставлення до проблеми, написати особистого листа, при цьому правильно використовуючи вивчені граматичні структури у відповідності до комунікативного завдання використовуючи достатню кількість ідіоматичних зворотів, з'єднувальних кліше, моделей тощо. |
2 |
1 |
11 |
Учень/учениця уміє написати повідомлення, правильно використовуючи лексичні одиниці в рамках тем, пов’язаних з повсякденним життям. надаються при наявності несуттєвих орфографічних, які не порушують акту комунікації (британський або американський варіанти орфографії, орфографічні помилки в географічних назвах тощо). |
1-2 |
- |
|
12 |
Учень/учениця уміє надати в письмовому вигляді інформацію у відповідності з комунікативним завданням, висловлюючи власне ставлення до проблеми, при цьому правильно використовуючи лексичні одиниці та граматичні структури. |
- |
- |
Вимоги та норми оцінювання обговорені на засіданні методичної комісії викладачів гуманітарного циклу,
протокол № ______ від ___ __________ 20 ___ року