Тема: « Чи можна бути винахідником в наш час?»
Гра « Природа – мудрий винахідник»
Мета: вчити спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки; ознайомити з можливими способами розвитку в собі вміння винахідника, навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Розвивати вміння уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Виховувати працелюбність і допитливість.
Обладнання: анаграма «Винахід», відеопрезентація на тему «Чи можна бути винахідником в наш час?», матеріали для гри (зображення винаходів і від кого вони прийшли до нас, клей) «Природа - мудрий винахідник»
Тип заходу: дискусія, гра.
ХІД ЗАХОДУ
І. Вступна частина
Вітання
- Треба разом привітатись:
- Добрий день, добрий день!
- Дружно й весело сказати:
- Добрий день, добрий день!
- Сюди-туди повернутись.
- Добрий день, добрий день!
- Один-одному всміхнутись.
- Добрий день, добрий день!
- Можна трішки пострибати.
- Добрий день, добрий день!
- І в долоні поплескати.
- Добрий день, добрий день!
- За парти тихо всі сідаймо
Роботу нашу починаймо!
ІІ. Основна частина
(Слайд 2)
Як ви розумієте значення слова «винахід» ? (Винахід — технічне рішення, що є новим, корисним у господарській діяльності і може бути практично застосоване.)
(Слайд 3)
(Слайд 4)
ІІІ. Дискусія «Чи можна бути винахідником у наш час?
- Всі речі, які нас оточують, якими ми користуємося , колись придумали і створили люди – винахідники.
Винахідники спочатку створюють малюнки та креслення, на яких можна побачити, як виглядатимуть їхні винаходи. А вже потім вигадують, як їх зробити. Так поступово зображення перетворюються на речі, якими ми користуємося.
( 5 слайд) (6 слайд) (7 слайд)
Запитання для обговорення:
- Як ви вважаєте, чи вже у світі винайдено?
- Які винаходи, на вашу думку , потрібні людям?
- Що хотіли б винайти ви?
3. Перегляд відеопрезентації «Дитячі винаходи» (8 слайд)
9. слайд «Фруктове морозиво»
10. слайд « Винахід пластиліну»
11 слайд « Ліки від гикавки»
12 слайд «Хутряні навушники»
4. Групове заняття
Ігрова вправа «Природа – мудрий винахідник»
Учні об’єднуються в групи. Кожна група отримує зображення різноманітних винаходів і в пустий квадрат наклеює малюнок із зображенням предмета від якого утворився винахід .
ІІІ. Заключна частина.
МАТЕРІАЛ ДЛЯ ГРИ «ПРИРОДА - МУДРИЙ ВИНАХІДНИК»
1 група
2 група
3 група
4 група
5 група