Захід з дотриманням 4 наскрізних змістових ліній: здоров'я і безпека, підприємливість і фінансова грамотність, екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність. Основна мета: формувати критичне мислення, особисту систему цінностей, відповідальне ставлення до здоров'я і безпеки життя, своїх вчинків, навчати економічній грамотності, виховувати екологічну культуру.
Ви завантажуєте архів з розробкою уроку Word + презентацію PowerPoint
Краматорська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів №10
Донецької обласної ради
Розробка виховного заходу у 7 класі
Диспут «Ризики і виклики
поведінки сучасної молоді»
Вихователь:
Фоменко Юлія Сергіївна
2020 рік
Мета: виховна – спонукати формуванню особистої системи цінностей, визначенню життєвої мети, усвідомлюванню цінності здоров’я і безпеки життя, виховувати відповідальність за свої вчинки, екологічну культуру;
навчальна – формувати критичне мислення, закріпити знання з математики (розрахувати витрати, проценти), сформувати в учнів уявлення про заощадження, продемонструвати негативні аспекти методів самовираження у підлітків, підвести дітей до висновку про існування кращих та ефективніших способів реалізувати свої потреби;
розвиваюча – сприяти вмінню зв’язано висловлювати думки, аналізувати, систематизувати та узагальнювати свої знання, прищеплювати навички роботи у групах та самостійно, розширяти власний світогляд, розвивати спостережливість, ініціативність, творчість, бережливе ставлення до навколишнього середовища та до оточуючих.
Наскрізні лінії: здоров’я і безпека, підприємливість і фінансова грамотність, екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність.
Обладнання: дошка, телевізор або комп’ютер та мультимедійний екран, аркуші для нотаток, шаблони для рефлексії.
Хід роботи:
І. Організаційна частина. Фізкультхвилинка
ІІ. Основна частина
Перегляд короткого відеоряду з фотографіями учнів минулих років.
Слово вихователя: … І ось вам вже 12-13 років. Ви дорослішаєте, змінюється ваша зовнішність і разом з цим змінюється світ навколо і усередині вас самих. Кожного дня щось нове… І скільки ще попереду цікавого, прекрасного, АЛЕ! Чомусь хлопці і дівчата вашого віку нерідко вирішують пізнати щось сумнівне, шкідливе. Як на вашу думку, чому так відбувається? (відповіді дітей).
Розберемо одразу тему забавок підлітків:
¿ Чи можете ви згадати та навести приклади
з теленовин, газет чи інтернет-ресурсів про небезпечні ігри школярів?
¿ Чим вони обернулися для дітей ?
¿ Хто, окрім них, постраждав від їх витівок ?
¿ Чи стали їх більше поважати після цього ?
¿ Який ви зробили висновок для себе ?
Слово вихователя: Перейдемо до інших пунктів, а саме до шкідливих звичок. Звернемося до офіційних даних (слайди):
¿ Складіть обидва результати. Який процент від ваших кишенькових грошей складає ця сума?Подумайте, на що краще б було витратити ці гроші. А якщо заощаджувати цю суму кожного місяця, як швидко ви б могли купити бажаний гаджет або щось інше, про що ви мрієте ?
(фізкультхвилинка)
¿ Яким органам завдається шкода від вживання цих речовин ?
¿ Які хвороби провокують тютюн, алкоголь і наркотики ?
¿ Чим це загрожує людині, особливо підлітку ?
ІІІ. Заключна частина. Рефлексія
Слово вихователя: Підведемо підсумки нашої роботи. Після сумісно розробленої стратегії попередження ризиків пропоную вам визначити власних 5 «ЧОМУ НІ» тим ризикам, які ми визначили на початку уроку, якими б ви поділилися з однолітками.
У кожного учня є шаблон із запитаннями, який він має заповнити відповідями:
¿ Що я зробив на уроці ?
¿ Наскільки успішно я працював ?
¿ Як цей урок може вплинути на мій успіх у майбутньому ?
¿ Що нового я відкрив для себе?
Список використаних джерел: