Дистанційна практична робота " Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами"

Про матеріал
Дистанційна практична робота " Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами" містить інструкції для здійснення перетворень за генетичним ланцюгом з посиланнями на відповідні відео досліди.
Перегляд файлу

Дистанційна практична робота виконана ___ .______________.2020р

Учнем (ученицею) 11 ----класу

________________________________________

(Прізвище, ім’я)

Тема: Практична робота 2

«Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами»

Варіант 1

Мета: навчитися експериментально доводити наявність генетичного зв’язку між неорганічними речовинами на прикладі складеного фрагмента генетичного ланцюга

Обладнання: штатив із пробірками, піпетка, газовідвідна трубка, пальник (спиртівка)

Реактиви: хлоридна кислота , кальцій карбонат, порошок заліза, розчин натрій або калій гідроксиду, кальцій гідроксиду, натрій хлориду, натрій ортофосфату, арґентум (І) нітрату, кальцій хлориду, натрій карбонату

Завдання: складіть фрагмент генетичного ланцюга з речовин у наведених переліках. Складіть план експерименту для здійснення хімічних перетворень за цим ланцюгом. Перегляньте відео проведення дослідів і опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.  Оформіть звіт, давши відповіді на питання.

Перелік 1. Мідь → купрум (ІІ) оксид → купрум(ІІ) сульфат → купрум (ІІ) гідроксид→  купрум (ІІ) нітрат

Правила безпеки:

 Перегляньте відео за посиланням  https://youtu.be/BiuvThAaO18


Хід роботи

 Перегляньте відео за посиланнями та запишіть спостереження і хімічні реакції до дослідів

Перелік 1 . Запишіть фрагмент генетичного ланцюга хімічними формулами

________ → _________ → _________ → ________ → _________ .

Відповідно до даного генетичного ланцюга запишіть порядок виконання експерименту. (використовуйте посилання на відео досліди)

  1. D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.pngПерегляньте відео фрагмент https://cutt.ly/NygjkiB  та запишіть:

порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для першої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

_________________________________________________________

  • складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок:_______________________________________________________

________________________________________________________________

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.png

  1. Перегляньте відео фрагмент https://cutt.ly/bygkYu0   та запишіть:

порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для другої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________


Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

_________________________________________________________

  • складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок:_______________________________________________________

________________________________________________________________

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.png

  1. Перегляньте відео фрагмент https://cutt.ly/AygluO8    та запишіть:

порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для третьої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

_________________________________________________________

  • складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок:_______________________________________________________

________________________________________________________________

 


  1. D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.pngПерегляньте відео фрагмент https://cutt.ly/wyglnJx   та запишіть:

порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для четвертої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

_________________________________________________________

  • складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок:_______________________________________________________

________________________________________________________________

 

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\______1.jpegЗРОБІТЬ ВИСНОВОК

Підбийте підсумки роботи. У процесі виконання практичної роботи ми навчилися:________________________________

__________________________________________________

______________________________________________________________

________________________________________________________________

 

На чому ґрунтується можливість складання ланцюга перетворень для

ілюстрації генетичних зв’язків між класами сполук?

_________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

При складанні інструкції використано Зошит для лабораторних та практичних робіт О.В. Григорович та І. І. Черевань видавництва Ранок

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 12
Оцінки та відгуки
  1. Чорна Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тимчишин Іванна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Клокова Оксана Степанівна
    Дуже ґрунтовно, чітко, логічно, професійно. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Хан-Ака Лариса
    Дякую Вам за таку роботу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Товстолес Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Дрізік Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Голуб Марія Андріївна
    Робота чудова, Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Омельченко Олена Петрівна
    Дякую за таку чудову роботу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Луданова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Печончик Жанна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Кузьменко Ольга Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Переверзева Інна Євгенівна
    Дякую колезі за таку змістовну роботу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 9 відгуків
docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
21346
Оцінка розробки
5.0 (12 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку