Дистанційна практична робота виконана ___ .______________.2020р
Учнем (ученицею) 11 ----класу
________________________________________
(Прізвище, ім’я)
Тема: Практична робота 2
«Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами»
Варіант 1
Мета: навчитися експериментально доводити наявність генетичного зв’язку між неорганічними речовинами на прикладі складеного фрагмента генетичного ланцюга
Обладнання: штатив із пробірками, піпетка, газовідвідна трубка, пальник (спиртівка)
Реактиви: хлоридна кислота , кальцій карбонат, порошок заліза, розчин натрій або калій гідроксиду, кальцій гідроксиду, натрій хлориду, натрій ортофосфату, арґентум (І) нітрату, кальцій хлориду, натрій карбонату
Завдання: складіть фрагмент генетичного ланцюга з речовин у наведених переліках. Складіть план експерименту для здійснення хімічних перетворень за цим ланцюгом. Перегляньте відео проведення дослідів і опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій. Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння. Оформіть звіт, давши відповіді на питання.
Перелік 1. Мідь → купрум (ІІ) оксид → купрум(ІІ) сульфат → купрум (ІІ) гідроксид→ купрум (ІІ) нітрат
Правила безпеки:
Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/BiuvThAaO18
Хід роботи
Перегляньте відео за посиланнями та запишіть спостереження і хімічні реакції до дослідів
Перелік 1 . Запишіть фрагмент генетичного ланцюга хімічними формулами
________ → _________ → _________ → ________ → _________ .
Відповідно до даного генетичного ланцюга запишіть порядок виконання експерименту. (використовуйте посилання на відео досліди)
порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для першої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Спостереження
_____________________________________________________________
_________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновок:_______________________________________________________
________________________________________________________________
порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для другої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Спостереження
_____________________________________________________________
_________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновок:_______________________________________________________
________________________________________________________________
порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для третьої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Спостереження
_____________________________________________________________
_________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновок:_______________________________________________________
________________________________________________________________
порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для четвертої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Спостереження
_____________________________________________________________
_________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновок:_______________________________________________________
________________________________________________________________
ЗРОБІТЬ ВИСНОВОК
Підбийте підсумки роботи. У процесі виконання практичної роботи ми навчилися:________________________________
__________________________________________________
______________________________________________________________
________________________________________________________________
На чому ґрунтується можливість складання ланцюга перетворень для
ілюстрації генетичних зв’язків між класами сполук?
_________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
При складанні інструкції використано Зошит для лабораторних та практичних робіт О.В. Григорович та І. І. Черевань видавництва Ранок