29 липня о 18:00Вебінар: Формування та розвиток лідерських якостей сучасних учнів

Дистанційна практична робота " Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами" ІІ варіант

Про матеріал
Дистанційна практична робота " Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами" ІІ варіант містить інструкції для здійснення перетворень за генетичним ланцюгом з посиланнями на відповідні відео досліди (на жаль російською мовою).
Перегляд файлу

Дистанційна практична робота виконана ___ .______________.2020р

Учнем (ученицею) 11 ----класу

________________________________________

(Прізвище, ім’я)

Тема: Практична робота 2

«Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами»

Варіант 2

Мета: навчитися експериментально доводити наявність генетичного зв’язку між неорганічними речовинами на прикладі складеного фрагмента генетичного ланцюга

Обладнання: штатив із пробірками, піпетка, газовідвідна трубка, пальник (спиртівка)

Реактиви: залізо, хлоридна кислота , сульфатна кислота, калій гідроксид

Завдання: складіть фрагмент генетичного ланцюга з речовин у наведених переліках. Складіть план експерименту для здійснення хімічних перетворень за цим ланцюгом. Перегляньте відео проведення дослідів і опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.  Оформіть звіт, давши відповіді на питання.

Перелік 1.

Залізо → ферум (ІІ) сульфат → ферум(ІІ) гідроксид → ферум (ІІ) хлорид                                                      

                                                                 

                                                     ферум (ІІ) гідроксид

Правила безпеки:

 Перегляньте відео за посиланням  https://youtu.be/BiuvThAaO18


Хід роботи

 Перегляньте відео за посиланнями та запишіть спостереження і хімічні реакції до дослідів

Перелік 1 . Запишіть фрагмент генетичного ланцюга хімічними формулами

_________ → ___________ → _____________ → ___________                                                     

                                                                 

                                                     _____________

Відповідно до даного генетичного ланцюга запишіть порядок виконання експерименту. (використовуйте посилання на відео досліди)

  1. D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.pngПерегляньте відео фрагмент https://cutt.ly/vygMzCY    та запишіть:

порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для першої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

_________________________________________________________

  • складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок:_______________________________________________________

________________________________________________________________

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.png

  1. Перегляньте відео фрагмент https://cutt.ly/OygMDtj     та запишіть:

порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для другої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

_________________________________________________________

  • складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок:_______________________________________________________

________________________________________________________________

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.png

  1. Перегляньте відео фрагмент https://cutt.ly/Uyg1uFA     та запишіть:

порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для третьої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

_________________________________________________________

  • складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок:_______________________________________________________

________________________________________________________________

 


  1. D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\unnamed.pngПерегляньте відео фрагмент https://cutt.ly/Oyg1JKN    та запишіть:

порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для четвертої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

Спостереження

  • запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

_________________________________________________________

  • складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок:_______________________________________________________

________________________________________________________________

 

D:\школа\Дистанційне навчання карантин\8 клас\______1.jpegЗРОБІТЬ ВИСНОВОК

Підбийте підсумки роботи. У процесі виконання практичної роботи ми навчилися:________________________________

__________________________________________________

______________________________________________________________

________________________________________________________________

 

На чому ґрунтується можливість складання ланцюга перетворень для

ілюстрації генетичних зв’язків між класами сполук?

_________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

При складанні інструкції використано Зошит для лабораторних та практичних робіт О.В. Григорович та І. І. Черевань видавництва Ранок

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кузьменко Ольга Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 квітня
Переглядів
925
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку