11 клас. Календарно-тематичне планування уроків хімії (за підручником М.М.Савчин)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків хімії укладено відповідно до чинних програм “Хімія. 7–11 класи", затверджених наказом МОН України № 804 від 07. 06. 2017 та програм, за якими навчатимуться учні 10–11 класів: 10 клас – навчальна програма для закладів середньої освіти. Хімія. 10–11 класи. Рівень стандарту, затверджена наказом МОН України № 1407 від 23. 10. 2017; 11 клас – рівень стандарту, академічний рівень, затверджена наказом МОН України № 826 від 14. 07. 2016.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків хімії

11 клас

(2 год на тиждень, усього 70 годин)

( за підручником М.М.Савчин. Хімія. 11 клас. 2019 )

 

№ з/п

Дата

Тема

Примітка

Тема­1.­Періодичний­закон­і­періодична­система­хімічних­елементів­­

1

 

Періодичний закон у світлі сучасних уявлень про електронну будову атомів.

Первинний інструктаж з БЖД

 

2

 

Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів. 

 

3

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів.

 Навчальний проект

Створення 3D-моделей атомів елементів

 

4

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

 

5

 

Розв'язування розрахункових задач.  

 

6

 

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів.

Навчальний проект

Застосування радіонуклідів у медицині.

 

7

 

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

Навчальний проект

Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

 

8

 

Розв'язування розрахункових задач.  

 

9

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Періодична система хімічних елементів»

 

                        Тематичне оцінювання № 1

 

Тема­2.­Хімічний­зв’язок­і­будова­речовин­­

10

 

Види хімічних зв’язків: йонний зв’язок.

 

11

 

Види хімічних зв’язків: ковалентний зв’язок.

 

12

 

Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

 

13

 

Розв'язування розрахункових задач.  

 

14

 

Види хімічних зв’язків: водневий зв’язок.

Навчальний проект

 Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

 

15

 

Види хімічних зв’язків: металічний зв’язок.

 

16

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.

 

17

 

Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

Навчальний проект

Застосування рідких кристалів.

Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

 

18

 

Розв'язування розрахункових задач.  

 

19

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічний зв'язок і будова речовини».

 

                       Тематичне оцінювання № 2

Тема­3.­Хімічні­реакції­­

 

20

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси.                                     

 

21

 

Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.

 

22

 

Гідроліз солей.

 

23

 

Гідроліз солей.

Лабораторний  дослід .

Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів.

 

24

 

Розв'язування розрахункових задач. 

 

25

 

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

Навчальний проект

Гальванічний елемент з картоплі, лимону.

Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

 

26

 

Розрахункові задачі

Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

 

27

 

Розв'язування розрахункових задач. 

 

28

 

Розв'язування розрахункових задач. 

 

29

 

Контрольна робота №1

 

30

 

Розв'язування розрахункових задач. 

 

31

 

Узагальнення знань з теми « Хімічні реакції»

 

                        Тематичне оцінювання №3

32

 

Підсумковий урок за І семестр.

 

 

 

 

Тема­4.­Неорганічні­речовини­та­їхні­властивості

33

 

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

 

34

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

Навчальний проект

 Штучні алмази у техніці.

 

35

 

Явище адсорбції.

Лабораторний дослід .

 Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.

 

36

 

Окисні та відновні властивості неметалів.

 

37

 

Застосування неметалів. Біологічне значення неметалічних 

елементів.

 

38

 

Оксиди неметалічних елементів, їхній вміст в атмосфері.

 

39

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування.

 

40

 

Кислоти.

 

41

 

Особливості взаємодії нітратної та концентрованої сульфатної кислот з металами. 

Навчальні проекти

Кислотні дощі.

 

42

 

Розрахункові задачі

Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

43

 

Розв'язування розрахункових задач. 

 

44

 

Розв'язування розрахункових задач. 

 

45

 

Узагальнення знань з теми «Неметали»

 

                        Тематичне оцінювання №4

 

46

 

Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

 

47

 

Алюміній: фізичні і хімічні властивості.

 

48

 

Залізо: фізичні та хімічні властивості

 

49

 

Застосування металів та їхніх сплавів.

 

50

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

51

 

Біологічне значення металічних елементів

Навчальні проекти

Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

 

52

 

Середні солі.

 

53

 

Кислі солі. Якісні реакції на деякі йони.

 

54

 

Практична робота 1.

Дослідження якісного складу солей.

 

55

 

Розв'язування розрахункових задач. 

 

 

 

 

 

56

 

Узагальнення знань з теми «Метали»

 

                       Тематичне оцінювання №5

57

 

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Навчальні проекти

Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

 

58

 

Мінеральні добрива.

Навчальні проекти

Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

 

59

 

Поняття про кислотні та лужні ґрунти

Навчальні проекти

Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості..

 

60

 

Сучасні силікатні матеріали.

 

61

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

62

 

Практична робота 2.

Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

 

63

 

Розв'язування розрахункових задач. 

 

64

 

Контрольна робота №2

 

65

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.

 

66

 

Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної проблем.

 

67

 

Роль хімії у розв’язанні енергетичної, екологічної проблеми.

Навчальні проекти

Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

 

68

 

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

69

 

Узагальнення знань.

 

                        Тематичне оцінювання №6

70

 

Підсумковий урок за ІІ семестр.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хан-Ака Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
4 травня 2020
Переглядів
6194
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку