Календарно-тематичне планування уроків хімії укладено відповідно до чинних програм “Хімія. 7–11 класи", затверджених наказом МОН України № 804 від 07. 06. 2017 та програм, за якими навчатимуться учні 10–11 класів: 10 клас – навчальна програма для закладів середньої освіти. Хімія. 10–11 класи. Рівень стандарту, затверджена наказом МОН України № 1407 від 23. 10. 2017; 11 клас – рівень стандарту, академічний рівень, затверджена наказом МОН України № 826 від 14. 07. 2016.
Календарно-тематичне планування уроків хімії
11 клас
(2 год на тиждень, усього 70 годин)
( за підручником М.М.Савчин. Хімія. 11 клас. 2019 )
№ з/п |
Дата |
Тема |
Примітка |
|
Тема1.Періодичнийзаконіперіодичнасистемахімічнихелементів |
||||
1 |
|
Періодичний закон у світлі сучасних уявлень про електронну будову атомів. Первинний інструктаж з БЖД |
|
|
2 |
|
Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів. |
|
|
3 |
|
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Навчальний проект Створення 3D-моделей атомів елементів |
|
|
4 |
|
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії». |
|
|
5 |
|
|
||
6 |
|
Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів. Навчальний проект Застосування радіонуклідів у медицині. |
|
|
7 |
|
Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. Навчальний проект Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології. |
|
|
8 |
|
|
||
9 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Періодична система хімічних елементів» |
|
|
Тематичне оцінювання № 1
|
||||
Тема2.Хімічнийзв’язокібудоваречовин |
||||
10 |
|
Види хімічних зв’язків: йонний зв’язок. |
|
|
11 |
|
Види хімічних зв’язків: ковалентний зв’язок. |
|
|
12 |
|
Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію). |
|
|
13 |
|
|
||
14 |
|
Види хімічних зв’язків: водневий зв’язок. Навчальний проект Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів. |
|
|
15 |
|
Види хімічних зв’язків: металічний зв’язок. |
|
|
16 |
|
Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. |
|
|
17 |
|
Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови. Навчальний проект Застосування рідких кристалів. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці. |
|
|
18 |
|
|
||
19 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічний зв'язок і будова речовини». |
|
|
Тематичне оцінювання № 2 |
||||
Тема3.Хімічніреакції
|
||||
20 |
|
Необоротні і оборотні хімічні процеси. |
|
|
21 |
|
Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє. |
|
|
22 |
|
Гідроліз солей. |
|
|
23 |
|
Гідроліз солей. Лабораторний дослід . Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. |
|
|
24 |
|
|
||
25 |
|
Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму. Навчальний проект Гальванічний елемент з картоплі, лимону. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх. |
|
|
26 |
|
Розрахункові задачі Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. |
|
|
27 |
|
|
||
28 |
|
|
||
29 |
|
Контрольна робота №1 |
|
|
30 |
|
|
||
31 |
|
Узагальнення знань з теми « Хімічні реакції» |
|
|
Тематичне оцінювання №3 |
||||
32 |
|
Підсумковий урок за І семестр. |
|
|
Тема4.Неорганічніречовинитаїхнівластивості |
||||
33 |
|
Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості. |
|
|
34 |
|
Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. Навчальний проект Штучні алмази у техніці. |
|
|
35 |
|
Явище адсорбції. Лабораторний дослід . Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. |
|
|
36 |
|
Окисні та відновні властивості неметалів. |
|
|
37 |
|
Застосування неметалів. Біологічне значення неметалічних елементів. |
|
|
38 |
|
Оксиди неметалічних елементів, їхній вміст в атмосфері. |
|
|
39 |
|
Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування. |
|
|
40 |
|
Кислоти. |
|
|
41 |
|
Особливості взаємодії нітратної та концентрованої сульфатної кислот з металами. Навчальні проекти Кислотні дощі. |
|
|
42 |
|
Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку. |
|
|
43 |
|
|
||
44 |
|
|
||
45 |
|
Узагальнення знань з теми «Неметали» |
|
|
Тематичне оцінювання №4
|
||||
46 |
|
Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови. |
|
|
47 |
|
Алюміній: фізичні і хімічні властивості. |
|
|
48 |
|
Залізо: фізичні та хімічні властивості |
|
|
49 |
|
Застосування металів та їхніх сплавів. |
|
|
50 |
|
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію. |
|
|
51 |
|
Біологічне значення металічних елементів Навчальні проекти Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. |
|
|
52 |
|
Середні солі. |
|
|
53 |
|
Кислі солі. Якісні реакції на деякі йони. |
|
|
54 |
|
Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей. |
|
|
55 |
|
|
||
|
|
|
|
|
56 |
|
Узагальнення знань з теми «Метали» |
|
|
Тематичне оцінювання №5 |
||||
57 |
|
Поняття про жорсткість води та способи її усунення. Навчальні проекти Усунення тимчасової і постійної жорсткості води. |
|
|
58 |
|
Мінеральні добрива. Навчальні проекти Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. |
|
|
59 |
|
Поняття про кислотні та лужні ґрунти Навчальні проекти Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.. |
|
|
60 |
|
Сучасні силікатні матеріали. |
|
|
61 |
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
|
62 |
|
Практична робота 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. |
|
|
63 |
|
|
||
64 |
|
Контрольна робота №2 |
|
|
65 |
|
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій. |
|
|
66 |
|
Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної проблем. |
|
|
67 |
|
Роль хімії у розв’язанні енергетичної, екологічної проблеми. Навчальні проекти Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп. |
|
|
68 |
|
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією. |
|
|
69 |
|
Узагальнення знань. |
|
|
Тематичне оцінювання №6 |
||||
70 |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр. |
|
|